Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376761/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
- 2023/BZP 00386573/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wzmacnianie cyfrowej odporności na zagrożenia w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w zakresie zakupu urządzeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Biłgorajska 12
1.5.2.) Miejscowość: Księżpol
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846877419
1.5.8.) Numer faksu: 846877432
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ksiezpol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.ksiezpol.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmacnianie cyfrowej odporności na zagrożenia w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w zakresie zakupu urządzeń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4db3e179-4803-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012437/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wzmacnianie cyfrowej odporności na zagrożenia w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Cyfrowa Gmina współfinansowanego środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376761
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.1.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142825,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wymaganego sprzętu elektronicznego oraz przeprowadzenie szkoleń w celu wzmocnienia cyfrowej odporności na zagrożenia cyfrowe gminy Księżpol. Zamówienie zostało podzielone na dwie części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:• Część 1 – Dostawa serwerów i macierzy wraz z oprogramowaniem.
• Część 2 – Dostawa zasilacza awaryjnego UPS.
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub bez ograniczenia na wybraną ilość części jak również na wszystkie części.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) w ramach Części 1 - Dostawa serwerów i macierzy wraz z oprogramowaniem:
Zamówienie przewiduje dostawę fabrycznie nowego sprzętu do siedziby Zamawiającego:
a) serweru typu RACK wraz z oprogramowaniem – 2 szt.;
b) macierzy dyskowej;
c) oprogramowanie wraz z licencjami.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia OPZ_Serwery stanowiący Załącznik Nr 8 do SWZ.
2. Przedmiotowe środki dowodowe:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego:
a) dla Części 1 zamówienia
• szczegółowe zestawienie sprzętu dla części 1 stanowiący załącznik Nr 10 dla danej części;
b) dla Części 2 zamówienia:
• szczegółowe zestawienie sprzętu dla części 2 stanowiący załącznik Nr 10 dla danej części;
2) Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3. Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację opisującej przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów przedmiotu zamówienia i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 162481,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wymaganego sprzętu elektronicznego oraz przeprowadzenie szkoleń w celu wzmocnienia cyfrowej odporności na zagrożenia cyfrowe gminy Księżpol. Zamówienie zostało podzielone na dwie części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:• Część 1 – Dostawa serwerów i macierzy wraz z oprogramowaniem.
• Część 2 – Dostawa zasilacza awaryjnego UPS.
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub bez ograniczenia na wybraną ilość części jak również na wszystkie części.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) w ramach Części 2 - Dostawa zasilacza awaryjnego UPS:
Zamówienie przewiduje dostawę fabrycznie nowego sprzętu do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia
OPZ_UPS stanowiący Załącznik Nr 9 do SWZ.
2. Przedmiotowe środki dowodowe:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego:
a) dla Części 1 zamówienia
• szczegółowe zestawienie sprzętu dla części 1 stanowiący załącznik Nr 10 dla danej części;
b) dla Części 2 zamówienia:
• szczegółowe zestawienie sprzętu dla części 2 stanowiący załącznik Nr 10 dla danej części;
2) Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3. Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację opisującej przedmiot zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów przedmiotu zamówienia i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237280-5 - Akcesoria zasilające
4.5.5.) Wartość części: 13194,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178165,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209715,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194290,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InstalNET Szabat, Rydzewski Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151330526
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-210
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALNET SZABAT, RYDZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INSTALNET SZABAT, RYDZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194290,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14211,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18573,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18573,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InstalNET Szabat, Rydzewski Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151330526
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-210
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTALNET SZABAT, RYDZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INSTALNET SZABAT, RYDZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18573,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu operacyjnego
- Dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- ZP/G/16/25"Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz innych podzespołów komputerowych cz.I oraz cz.II"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanym w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.