Og³oszenie z dnia 2022-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00500755/01 - Wynik z dnia 2022-12-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych w m. £uków
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT £UKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581825
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Pi³sudskiego 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £uków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@starostwolukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatlukowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Zarz±d Dróg Powiatowych
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 711586627
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: £apiguz 112
1.11.4.) Miejscowo¶æ: £uków
1.11.5.) Kod pocztowy: 21-400
1.11.6.) Województwo: lubelskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski
1.11.9.) Numer telefonu: 25 798 2020
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp.lukow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://zdplukow.bip.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych w m. £uków
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c5cbfa6-6a31-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00450476
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017513/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Dostawa paliw p³ynnych w mie¶cie £uków
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zdplukow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdplukow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje dostêpne s± w Rozdziale XI SWZ - komunikacja w postêpowaniu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w £ukowie, ul. £apiguz 112, 21-400 £uków;
- Inspektorem Ochrony Danych jest Magdalena Piszcz - Jó¼wiak, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@starostwolukow.pl. lub tel. 25 798 22 03 wew. 210.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: „Dostawa paliw p³ynnych w m. £uków", znak postêpowania AZ.262.9.2022;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;6
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych uniemo¿liwi przeprowadzenie postêpowania administracyjnego lub wykonanie innej ¿±danej czynno¶ci urzêdowej.
- Nie bêdzie Pani/Pan podlegaæ decyzji, która opiera siê wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu, o którym mowa a art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.262.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i maszyn bêd±cych w u¿ytkowaniu Zarz±du Dróg Powiatowych w £ukowie:
a) benzyny bezo³owiowej PB 95 w ³±cznej ilo¶ci 6500 L;
b) oleju napêdowego w ³±cznej ilo¶ci 43000 L.
Wskazane powy¿ej ilo¶ci paliw nale¿y traktowaæ jako szacunkowe. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie wykonania w ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w czasie obowi±zywania umowy, je¿eli jego potrzeby rzeczywiste bêd± mniejsze od zamawianych. W przypadku, gdy ilo¶æ zakupionych paliw w okresie obowi±zywania umowy bêdzie mniejsza od przedstawionej ilo¶ci, Zamawiaj±cy ma prawo odst±piæ od dalszych zakupów paliwa bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowañ na rzecz Wykonawcy.
2. Dostawa paliw bêdzie nastêpowa³a sukcesywnie w zale¿no¶ci od potrzeb Zarz±du Dróg Powiatowych w £ukowie w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby miejscem realizacji dostaw by³a co najmniej jedna stacja paliw po³o¿ona w granicach administracyjnych miasta £uków. Pobór paliwa ma byæ mo¿liwy na niej ca³odobowo, przez 7 dni w tygodniu. Zamawiaj±cy nie przewiduje magazynowania paliwa we w³asnych zbiornikach.
4. Oferowane paliwo musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w Polskich Normach oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dn. 09.10.2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (tj. Dz.U. z 2015 r., poz.1680) lub ich zaktualizowane wersje na dzieñ sk³adania ofert. Wykonawca zobowi±zany jest udostêpniæ na ¿±danie Zarz±du Dróg Powiatowych ¶wiadectwo jako¶ci paliwa.
5. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za jako¶æ sprzedanego paliwa, pod restrykcj± na³o¿enia kar umownych oraz kosztów naprawy uszkodzeñ sprzêtu i pojazdów bêd±cych nastêpstwem stosowania przez Wykonawcê niew³a¶ciwego paliwa, niezgodnego z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z 9 pa¼dziernika 2015 roku w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. 2015, poz. 1680 ze zm.)
6. Ceny za zakupione paliwo bêd± naliczane wed³ug cen obowi±zuj±cych na stacji paliw Wykonawcy (wskazanej zgodnie z ust. 3), w dniu tankowania, pomniejszone o zadeklarowany przez Wykonawcê w ofercie sta³y rabat cenowy. Wykonawca bêdzie prowadzi³ ewidencjê wydanego paliwa dla ka¿dego z pojazdów i sprzêtów Zamawiaj±cego. Rozliczenie zakupionych paliw odbywaæ siê bêdzie w systemie bezgotówkowym, w okresach miesiêcznych, w oparciu o sporz±dzon± przez Wykonawcê dokumentacjê rozliczeniow± (zbiorcz± asygnatê, wz, itp.) zawieraj±c±: imiê i nazwisko kierowcy/operatora, nr rej. tankuj±cego pojazdu, datê tankowania, rodzaj, ilo¶æ tankowanego paliwa.
7. Wielko¶æ zadeklarowanego przez Wykonawcê w ofercie rabatu (wyra¿ona w procentach) jest sta³a w okresie realizacji umowy.
8. Zamawiaj±cy przewiduje zastosowanie automatycznego systemu wydawania paliwa przy spe³nieniu wymogu, aby automatyczny system wydawania paliwa za pomoc± kart identyfikacyjnych/breloków rozpoznawa³ rozdzielnie (niezale¿nie) kierowcê/operatora i tankowany pojazd/sprzêt. Specyfika systemu utrzymania dróg rodzi konieczno¶æ identyfikacji danego kierowcy/operatora podczas tankowania wielu rodzajów pojazdów/sprzêtów i odwrotnie – dany pojazd/sprzêt u¿ytkowany jest przez wielu kierowców/operatorów. Karta identyfikuj±ca pojazd nie mo¿e byæ tylko i wy³±cznie przypisana imiennie do danego kierowcy/operatora. Ka¿de tankowanie musi odbywaæ siê na podstawie oddzielnej identyfikacji kierowcy/operatora oraz oddzielnej identyfikacji pojazdu/sprzêtu.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
10. Nomenklatura Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
CPV : 09132100-4 /benzyna bezo³owiowa/, 09134100-8 /olej napêdowy/
11. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomoc± norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne. Wskazanie równowa¿no¶ci oferowanego rozwi±zania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp spoczywa na Wykonawcy.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku opisu za pomoc± norm za rozwi±zania równowa¿ne uznaje siê takie rozwi±zania, które zapewniaj± spe³nienie wymagañ minimalnych okre¶lonych w normie na poziomie nie gorszym ni¿ opisano to w stosownych normach. W przypadku przywo³anych w SWZ norm rozumie siê normy aktualne.
W pozosta³ych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomoc± ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych) za równowa¿ny uwa¿a siê taki produkt, materia³ czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jako¶ciowych nie gorszych ni¿ wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie ni¿ej przedstawionych kryteriów oceny ofert. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) kryterium „Cena brutto” – KC - waga kryterium: 85 %
Punkty w kryterium „Cena brutto” zostan± przyznane wed³ug wzoru:
KC = CN / COB x 85 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy;
CN - najni¿sza zaoferowana cena brutto, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu;
COB - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej.
Uwaga: powy¿szy iloraz zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
Zaokr±glenie bêdzie polega³o na:
- odrzuceniu wszystkich cyfr koñcowych danej liczby znajduj±cych siê powy¿ej drugiego miejsca po przecinku,
- zwiêkszeniu ostatniej z pozosta³ych cyfr o jeden, je¿eli trzecia cyfra po przecinku liczby pierwotnej by³a wiêksza lub równa 5.
Maksymalna ³±czna liczba punktów mo¿liwych do uzyskania w ocenianym kryterium KC wynosi 85 punktów.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „Cena brutto” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 SWZ wyliczona na podstawie formularza cenowego stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ
2) Kryterium „Posiadanie automatycznego systemu wydawania paliwa” KASWP – waga kryterium: 15%
Punkty w kryterium „Posiadanie automatycznego systemu wydawania paliwa” zostan± przyznane wed³ug nastêpuj±cej regu³y:
Zamawiaj±cy przyzna wykonawcy 15 punktów za posiadanie i wykorzystanie przy realizacji zamówienia automatycznego systemu wydawania paliwa przy u¿yciu imiennych kart paliwowych oraz kart (breloków) identyfikuj±cych dany pojazd, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przy spe³nieniu wymogu Rozdz. IV ust. 8 SWZ.
Punkty zostan± przyznane na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy z³o¿onego w Formularzu ofertowym. Wykonawca jest zobowi±zany wydaæ imienne karty paliwowe i breloki identyfikuj±ce pojazdy s³u¿±ce do samoobs³ugi wydawania paliw. Koszty zwi±zane z funkcjonowaniem automatycznego systemu wydawania paliwa le¿± w ca³o¶ci po stronie Wykonawcy.
2. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów obliczon± wed³ug wzoru: NO = KC + KASWP
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie automatycznego systemu wydawania paliwa przy spe³nieniu wymogu Rozdz. IV ust. 8 SWZ
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w o obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada aktualn± koncesjê w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018 r., poz. 755 z pó¼n. zm.);
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje b±d¼ bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± stacj± paliw zlokalizowan± w granicach administracyjnych miasta £uków, gdzie tankowanie paliwa bêdzie mo¿liwe ca³odobowo przez 7 dni w tygodniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdz. IV SWZ oraz we wzorze umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 10 do SWZ
b) Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê innych podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca przed³o¿y:
a) aktualn± koncesjê w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018 r., poz. 755 z pó¼n. zm.);
b) wykaz stacji paliw dostêpnych Wykonawcy przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami – wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców:1) O¶wiadczenia o których mowa w Rozdziale IX , ust. 1 SWZ (nr 2 i nr 3) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te wstêpnie potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.
3) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej mowy mo¿e nast±piæ za zgod± stron wyra¿on± na pi¶mie w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa poprzez:
1) zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu
lub opó¼nieniu tego terminu w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci spowodowanych si³± wy¿sz±, w tym wyst±pieniem zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
b) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub niezale¿nych od obu Stron, które skutkowa³y wstrzymaniem wykonywania przedmiotu umowy lub opó¼nieniem w jej zawarciu – np. przed³u¿eniem siê procedury postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego spowodowanym przez innego Wykonawcê;
2) zmianê sposobu wykonania przedmiotu umowy lub obni¿enia wynagrodzenia,
gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotycz±cym realizowanej umowy, który spowoduje konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê,
3) zmianê ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób, ¿e wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, a zmianie ulega tylko wysoko¶æ podatku VAT.
3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1-2 nie mog± prowadziæ do zwiêkszenia ceny przedmiotu zamówienia, ani powodowaæ po stronie Zamawiaj±cego dodatkowych kosztów.
4. Nie stanowi± zmiany umowy dotycz±ce:
1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, w szczególno¶ci zmiana numeru rachunku bankowego;
2) danych teleadresowych;
3) osób upowa¿nionych wskazanych w umowie;
4) danych rejestrowych;
5) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zdplukow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z £UKOWA
- Budowa toalety publicznej z infrastruktur± towarzysz±c± w m. £uków
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1334L od KM 0+000 do KM 9+000 odcinek Tuchowicz - Zago¼dzie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowê drogi powiatowej nr 1311L w zakresie budowy drogi dla pieszych w m. Krynka oraz drogi dla pieszych i rowerów na ul. Farfak w £ukowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowê drogi powiatowej nr 1357L na odcinku Wola Burzecka - Adamów
- Zakup i dostawa sprzêtu sieciowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- LEASING OPERACYJNY MALOWARKI DROGOWEJ
wiêcej: przetargi w £ukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju napêdowego z systemem bezobs³ugowego poboru oleju napêdowego"
- Dostawa paliwa.
- "Dostawa oleju napêdowego do zbiornika o pojemno¶ci 2500 litrów" na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Hurtowa sprzeda¿ wraz z dostaw± oleju napêdowego w 2025 roku
- Zakup i dostawa oleju napêdowego B-0 dla pojazdów Gminy Ba³tów
- Dostawa oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kañczudze
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.