Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00375903/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63
1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgkchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkchelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo komunalne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba3dfff7-47d7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375903
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/25/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 554130,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa według potrzeb Zamawiającego soli drogowej luzem z antyzbrylaczem w ilości maksymalnej 1 000 T (ton) przy czym Zamawiający gwarantuje zakup ilości nie mniejszej niż 500 T (ton). Podana maksymalna ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową. W przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu ponad ilość gwarantowaną przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych w tym bez zmiany ceny jednostkowej za T (tonę).a) Wymagane parametry soli drogowej:
Postać: produkt krystaliczny, sypki, barwa biała lub biała o naturalnym odcieniu szarym/różowym;
Zawartość: chlorku sodu NaCl co najmniej 90%, substancji nierozpuszczalnych w wodzie maksymalnie 8,0%, wody (wilgotność) maksymalnie 3,0%, K4Fe(CN)6 dodawanego w celu zapobiegania zbrylaniu soli, minimum 20 mg/kg;
Skład ziarnowy soli, wymiar oczka sita w milimetrach: 1,0 – 6,0 minimum 60%, < 1,0 maksimum 40%.
b) Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważnej.
c) Dostawa powinna odbywać się staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zakładu Oczyszczania Miasta zlokalizowanego w Chełmie (22-100) przy ul. Bieławin 5a w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 15.00 według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego w zamówieniach.
d) Przewidziane minimum logistyczne wynosi 25 T (ton). Wykonawca realizował będzie zamówienie przy wykorzystaniu samochodów samowyładowczych.
e) Termin dostawy od dnia złożenia zamówienia nie powinien przekraczać 3 dni roboczych. Termin dostawy od dnia wysłania zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
f) Każdorazowa dostawa przedmiotu zamówienia zostanie zważona na legalizowanej wadze Zamawiającego i potwierdzona dokumentem wagowym.
g) Wykonawca zobowiązany będzie do rozładunku przedmiotu zamówienia własnym staraniem i na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody powstałe w trakcie rozładunku.
h) Sól drogowa wykorzystywana będzie do zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych w przestrzeni publicznej i musi być produktem do tego przeznaczonym.
i) Szczegółowe warunki dostawy określono w Projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 546330,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa według potrzeb Zamawiającego soli drogowej z antyzbrylaczem w opakowaniach foliowych (zapewniających zabezpieczenie przed wilgocią) o pojemności 20 kg lub 25 kg w ilości maksymalnej 12 T (ton) przy czym Zamawiający gwarantuje zakup ilości nie mniejszej niż 2 T (tony). Podana maksymalna ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową. W przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu ponad ilość gwarantowaną przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych w tym bez zmiany ceny jednostkowej za T (tonę).a)Wymagane parametry soli drogowej:
Postać: produkt krystaliczny, sypki, barwa biała lub biała o naturalnym odcieniu szarym/różowym;
Zawartość: chlorku sodu NaCl co najmniej 90%, substancji nierozpuszczalnych w wodzie maksymalnie 8,0%, wody (wilgotność) maksymalnie 3,0%, K4Fe(CN)6 dodawanego w celu zapobiegania zbrylaniu soli, minimum 20 mg/kg;
Skład ziarnowy soli, wymiar oczka sita w milimetrach: 1,0 – 6,0 minimum 60%, < 1,0 maksimum 40%.
b)Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważnej.
c)Dostawa powinna odbywać się staraniem, na koszt i ryzyko Wykonawcy na Cmentarz Komunalny z siedzibą przy ul. Mościckiego 57, 22-100 Chełm, w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.00 do 14.00 według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego w zamówieniach.
d)Przewidziane minimum logistyczne wynosi 2 T (tony).
e)Termin dostawy od dnia złożenia zamówienia nie powinien przekraczać 3 dni roboczych. Termin dostawy od dnia wysłania zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
f)Wykonawca zobowiązany będzie do rozładunku przedmiotu zamówienia własnym staraniem i na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody powstałe w trakcie rozładunku.
g)Sól drogowa wykorzystywana będzie do zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych w przestrzeni publicznej i musi być produktem do tego przeznaczonym.
h)Szczegółowe warunki dostawy określono w Projekcie umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 7800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 684925,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 543660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272676062
7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-204
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zgodnie z treścią złożonej oferty Wykonawca zleca podwykonawcy transport soli.
Podwykonawstwo realizowane będzie przez:
PHU EURO-TRANS SP. Z O.O., ul. Taśmowa 3, 02-677 Warszawa, NIP: 9521914279, KRS: 0000155014
lub
PMN AGRO Piotr Naumiuk, ul. Czereśniowa 98, 02-456 Warszawa, NIP: 5391409781
lub
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HITOR Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Morwowa 6, 87-100 Toruń, NIP: 8792666367, KRS: 0000405055.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 543660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13621,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14464,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13621,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grankrusz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632113066
7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13621,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z transportem soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg Starogard Gdański.
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.