eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Dostawa systemu backupu, klastra zapory ogniowej klasy UTM oraz usługi świadczenia gwarancji magazynu przechowywania danych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu backupu, klastra zapory ogniowej klasy UTM oraz usługi świadczenia gwarancji magazynu przechowywania danych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TATRZAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chramcówki 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 182017100

1.5.8.) Numer faksu: +48 182017104

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tatry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.tatry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-tatry.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu backupu, klastra zapory ogniowej klasy UTM oraz usługi świadczenia gwarancji magazynu przechowywania danych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f25736e0-52c9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049318/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa systemu backupu, klastra zapory ogniowej klasy UTM oraz usługi świadczenia gwarancji magazynu przechowywania danych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej części postępowania jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawę systemu backupu danych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem, który obejmuje:
1) Serwer do backupu danych – 1 komplet;
2) Pakiet oprogramowania do backupu i archiwizacji danych z deduplikacją danych – 1 komplet;
3) Biblioteka taśmowa – 1 komplet;
zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 6 do przedmiotowej SWZ.
2. Celem inwestycji w środowisko teleinformatyczne urzędu jest uzyskanie przez podmiot maksymalnej możliwej zdolności do zabezpieczenia wszystkich systemów teleinformatycznych oraz procesów w Urzędzie przed wystąpieniem incydentów teleinformatycznych oraz ewentualna minimalizacji ich skutków w przypadku materializacji zagrożeń.
3. Zamawiający oczekuje, że w ramach realizacji niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy rozwiązanie, które będzie wspierało funkcjonowanie bezpiecznego i wydajnego środowiska informatycznego, co przyczyni się do świadczenia przez urząd e-usług dla odbiorców oraz zwiększenie informatyzacji procesów Urzędu. Dostarczone rozwiązanie powinno bazować zarówno na nowych jak i obecnie wykorzystywanych zasobach sprzętowo-programowych.
4. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności, wydajności i przeznaczeniu, a nie zakup rozwiązań i oprogramowania konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
5. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia uwzględni obowiązujące urząd przepisy:
1) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (j.t. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2247),
2) Ustawę z dnia 5 lipca 2018 roku o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (j.t. Dz. U. z 2023 roku, poz. 913),
3) Ustawę z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. 2019 roku, poz. 1781).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

48620000-0 - Systemy operacyjne

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.5.5.) Wartość części: 155000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej części postępowania jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawę klastra zapory ogniowej klasy UTM dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem, który obejmuje:
1) Klaster zapory ogniowej klasy UTM (z portami 10Gb/s) wraz z oprogramowaniem dwuskładnikowej autentykacji – 1 komplet;
zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 7 do przedmiotowej SWZ.
2. Celem inwestycji w środowisko teleinformatyczne urzędu jest uzyskanie przez podmiot maksymalnej możliwej zdolności do zabezpieczenia wszystkich systemów teleinformatycznych oraz procesów w Urzędzie przed wystąpieniem incydentów teleinformatycznych oraz ewentualna minimalizacji ich skutków w przypadku materializacji zagrożeń.
3. Zamawiający oczekuje, że w ramach realizacji niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy rozwiązanie, które będzie wspierało funkcjonowanie bezpiecznego i wydajnego środowiska informatycznego, co przyczyni się do świadczenia przez urząd e-usług dla odbiorców oraz zwiększenie informatyzacji procesów Urzędu. Dostarczone rozwiązanie powinno bazować zarówno na nowych jak i obecnie wykorzystywanych zasobach sprzętowo-programowych.
4. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności, wydajności i przeznaczeniu, a nie zakup rozwiązań i oprogramowania konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
5. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia uwzględni obowiązujące urząd przepisy:
1) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (j.t. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2247),
2) Ustawę z dnia 5 lipca 2018 roku o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (j.t. Dz. U. z 2023 roku, poz. 913),
3) Ustawę z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. 2019 roku, poz. 1781).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej części postępowania jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawę usługi świadczenia gwarancji magazynu przechowywania danych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem, która obejmuje:
1) Gwarancja dla macierzy dyskowej Dell Unity 300 – 1 komplet;
2) Gwarancja dla deduplikatora danych Dell DataDomain 2200 – 1 komplet;
zgodnie ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załącznik nr 8 do przedmiotowej SWZ.
2. Celem inwestycji w środowisko teleinformatyczne urzędu jest uzyskanie przez podmiot maksymalnej możliwej zdolności do zabezpieczenia wszystkich systemów teleinformatycznych oraz procesów w Urzędzie przed wystąpieniem incydentów teleinformatycznych oraz ewentualna minimalizacji ich skutków w przypadku materializacji zagrożeń.
3. Zamawiający oczekuje, że w ramach realizacji niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy rozwiązanie, które będzie wspierało funkcjonowanie bezpiecznego i wydajnego środowiska informatycznego, co przyczyni się do świadczenia przez urząd e-usług dla odbiorców oraz zwiększenie informatyzacji procesów Urzędu. Dostarczone rozwiązanie powinno bazować zarówno na nowych jak i obecnie wykorzystywanych zasobach sprzętowo-programowych.
4. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonej w SWZ funkcjonalności, wydajności i przeznaczeniu, a nie zakup rozwiązań i oprogramowania konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
5. Zamawiający zastrzega, iż dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania są przeznaczone do użytku przez osoby fizyczne w tym pracowników zamawiającego w związku, z czym wymaga wykonania zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia uwzględni obowiązujące urząd przepisy:
1) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (j.t. Dz. U. z 2017 roku, poz. 2247),
2) Ustawę z dnia 5 lipca 2018 roku o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (j.t. Dz. U. z 2023 roku, poz. 913),
3) Ustawę z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. 2019 roku, poz. 1781).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217644,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365826,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217644,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB SYSTEMS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 356736640

7.3.3) Ulica: Galicyjska 1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-586

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217644,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63345,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95792,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63345,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NET COMPLEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 365444659

7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 5

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63345,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48708,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB SYSTEMS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 356736640

7.3.3) Ulica: Galicyjska 1

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-586

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48708,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.