Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00394439/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 5”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566835380
1.5.8.) Numer faksu: 564756111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@golub-dobrzyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 5”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e899f71c-5211-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047857/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi społeczne: „Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 5”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014- 2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 20 uczniów/ 2 grupy po 10 osób, w terminie do 30.11.2023r.2. Szkolenie przeznaczone jest dla młodzieży/ uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu.
3. Ilość godzin: min. 30h dydaktycznych na grupę (1 godzina dydaktyczna=45 min.).
Zajęcia mogą być przeprowadzone w dowolnych dniach od pn-pt w godzinach pozalekcyjnych, od 15.00 do 21.00, w sobotę i niedzielę od 8.00-20.00, po ustaleniu z dyrekcją szkoły.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.
6. Miejsce szkolenia:
- kurs może odbywać się w sposób stacjonarny, e-learningowy lub on-line (szkolenia on-line prowadzone przez kompetentnego wykładowcę i odbywają się we wcześniej ustalonych godzinach, podobnie jak w przypadku szkoleń stacjonarnych. Szkolenia online są realizowane za pomocą specjalnej platformy internetowej, do której logują się uczestnicy. Po zalogowaniu do platformy, każdy uczestnik na żywo obserwuje i słyszy to co prezentuje wykładowca. Poszczególne ćwiczenia odtwarza samodzielnie na swoim własnym komputerze. Może w każdej chwili komunikować się z trenerem głosowo lub poprzez chat. W przypadku bardziej złożonego problemu trener ma możliwość udzielenia pomocy zdalnej na komputerze uczestnika. Materiał szkoleniowy (ekran wykładowcy i jego komentarz) jest udostępniany uczestnikom szkolenia na ich komputerach. Kurs odbywa się w oparciu o materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej (skrypt oraz pliki ćwiczeń), pobierane przez uczestników na początku kursu.). W przypadku szkoleń stacjonarnych kurs ma odbywać się w Zespole Szkół nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU) w godzinach niekolidujących z zajęciami lekcyjnymi.
Jeśli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie kursu na platformie e-learningowej. W takiej formie Zamawiający wymaga nielimitowanego dostępu dla każdego użytkownika w terminie realizacji zadania, kurs w języku polskim, zakończony certyfikatem.
7. Tematyka szkolenia:
- montaż wideo, korekcja kolorów, efekty wizualne, grafika ruchoma i postprodukcja dźwięku.
8. W przypadku kursów stacjonarnych i on-line Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
-prowadzenie list obecności uczestników kursu,
-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;
- Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów (certyfikatów);
-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD
9. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.
10.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
11. Po zakończeniu kursu uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs Florystyki I i II stopnia1. Liczba uczestników: 1 nauczyciel z Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu.
2. Ilość godzin: min. 40h dydaktycznych (po 45 min.).
3. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z uczestnikiem kursu harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy (sugerowany tryb wieczorowy lub weekendowy).
4. Miejsce szkolenia:
- powiat golubsko-dobrzyński lub powiaty ościenne.
5. Tematyka kursu:
Kurs florystyczny
1. Zawód florysta -perspektywy rozwoju z branży • Warsztat florystyczny – materiałoznawstwo • narzędzia i urządzenia florystyczne • środki techniczne • materiały dekoracyjne • organizacja stanowiska pracy
2. Materiał roślinny • podstawowe wiadomości z zakresu botaniki, fizjologii i morfologicznej budowy roślin • pielęgnacja roślin doniczkowych • przedłużanie trwałości roślin • zielone dodatki we florystyce • wybór roślin do zastosowania w kompozycjach • Teoria barw i kompozycji • zagadnienia normalizacji we florystyce • kolor i perspektywa • Florystyczne zasady kompozycyjne • porządek we florystyce • styl kompozycji • linie w kompozycji • punkt w kompozycji • sposób rozmieszczenia elementów w kompozycji • proporcje we florystyce • Zastosowanie kwiatów sztucznych przy tworzeniu kompozycji. • Sposoby wiązania wstążek i kokard • Pakowanie prezentów • Dekorowanie roślin doniczkowych • Ocena jakości roślin ciętych- zajęcia w terenie • analiza warunków zakupowych: cena, transport • rozpoznawanie różnych rodzajów roślin ciętych i doniczkowych • ciekawostki ze świata roślin użyteczne przy dokonaniu zakupu • Przygotowanie roślin do sprzedaży • prawidłowe postępowanie z materiałem roślinnym: podcinanie, obieranie z liści i kolców • kondycjonowanie profesjonalne i sposobami domowymi • właściwe przechowywanie kwiatów i zieleni ciętej
3. Florystyka okolicznościowa • nauka wykonywania kokard ozdobnych i dostosowanie ich do kompozycji • rodzaje technik układania kwiatów • zasady prawidłowo wykonanego bukietu • bukiety komercyjne na co dzień i od święta • bukiety na kryzach i w ręku • bukiety okrągłe i stopniowane • Sztuka układania kwiatów w naczyniach • kompozycje w naczyniach klasyczne i nowoczesne • Dekoracje stołów weselnych i okazjonalnych • cechy dobrej dekoracji stołu • dobór naczyń i kwiatów • rozmieszczenie kompozycji na stole • dodatkowe elementy wystroju stołu • okolicznościowa dekoracja stołu
4. Florystyka ślubna • historia bukietu ślubnego i moda współczesna • trafiony dobór bukietu ślubnego do ubioru i oczekiwań panny młodej • rodzaje bukietów ślubnych: • wiązanki okrągłe: biedermeier, półkula w mikrofonie, berło, kamelia, • wiązanki spływające: kaskada, wiązanka francuska, wiedeńska, angielska • pozostałe formy: naręcze, pomander, wachlarz, muOa, bransoletka z kwiatów • dekoracja domu Panny Młodej • dekoracja auta • dekoracja kościoła • pomysły na prezenty dla rodziców i gości
5. MarkeEng wyrobów i usługi florystyczne • analiza rynku konkurencji • rynek kwiatów • kalkulacja kosztów wyrobów florystycznych • wycena bukietów • Profesjonalna obsługa klienta • rozpoznanie różnych typów klienta • przyjmowanie zamówień oraz ustalanie formy płatności • Najnowsze trendy florystyczne • nowości i nowinki ze świata florystyki
6. Florystyka komunijna • wianki i półwianki komunijne • dekoracja świecy • dodatki do strojów komunijnych • Biżuteria floralna • dobór biżuterii do osoby i okoliczności • dobór kwiatów i dodatków • bransoletki, naszyjniki, brosze • Duża forma przestrzenna w odniesieniu do otoczenia lub okoliczności • dobór odpowiednich materiałów i technik wykonywania form • metody mocowania kwiatów • floralne kompozycje wiszące, stojące, leżące • kompozycje wielkoformatowe
7. Florystyka Adwentu, Bożego Narodzenia i Wielkiej Nocy • wieniec adwentowy • wieniec bożonarodzeniowy • stroik wielkanocny • Florystyka funeralna • dobór materiałów do kompozycji pogrzebowych • nauka wiązania i pisania szarfy • bukiety do ręki • wiązanki we florecie • wieńce pogrzebowe okrągłe, półokragłe i płaskie • poduszki, serca, krzyże oraz pozostałe formy ozdobne
6. Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2023r.
7. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (książki lub
materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) i inne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia (np. kwiaty, materiały dekoracyjne itp.).
8. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lub
materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością uczniów;
9. Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę i wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4N STUDIO GRZEGORZ WIECZOROWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241247787
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-001
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
4`N STUDIO GRZEGORZ WIECZOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
4`N STUDIO GRZEGORZ WIECZOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inventum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: Henryka Siemiradzkiego
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-16PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.