Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380244/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00396008/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Zagórzu w ramach dostosowania p.poż. budynku Szkoły Podstawowej w Zagórzu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 56
1.5.2.) Miejscowość: Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-551
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6134 013
1.5.8.) Numer faksu: 32 6134 002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@babice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b3b84e6-320b-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Zagórzu w ramach dostosowania p.poż. budynku Szkoły Podstawowej w Zagórzu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b3b84e6-320b-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037602/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Dostosowanie p.poż. budynku Szkoły Podstawowej w Zagórzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380244
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Wb.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178118,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Zagórzu w ramach dostosowania p.poż. budynku Szkoły Podstawowej w Zagórzu.
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach 485/2, 485/3, 2846 przy ul. Piłsudskiego 139 w Zagórzu, jednostka ewidencyjna: 120302_2 Babice, Obręb: nr 0007 Zagórze.
Budynek składa się z 3 zasadniczych części: budynek główny, przewiązka i sala gimnastyczna. Parametry obiektu są następujące:
Powierzchnia zabudowy: 1 239,06 m2
Powierzchnia użytkowa: 1 980,79 m2
Ilość kondygnacji (budynek główny): 4
Ilość kondygnacji (przewiązka i sala gimnastyczna): 1
Szerokość całkowita budynku: 30,51 m
Długość całkowita budynku : 63,52 m
Wysokość całkowita budynku: 18,07 m
2. Zakres prac obejmuje przebudowę istniejącego budynku, polegającą na wydzieleniu klatki schodowej na kondygnacji parteru, 1 i 2 piętra w ramach dostosowania budynku do aktualnie obowiązujących warunków przeciwpożarowych oraz postanowienia Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej.
W związku z powyższym Wykonawca wykona następujące prace:
1) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby ppoż. (zawarta w projekcie Architektoniczno-Budowlanym),
2) montaż wyłazu na strych o klasie odporności ogniowej EI30,
3) montaż siłowników i niezbędnego osprzętu do drzwi wejściowych szkoły – jako napowietrzenie klatki schodowej,
4) przebudowa istniejącej wewnętrznej instalacji elektrycznej – zmiana lokalizacji wyłącznika ppoż,
5) przebudowa istniejącego budynku, polegająca na wydzieleniu klatki schodowej na kondygnacji parteru, 1 i 2 piętra w ramach dostosowania budynku do aktualnie obowiązujących warunków przeciwpożarowych oraz postanowienia Małopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w zakresie instalacji elektrycznej:
- system oddymiania klatki schodowej
- PWP – przeciwpożarowy wyłącznik prądu
Roboty budowlane mogą być realizowane na funkcjonującym obiekcie – budynek szkoły,
w związku z czym przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest:
1) Realizować w sposób gwarantujący stałe użytkowanie budynku, w którym prowadzone będą roboty, winien zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym lub przedstawicielem Zamawiającego – Dyrektorem Szkoły.
2) Zorganizować pracę pracownikom, plac budowy oraz realizację robót budowlanych i technologicznych w taki sposób, aby zapewnić jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników i uczniów szkoły.
3) Do zabezpieczenia istniejących ciągów komunikacyjnych celem zapewnienia ciągłości dostępu do budynku oraz poruszania się po budynku; wykonania tymczasowych wygrodzeń i zabezpieczeń placu budowy; zabezpieczenia terenu budowy w zakresie ograniczającym emisję pyłów, kurzu itp. do części budynku, w których przebywają ludzie i znajduje się mienie Zamawiającego oraz osób trzecich; regularnego sprzątania terenu przyległego do budynku celem zapewnienia możliwości jego użytkowania i czystości sąsiadujących nawierzchni drogowych, chodników oraz parkingów.
4) Prace generujące hałas, zapylenie wykonywać w terminach minimalnie kolidujących z użytkownikami. W związku z powyższym Wykonawca winien uwzględnić w harmonogramie prac konieczność prowadzenia robót w określonych okresach czasowych, jak również ewentualność wstrzymania robót na czas określony przez Użytkownika obiektu. Ponadto każdorazowo po zakończeniu prac danego dnia należy uprzątnąć i zabezpieczyć miejsce prowadzenia prac, tak by osoby korzystające w godzinach pracy z tych pomieszczeń mogły realizować swoje obowiązki.
3. Pozostałe obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zadania
3.1 Wykonawca zobowiązany jest do:
1)Prawidłowego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z ofertą, dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz z aktualnie obowiązującymi polskimi normami, polskim prawem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlana jak również z należytą starannością w ich wykonaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
2)Odbioru terenu budowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
3)Zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom upoważnionym przez niego, jak też innym uczestnikom procesu budowlanego, dostępu do terenu budowy i do każdego miejsca, gdzie roboty w związku z umową będą wykonywane.
4)Przestrzegania przepisów ppoż, bhp i innych przepisów prawa obowiązujących w budownictwie w zakresie realizacji przedmiotu umowy.
5)Realizacji prac w sposób gwarantujący stałe użytkowanie budynku, w którym prowadzone będą roboty.
6)Zabezpieczenia tymczasowego istniejących ciągów komunikacyjnych celem zapewnienia ciągłości dostępu do budynku oraz poruszania się po budynku; tymczasowych wygrodzeń i zabezpieczeń placu budowy; zabezpieczenia terenu budowy w zakresie ograniczającym emisję pyłów, kurzu itp. do części budynku, w których przebywają ludzie i znajduje się mienie Zamawiającego oraz osób trzecich.
7)Wykonywania prac generujących hałas, zapylenie w terminach minimalnie kolidujących z użytkownikami budynku.
8)Uprzątnięcia terenu każdorazowo po zakończeniu prac danego dnia i zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac, tak by osoby korzystające w godzinach pracy z tych pomieszczeń mogły realizować swoje obowiązki.
9)Wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych, wobec powyższego wymaga się zastosowania do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów, które winny posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami, jak również winny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r., o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
10)Urządzenia terenu budowy i gospodarowania nim od czasu jego przejęcia od Zamawiającego do czasu wykonania i odbioru przedmiotu umowy oraz ponoszenie odpowiedzialności za szkody powstałe na tym terenie.
11)Zabezpieczenia przed uszkodzeniem i kradzieżą wykonane przez siebie roboty i przekazane mu do ich realizacji przedmioty aż do momentu odbioru końcowego.
12)Zabezpieczenia terenu budowy i odpowiedzialności za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim.
13)Prowadzenia robót w sposób nie powodujący szkód, z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. W przypadku, gdy w wyniku niewłaściwego prowadzenia robót przez Wykonawcę nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność.
14)Zabezpieczenia Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody.
15)Pokrycia kosztów utrzymania budowy.
16)Zabezpieczenia pomieszczenia socjalnego dla personelu.
17)Utrzymania na bieżąco ładu i porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów.
18)Zapewnienia na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy wraz z ich wywozem.
19)Uporządkowania całego terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z przedmiotem umowy, odtworzenie i przywrócenie go do stanu pierwotnego, w terminie 7 dni po zakończeniu robót.
20)Materiały pochodzące z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania winny być usunięte z terenu przy zastosowaniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
3.2Wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia ujęte w SWZ, a nie ujęte
w przedmiarach lub załączonej dokumentacji projektowej lub nie ujęte w SWZ a ujęte w przedmiarach lub załączonej dokumentacji projektowej winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.
4.Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych):
Przedmiotowy budynek dostosowano do korzystania przez osoby niepełnosprawne w zakresie szerokości montowanych drzwi, tj.min. 90 cm.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
1) dokumentacja techniczna, stanowiąca Załącznik Nr 2 do SWZ
2) przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284868,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284868,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284868,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane UNIBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 632 000 16 13
7.3.3) Ulica: Pl. św. Jana 6
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacja elektryczna
jakie przetargi wygrała firma
BROSZEWSKI ALEKSANDER PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "UNIBUD"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284868,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.