Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00423486/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii leśniczego - Nadleśnictwo Puławy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f651581c-60e4-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność budowlano usługowa związana z leśnictwem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kancelarii leśniczego - Nadleśnictwo Puławy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f651581c-60e4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071047/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa kancelarii leśnej w Nadleśnictwie Puławy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.270.80.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii dla leśnictw Wola Osińska oraz Kozi Bór, miejscowość Wola Osińska, dz. Nr ewid. 974/3. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania (części):Zadanie nr 1 – Wykonanie konstrukcji ścian stropu dachu wraz pokryciem i poszyciem ścian wewnętrznych i zewnętrznych
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.
Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia został przedstawiony w przedmiarze (zał. nr 6) i projekcie budowlanym (zał. nr 7).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 306105,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii dla leśnictw Wola Osińska oraz Kozi Bór, miejscowość Wola Osińska, dz. Nr ewid. 974/3. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania (części):Zadanie nr 2 – Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.
Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia został przedstawiony w przedmiarze (zał. nr 6a) i projekcie budowlanym (zał. nr 7).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 55322,92 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii dla leśnictw Wola Osińska oraz Kozi Bór, miejscowość Wola Osińska, dz. Nr ewid. 974/3. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania (części):Zadanie nr 3– Zagospodarowanie terenu
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.
Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia został przedstawiony w przedmiarze (zał. nr 6b) i projekcie budowlanym (zał. nr 7).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 61184,16 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii dla leśnictw Wola Osińska oraz Kozi Bór, miejscowość Wola Osińska, dz. Nr ewid. 974/3. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania (części):Zadanie nr 4– Instalacja elektryczna (zadanie podzielone na 2 etapy)
Etap I – 30 dni od przekazania placu budowy
Etap II - 30 dni od przekazania placu budowy
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ dla tej części.
Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia został przedstawiony w przedmiarze (zał. nr 6b) i projekcie budowlanym (zał. nr 7).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 44732,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
- Dostawa narożnika dla Osiedla Studenckiego.
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gruntowych będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2025
- Wymiana 4 lamp dwuczaszowych na Bloku Operacyjnym
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla obiektów Agencji Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.