Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00406979/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa do samochodów służbowych eksploatowanych w OR KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 341 52 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliwa do samochodów służbowych eksploatowanych w OR KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d6465b-5852-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125292/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa paliwa do samochodów służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00406979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.2.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na podstawie kart flotowych dla potrzeb samochodów służbowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe w szacunkowej ilości:
1) Benzyna bezołowiowa Pb 95: 32 870 litrów,
2) Olej napędowy ON: 4 250 litrów.
W okresie realizacji umowy Zamawiający gwarantuje zakup minimalnej ilości:
1) Benzyny bezołowiowej Pb 95: 16 500 litrów,
2) Oleju napędowego ON: 2 100 litrów.
2. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje stosowną bazą do wykonania umowy, a parametry dotyczące sprzedawanej benzyny oraz oleju napędowego będą spełniały obowiązujące Polskie Normy.
3. Wykonawca zobowiązuje się stosować w trakcie obowiązywania umowy cenę równą cenie za 1 litr paliwa obowiązującą na stacji paliw w dniu tankowania pomniejszoną o udzielony rabat od łącznej wartości za nabyte paliwa.
4. Wykonawca zobowiązuje się zamieszczać na fakturze lub załączniku do faktury stanowiącym integralną część faktury, informację o cenie 1 litra paliwa na stacji paliw w dniu tankowania.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawiania przez Wykonawcę faktur zbiorczych obejmujących pełne okresy rozliczeniowe. Okres rozliczeniowy nie może być dłuższy niż miesiąc kalendarzowy.
6. Termin zapłaty zbiorczej faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy wynosi 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
7. Wykaz samochodów Zamawiającego uprawnionych do tankowania benzyny oraz oleju napędowego stanowi załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający oświadcza, że w chwili obecnej posiada 18 samochodów służbowych, których ilość w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany w wykazie samochodów uprawnionych do tankowania paliwa. Zmiana taka nie wymaga zmiany umowy.
9. Wykonawca w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia karty elektroniczne uprawniające do tankowania paliwa w liczbie 18 szt.
10. W przypadku zmiany wykazu samochodów uprawnionych do tankowania paliwa, który stanowi załącznik nr 1 do umowy, Wykonawca w terminie 10 dni roboczych zobowiązany jest do wydania kart flotowych do nowych samochodów bez dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248097,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248097,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248097,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: ul. Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248097,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2026-10-31INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezołowiowej w ilości 9 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 25 000 litrów
- Dostawa oleju napędowego do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Witkowie w roku 2025
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.