eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWykonanie remontów pomieszczeń w budynku ZHW - cz. 1 pn.: "Rem. Prac. Pożywek i Mikrob. Pasz - wyk. boksu do izolacji DNA.", cz. 3 pn.: "Rem. Prac. Patologii - pom. przed chłodnią i wentylacja".



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku ZHW - cz. 1 pn.: „Rem. Prac. Pożywek i Mikrob. Pasz – wyk. boksu do izolacji DNA.”, cz. 3 pn.: „Rem. Prac. Patologii – pom. przed chłodnią i wentylacja”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 170

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-836

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wiw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.opole.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku ZHW - cz. 1 pn.: „Rem. Prac. Pożywek i Mikrob. Pasz – wyk. boksu do izolacji DNA.”, cz. 3 pn.: „Rem. Prac. Patologii – pom. przed chłodnią i wentylacja”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-582a6b39-6a31-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00115128/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Art. 305 ust. 2 stanowi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotowe postępowanie o sygnaturze WIW.DA.272.11.2022, w części nr 1 oraz w części nr 3, prowadzone uprzednio w trybie podstawowym zostało unieważnione w dniu 26.07.2022r. ze względu na brak ofert, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o zastosowaniu trybu zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIW.DA.272.11.2022.cz.1,3.ZWR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 40645,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Remont Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz – wykonanie boksu do izolacji DNA.
1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.1. do Zaproszenia do negocjacji.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 24384,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Remont Pracowni Patologii – pomieszczenia przed chłodnią i wentylacja.
1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1.3. do Zaproszenia do negocjacji.
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu trzydziestu sześciu [ 36 ] miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urządzenia oraz osprzęt stanowiące przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 16260,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&P Style Pastusiak Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 991-034-46-00

7.3.3) Ulica: Dąbrówka Łubniańska ul. Oleska 21

7.3.4) Miejscowość: Łubniany

7.3.5) Kod pocztowy: 46-024

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&P Style Pastusiak Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 991-034-46-00

7.3.3) Ulica: Dąbrówka Łubniańska ul. Oleska 21

7.3.4) Miejscowość: Łubniany

7.3.5) Kod pocztowy: 46-024

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.