Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370037/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do obiektów AWS w Warszawie i w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wymiaru Sprawiedliwości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/aws1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do obiektów AWS w Warszawie i w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d824fe6-2ca3-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00266336/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wyposażenia (poz. 38)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/zp/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 394701,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Meble do pomieszczeń – WarszawaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli do obiektu Akademii Wymiaru Sprawiedliwości położnego w Warszawie Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania rozładunku, wniesienia i montażu z niezbędną regulacją oraz rozmieszczenia dostarczonych mebli w docelowych pomieszczeniach we wskazanej lokalizacji.
Dostawa będzie realizowana na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Warszawa, ul. Belwederska 44 c.
Wykonawca dostarczy Przedmiot Umowy własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko. Wykonawca poniesie również koszty związane z prawidłowym zabezpieczeniem Przedmiotu Umowy podczas dostawy, w tym koszty jego opakowania. Za szkody powstałe w trakcie transportu, rozładunku oraz wnoszenia do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego odpowiada Wykonawca.
1. Szafa ubraniowa dwuskrzydłowa - 18 szt.
2. Łóżko hotelowe- 40 szt.
3. Szafka nocna -40 szt.
4. Stolik okrągły -18 szt.
5. Materac gruby -40 szt.
6. Materac nawierzchniowy, cienki - 40 szt.
7. Krzesło drewniane z siedziskiem wyściełanym -40 szt.
8. Krzesło biurowe, obrotowe -10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 169803,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Meble do pomieszczeń – ZakopanePrzedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli do obiektu Akademii Wymiaru Sprawiedliwości położnego w Zakopanem. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania rozładunku, wniesienia i montażu z niezbędną regulacją oraz rozmieszczenia dostarczonych mebli w docelowych pomieszczeniach we wskazanej lokalizacji.
Dostawa będzie realizowana na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Zakopane, ul. Ogrodowa 6.
Wykonawca dostarczy Przedmiot Umowy własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko. Wykonawca poniesie również koszty związane z prawidłowym zabezpieczeniem Przedmiotu Umowy podczas dostawy, w tym koszty jego opakowania. Za szkody powstałe w trakcie transportu, rozładunku oraz wnoszenia do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego odpowiada Wykonawca.
1. Szafa ubraniowa dwuskrzydłowa - 20 szt.
2. Łóżko hotelowe - 50 szt.
3. Szafka nocna - 50 szt.
4. Stolik - 50 szt.
5. Komoda- 25 szt.
6. Materac nawierzchniowy, cienki- 52 zt.
7. Krzesło drewniane z siedziskiem wyściełanym - 100 szt.
8. Szafka na lodówkę -16 szt.
9. Sofa 3 osobowa tapicerowana - 3 szt.
10. Sofa 2 os. tapicerowana - 4 szt.
11. Stolik kawowy (typ 1) - 3szt.
12. Stolik kawowy (typ 2) - 3 szt.
13. Wieszak ścienny - 5 szt.
14. Sofa 2 os. z funkcją spania - 3 szt.
15. Fotel - 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 315679,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120404,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340119,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129199,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Separ - Meble Arkadiusz Piechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393243819
7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-502
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEPAR-MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
SEPAR-MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129199,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304690,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481422,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304690,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Separ - Meble Arkadiusz Piechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393243819
7.3.3) Ulica: T. Kościuszki 6
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-502
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEPAR-MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
SEPAR-MEBLE ARKADIUSZ PIECHOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304690,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- DOSTAWA SPRZĘTU GEODEZYJNEGO ORAZ MEBLI W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
- Krzesła i fotele biurowe, krzesła laboratoryjne, ławki do poczekalni, fotele dla opiekunów
więcej: Meble domowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.