Ogłoszenie z dnia 2023-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339708/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00355157/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280262964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrocin
1.5.2.) Miejscowość: Małdyty
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 7581715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsckr.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.https://zp.zsckr.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83e6aa3e-31f3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.ZP.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6570731,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegające na wykonaniu termomodernizacji trzech budynków Zamawiającego położonych w Dobrocinie wraz z rozliczeniem dofinansowania.
2. W ramach zamówienia wykonawca wykona dokumentację projektową, uzyska wymagane przepisami prawa pozwolenia, wykona roboty budowlane, wykona nadzór autorski oraz wykona rozliczenie dofinansowania.
3. Wynagrodzenie za wykonanie dokumentacji projektowej nie może przekroczyć progu 5% wartości wynagrodzenia za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
4. Zakres termomodernizacji poszczególnych budynków szkół został opisany w audytach energetycznych oraz programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącymi załącznik do SWZ.
5. Roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą m.in. w trakcie trwania roku szkolnego, na terenie czynnie działających placówek oświatowych. Przy organizacji robót budowlanych i dostaw Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym, do podejmowania wszelkich działań, które zapewnią nieprzerwany dostęp do budynku oraz zachowanie bezpieczeństwa uczniów i pracowników ww. placówki oświatowej oraz jej mienia.
6. Wykonawca zapewni w razie konieczności nadzór ornitologiczny i chiropterologiczny podczas realizacji robót budowlanych.
7. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
8. Szczegółowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu / sposobu realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy w sprawie zamówienia oraz audytach energetycznych i Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącymi załączniki do SWZ.
9. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi uwzględnić wszystkie dające się przewidzieć na etapie zamówienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia, w razie niewykonania przez wykonawcę całego ich zakresu, podlegać będzie proporcjonalnemu obniżeniu, stosownie do zakresu niewykonanych prac.
10. Istotne wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji zamówienia w zakresie wszystkich części zamówienia zawiera załącznik nr 6 pn. Projektowane Postanowienia Umowy do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7980000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7980000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7980000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PODLASKIE PRZEDSIĘBIORSTWO SANITARNE EWA TRUCHAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441764593
7.3.3) Ulica: Leśna 5
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODLASKIE PRZEDSIĘBIORSTWO SANITARNE EWA TRUCHAN
jakie przetargi wygrała firma
PODLASKIE PRZEDSIĘBIORSTWO SANITARNE EWA TRUCHAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7980000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MAŁDYTY
więcej: przetargi MAŁDYTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.