Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00435372/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00443572/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz niepełnosprawnych uczniów do szkół w Płocku wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRUDZEŃ DUŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Brudzeń Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-414
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brudzen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugbrudzenduzy.bip.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cef1801b-ca0c-48ea-8f1a-ec3e8b8b645f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz niepełnosprawnych uczniów do szkół w Płocku wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cef1801b-ca0c-48ea-8f1a-ec3e8b8b645f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435372
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGR.ZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie pięciorga [5] niepełnosprawnych uczniów z domu do szkół w Płocku oraz opieka nad tymi uczniami w czasie przewozu.
2. Trasa przewozu uczniów:
Wyjazd do szkoły ok. godz.6:45
Cegielnia (dom uczennicy) - Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy ul. Lasockiego 14, Płock
Winnica (dom ucznia) - Szkoła Specjalna w Płocku, ul. Gradowskiego 24, Płock
Myśliborzyce (dom ucznia) - Szkoła Specjalna w Płocku, ul. Gradowskiego 24, Płock
Strupczewo Duże (dom ucznia) - Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy ul. Lasockiego 14, Płock.
Brudzeń Duży (dom uczennicy) - Szkoła Specjalna w Płocku, ul. Gradowskiego 24, Płock
Powrót : ok. godz.14.00
Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy ul. Lasockiego 14, Płock - Cegielnia (dom uczennicy)
Szkoła Specjalna w Płocku, ul. Gradowskiego 24, Płock - Winnica (dom ucznia)
Szkoła Specjalna w Płocku, ul. Gradowskiego 24, Płock - Myśliborzyce (dom ucznia)
Szkoła Specjalna w Płocku, ul. Gradowskiego 24, Płock – Brudzeń Duży (dom uczennicy)
Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy ul. Lasockiego 14, Płock – Strupczewo Duże (dom ucznia)
3. Zamawiający szacuje, że dzienna liczba kilometrów do przejechania będzie wynosić około 84 km (z domu do szkoły i ze szkoły do domu), na trasach wymienionych w punkcie 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty (127 441,44 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( 90 000,00zł. ) . Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu zaoferowanej ceny.INNE PRZETARGI BRUDZEŃ DUŻY
więcej: przetargi BRUDZEŃ DUŻY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Słomniki w 2025 roku
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- "DOWÓZ DZIECI DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W WYSZKOWIE"
- Transport dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Świebodzice
- Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym w 2025 roku
- Dowóz i odwóz uczniów i dzieci z terenu gminy Stare Czarnowo do Zespołu Szkół w Kołbaczu i Przedszkola Jarzębinka w Kołbaczu w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.