eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław07500: "Poprawa stanu technicznego płyty pomostowej mostu Pilczyckiego Starego"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
07500: „Poprawa stanu technicznego płyty pomostowej mostu Pilczyckiego Starego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020568529

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36

1.4.2.) Miejscowość: Wrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 50-059

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450752

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00437030

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.2. Numer referencyjny

Przed zmianą:
ZP/32/PN/2024

Po zmianie:
ZP/32/TP/2024

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Data do

Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2025-11-30

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - miesiące

Przed zmianą:

Po zmianie:
12

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Termin wykonania przedmiotu umowy (poza nadzorem autorskim) Strony ustalają do dnia 30.11.2025r.,
z zachowaniem terminu pośredniego na przekazanie Zamawiającemu kompletnego, pozytywnie zaopiniowanego przez KODP projektu budowlanego i złożenie w organie administracyjnym kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę – do dnia 30.08.2025r.
2. Powyższe terminy, o których mowa w ust. 1 mogą ulec zmianie w przypadkach wskazanych w § 16.
3. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego do czasu ukończenia i pozytywnego odbioru robót zrealizowanych na podstawie opracowań wykonanych według niniejszej umowy. Planowany termin zakończenia robót i sprawowania nadzoru to 30.10.2026r. W przypadku jednak, gdyby prace budowlane nie zakończyły się w terminie wskazanym w zdaniu pierwszym, Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego do czasu ich zakończenia i uzyskania pozytywnego odbioru robót.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze przystąpienia do realizacji robót objętych przedmiotem umowy co najmniej 10 dni przed oczekiwanym rozpoczęciem pełnienia nadzoru autorskiego

Po zmianie:
Termin wykonania zamówienia
1.Termin wykonania przedmiotu umowy (poza nadzorem autorskim) Strony ustalają 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zachowaniem terminu pośredniego na przekazanie Zamawiającemu kompletnego, pozytywnie zaopiniowanego przez KODP projektu budowlanego i złożenie w organie administracyjnym kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę – w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Powyższe terminy, o których mowa w ust. 1 mogą ulec zmianie w przypadkach wskazanych w § 15.
3. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego do czasu ukończenia i pozytywnego odbioru robót zrealizowanych na podstawie opracowań wykonanych według niniejszej umowy. Planowany termin zakończenia robót i sprawowania nadzoru to 30.10.2026r. W przypadku jednak, gdyby prace budowlane nie zakończyły się w terminie wskazanym w zdaniu pierwszym, Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego do czasu ich zakończenia i uzyskania pozytywnego odbioru robót.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze przystąpienia do realizacji robót objętych przedmiotem umowy co najmniej 10 dni przed oczekiwanym rozpoczęciem pełnienia nadzoru autorskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.