Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00514877/01 - Wynik z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSKM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Francuska
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-027
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: duo@spskm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc4266f3-6d9f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.spskm.katowice.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim, złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem www.platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z:
- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,
- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca
przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-23-180BN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 SYNTETYCZNA NIĆ Z WŁÓKIEN POLIESTRU
Sterylna, plecionkowa, syntetyczna, nić niewchłanialna zbudowana z włókien poliestru, powlekana silikonem
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 2 części. Tym samym zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie obowiązywania podstawowej umowy.
3. Prawo opcji polegać będzie na zwiększeniu zakresu zamówienia o zwiększenie dostawy przedmiotu zamówienia dotyczącego części:
poz. zam. podst. ilość objęta opcją zamawiana ilość maks.
1 252 saszetki 144 saszetki 396 saszetki
2 192 saszetki 96 saszetki 288 saszetki
3 252 saszetki 144 saszetki 396 saszetki
4 120 saszetki 96 saszetki 216 saszetki
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 SYNTETYCZNA WCHŁANIALNA PLECIONKA Z KOPOLIMERU
Plecionkowa, syntetyczna, sterylna NIĆ WCHŁANIALNA zbudowana z kopolimeru 90% glikolidu i 10% poli-L-laktydu, powlekana o średnim okresie podtrzymywania tkanki i całkowitej absorpcji 56-70 dni lp.1-25. Plecionkowa, syntetyczna, sterylna NIĆ WCHŁANIALNA zbudowana z kopolimeru 90% glikolidu i 10% poli-L-laktydu, powlekana substancją antybakteryjną o średnim okresie podtrzymywania tkanki i całkowitej absorpcji 56- 70 dni lp.26-31
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 2 części. Tym samym zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych w terminie obowiązywania podstawowej umowy.
Prawo opcji polegać będzie na zwiększeniu zakresu zamówienia o zwiększenie dostawy przedmiotu zamówienia
poz. zam. podst. ilość objęta opcją zamawiana ilość maks.
1 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
2 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
3 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
4 1260 saszetki 720 saszetki 1980 saszetki
5 288 saszetki 144 saszetki 432 saszetki
6 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
7 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
8 108 saszetki 72 saszetki 180 saszetki
9 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
10 324 saszetki 180 saszetki 504 saszetki
11 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
12 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
13 324 saszetki 180 saszetki 504 saszetki
14 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
15 612 saszetki 360 saszetki 972 saszetki
16 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
17 360 saszetki 180 saszetki 540 saszetki
18 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
19 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
20 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
21 48 saszetki 24 saszetki 72 saszetki
22 48 saszetki 24 saszetki 72 saszetki
23 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
24 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
25 72 saszetki 36 saszetki 108 saszetki
26 144 saszetki 108 saszetki 252 saszetki
27 360 saszetki 324 saszetki 684 saszetki
28 360 saszetki 324 saszetki 684 saszetki
29 720 saszetki 360 saszetki 1080 saszetki
30 360 saszetki 216 saszetki 576 saszetki
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP o treści określonej w Załączniku nr 6.
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Opisy, katalogi, karty techniczne w języku polskim potwierdzające wymagane w opisie przedmiotu zamówienia parametry. Z dołączonego opisu/folderów/katalogu musi jednoznacznie wynikać,że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w SWZ. Zamawiający dopuszcza dokumenty w języku angielskim.
b) Powiadomienie/Zgłoszenie lub Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych potwierdzający,
że oferowany przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest jako wyrób medyczny i jest dopuszczony
do obrotu i używania w służbie zdrowia na terenie kraju zgodnie z ustawą
o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022r (t.j. Dz. U. Nr 2022, poz.974 z późn. zm.).
Z uwzględnieniem przez Zamawiającego okresu przejściowego zgodnie z zapisem ustawy z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych.
c) - W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA WYROBU MEDYCZNEGO KLASY I ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
a) Deklaracji zgodności EC (WE) sporządzonej przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczająca zgodność oferowanego wyrobu z Dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993r., dotyczącą wyrobów medycznych klasy I, które zostały dopuszczone do obrotu przez producenta przed dniem 26.05.2021r. lub deklarację zgodności, wystawioną przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczającej zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. w sprawie wyrobów medycznych. Do dokumentu należy dołączyć wszystkie niezbędne załączniki potwierdzające przynależność Deklaracji Zgodności do oferowanych wyrobów medycznych w formularzu asortymentowo-cenowym z uwzględnieniem przy ocenie ofert przepisów normujących okres przejściowy uwzględniający ich aktualizację zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/607 z dnia 15.03.2023r.
Zamawiający dopuszcza dokumenty w języku angielskim.
- W PRZYPADKU ZAOFEROWANIA WYROBU MEDYCZNEGO DOTYCZĄCEGO KLASY Is, Im, Ir, IIa, IIb, III WYROBÓW MEDYCZNYCH ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
a) Deklaracji zgodności oferowanych wyrobów, wystawioną przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, poświadczającą zgodność wyrobów z wymaganiami dyrektywy nr 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993r., lub deklarację zgodności, wystawioną przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczającą zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. . Treść przedstawionej deklaracji musi zawierać numery katalogowe/REF wyrobu medycznego z uwzględnieniem przy ocenie przepisów normujących okres przejściowy uwzględniający ich aktualizację zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/607 z dnia 15.03.2023r. Zamawiający dopuszcza dokumenty w języku angielskim.
b) Certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993r., dla wyrobów medycznych objętych okresem przejściowym lub wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r. Zamawiający przy ocenie ofert uwzględni przepisy normujące okres przejściowy uwzględniający ich aktualizację zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/607 z dnia 15.03.2023r.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-27 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-25
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży sanitarnej zainstalowanych w obiekcie MCK
- KONSERWOWANIE URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO DWORCA AUTOBUSOWEGO I PRZEJAZDU DROGOWEGO POD DWORCEM PKP
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 4
- "USŁUGA ADMINISTROWANIA I DOZOROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI ZARZĄDZANYMI PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów medycznych z podziałem na pakiety
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
- Dostawa nici chirurgicznych dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- Dostawy materiałów szewnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.