Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00354306/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja maksymalnie 17 kontroli projektów w ramach FERS i maksymalnie 17 wizyt monitoringowych w ramach FERS.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zamowienia@mfipr.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja maksymalnie 17 kontroli projektów w ramach FERS i maksymalnie 17 wizyt monitoringowych w ramach FERS.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8521c906-2334-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085855/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Wykonanie kontroli projektów i wizyt monitoringowych w ramach Programu FERS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający oświadcza, że Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.40.2024.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 363833,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie maksymalnie:
1) 15 kontroli projektów realizowanych w ramach FERS, które mogą być zlecane do wykonania w trybie:
a) planowym na miejscu,
b) doraźnym na miejscu,
2) 2 kontroli projektów instrumentów finansowych realizowanych w ramach FERS, które mogą być zlecane do wykonania w trybie:
a) planowym na miejscu,
b) doraźnym na miejscu,
3) 17 wizyt monitoringowych w ramach projektów realizowanych w ramach FERS, które mogą być zlecane do wykonania w trybie:
a) planowym na miejscu,
b) planowym zza biurka,
c) doraźnym na miejscu,
d) doraźnym zza biurka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212500-8 - Usługi kontroli rachunkowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279984,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366109,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279984,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idipsum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462650435
7.3.3) Ulica: ul. Dietla 15/7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-070
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279984,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 18 miesięcy.
- Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Usługa konferencyjna na potrzeby organizacji konferencji naukowej Instytutu Kolejnictwa
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze w budynku biurowym Green House przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
- ZP/CZD/003/25 Dostawa urządzeń chłodniczych niezbędnych do realizacji projektu "Pediatryczne Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej" (...) - 5 pakietów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie audytów systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wraz z usługami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa dla Urzędu Miejskiego w Orzyszu oraz 6 podległych jednostek
- Dostawa sprzętu IT i oprogramowania oraz realizacja usług na rzecz Gminy Kunów w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie audytu funkcjonowania Spółki Polskie Radio S.A.
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Nowa Dęba
- Przeprowadzenie audytu typu due diligence w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tczewie.
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.