Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383517/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i aranżacja wnętrz dla pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006212789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48225560355
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uokik.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6735581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona praw konkurencji i konsumentów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i aranżacja wnętrz dla pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6845350a-462a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066812/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń oraz korytarzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383517/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BF-2.262.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254252,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych polegających na realizacji zadania pn. „Remont i aranżacja wnętrz dla pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
2.1. Opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ”, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ;
2.2. Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ, według poniższego zestawienia:
2.2.1. Projekt budowlany;
2.2.2. Projekt wykonawczy;
2.2.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, zwana dalej „STWiORB”;
2.2.4. Przedmiar robót;
2.3. Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik Nr 3 do SWZ. Załączony Przedmiar robót przeznaczony jest do wykorzystania przez Wykonawców jedynie pomocniczo. Przedmiar robót ma charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności między Przedmiarem robót a Projektem budowlanym lub STWiORB należy przyjąć zakres robót wskazany Projektem budowlanym, STWiORB oraz wytycznymi OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
39515410-2 - Rolety wewnętrzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ANPOL – Andrzej Polański – Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.ANPOL – Inwestycje Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – Partner Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7921925825
7.3.3) Ulica: ul. Sapiehy 5/5
7.3.4) Miejscowość: Oleszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-630
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Polański - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ANPOL"
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Polański - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ANPOL"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
więcej: Rolety wewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.