Og³oszenie z dnia 2023-10-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00424952/01 - Og³oszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00440744/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00498975/01 - Wynik z dnia 2023-11-17
Og³oszenie o zmianie og³oszenia
Remont drogi gminnej nr 104425L (ul. Zielona) od km 0+000 do km 0 + 923,31 w Susznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³odawa
1.2.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Al. Jana Paw³a II 22
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865
1.4.) Adres zamawiaj±cego:
1.4.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a
1.4.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.7.) Numer telefonu: 82 5721234
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina-wlodawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00450787
2.2.) Data og³oszenia: 2023-10-19
SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA
3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2023/BZP 00424952
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmian±:
Remont drogi gminnej nr 104425L (ul. Zielona) od km. 0+000 do km + 923,31 w Susznie
Po zmianie:
Remont drogi gminnej nr 104425L (ul. Zielona) od km. 0+000 do km 0 + 923,31 w Susznie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
2.9. Numer planu postêpowañ w BZP Przed zmian±:
2023/BZP 00056252/12/P
Po zmianie:
2023/BZP 00056252/13/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
3.15. RODO (obowi±zek informacyjny) Przed zmian±:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Remont drogi gminnej nr 104425L (ul. Zielona) od km. 0+000 do km + 923,31 w Susznie” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Remont drogi gminnej nr 104425L (ul. Zielona) od km. 0+000 do km 0 + 923,31 w Susznie” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmian±:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 104425L (ul. Zielona) od km 0+000 do km + 923,31 w Susznie”
4.2. Zakres robót zwi±zanych z remontem drogi gminnej nr 104425L (ul. Zielona) od km 0+000 do km + 923,31 w Susznie, obejmuje:
- ustawienie oznakowania czasowej organizacji ruchu w celu zabezpieczenia robót,
- remont nawierzchni: frezowanie korekcyjne, mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsj± asfaltow±, wyrównanie istniej±cej nawierzchni mieszank± mineraln± asfaltow± gr. min. 2 cm, wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, remont poboczy przez uzupe³nienie kruszywem 0-31,5 mm gr. 10 cm, regulacjê pionow± studzienek zaworów wodoci±gowych i gazowych, w³azów kana³owych, regulacjê wysoko¶ciow± zjazdów – zgodnie z za³±czon± dokumentacj± budowlan± i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, które stanowi± szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
- wykonanie tablicy informacyjnej:
• tablicê nale¿y wykonaæ z p³yty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubo¶ci minimum 3 mm albo umieszcza na podk³adzie metalowym z podwójnie zawiniêt± krawêdzi±,
• tablica winna byæ dwustronna, je¿eli zostawiona ustawiona prostopadle do obiektu liniowego lub jednostronn±, je¿eli zostanie ustawiona równolegle do obiektu liniowego;
• Wymiary tablicy 180 cm x 120 cm;
• Wzór tablicy, kolorystyka, fonty oraz logotypy dostêpne na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
Po zmianie:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 104425L (ul. Zielona) od km 0+000 do km 0 + 923,31 w Susznie”
4.2. Zakres robót zwi±zanych z remontem drogi gminnej nr 104425L (ul. Zielona) od km 0+000 do km 0 + 923,31 w Susznie, obejmuje:
- ustawienie oznakowania czasowej organizacji ruchu w celu zabezpieczenia robót,
- remont nawierzchni: frezowanie korekcyjne, mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsj± asfaltow±, wyrównanie istniej±cej nawierzchni mieszank± mineraln± asfaltow± gr. min. 2 cm, wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, remont poboczy przez uzupe³nienie kruszywem 0-31,5 mm gr. 10 cm, regulacjê pionow± studzienek zaworów wodoci±gowych i gazowych, w³azów kana³owych, regulacjê wysoko¶ciow± zjazdów – zgodnie z za³±czon± dokumentacj± budowlan± i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, które stanowi± szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
- wykonanie tablicy informacyjnej:
• tablicê nale¿y wykonaæ z p³yty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubo¶ci minimum 3 mm albo umieszcza na podk³adzie metalowym z podwójnie zawiniêt± krawêdzi±,
• tablica winna byæ dwustronna, je¿eli zostawiona ustawiona prostopadle do obiektu liniowego lub jednostronn±, je¿eli zostanie ustawiona równolegle do obiektu liniowego;
• Wymiary tablicy 180 cm x 120 cm;
• Wzór tablicy, kolorystyka, fonty oraz logotypy dostêpne na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.1. Termin sk³adania ofert Przed zmian±:
2023-10-24 09:00
Po zmianie:
2023-10-26 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmian±:
2023-10-24 09:30
Po zmianie:
2023-10-26 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.4. Termin zwi±zania ofert± Przed zmian±:
2023-11-22
Po zmianie:
2023-11-24
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Dostawa pieczywa i bu³ki tartej do Zak³adu Karnego we W³odawie
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napêdowego do zbiornika magazynuj±cego na potrzeby pojazdów i maszyn stanowi±cych w³asno¶æ MPGK Spó³ki z o.o. we W³odawie w 2025 roku
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych
- Dostawa wyrobów spo¿ywczych w okresie 12 miesiêcy do SPZOZ we W³odawie
- Dostawa wêdlin i miêsa do Zak³adu Karnego we W³odawie.
- Przebudowa boiska przy I Liceum Ogólnokszta³c±cym we W³odawie
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJ¡CYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi ³±cz±cej ul. Towarow± w Komornikach z ul. Szkoln± w Plewiskach (...)"
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Budowa windy zewnêtrznej dla nieruchomo¶ci mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
wiêcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.