Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00285660/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż nowych elementów placu Skatepark w Pionkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pionki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II, 15
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 3414201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: burmistrz@pionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.pionki.pl/strona-3462-rok_2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż nowych elementów placu Skatepark w Pionkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2d6ea12-1176-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039403/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż elementów skateparku przy ulicy Leśnej w Pionkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285660/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych elementów placu Skatepark w miejscowości Pionki. Obiekt będzie spełniał funkcję sportowo-rekreacyjną. Skatepark zlokalizowany jest na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ul. Leśnej na działce będącej własnością Gminy Miasto Pionki. Urządzenia Skate Parku należy rozstawić i zamontować na
istniejącym podłożu betonowym obecnego placu Skatepark - wg wskazań Zamawiającego i z zachowaniem stref bezpieczeństwa. Przed montażem należy zdemontować istniejące stare urządzenia placu Skatepark i złożyć je we wskazanym miejscu na terenie Pionek. Zdjęcie poglądowe obecnego skateparku z zaznaczonymi stalowymi elementami do demontażu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Spis elementów wyposażenia placu Skatepark, będących przedmiotem zamówienia:
1) Urządzenie potocznie zwane Box – 10 sztuk
2) Urządzenie potocznie zwane Bank – 6 sztuk
3) Urządzenie potocznie zwane Ramp – 4 sztuki
4) Urządzenie potocznie zwane Spine-Ramp – 2 sztuki
5) Urządzenie potocznie zwane Bump – 1 sztuka
6) Urządzenie potocznie zwane Barierka tylna skate – 10 stuk
7) Urządzenie potocznie zwane Barierka boczna skate – 4 sztuki
8) Tablica regulaminowa – 1 sztuka
3. Urządzenia zabawowe muszą spełniać wymagania i być rozmieszczone optymalnie z zachowaniem stref bezpieczeństwa oraz posiadać Certyfikat Unii Europejskiej CE i Deklarację zgodności (CE) zgodnie z Dyrektywą UE.
4. Szczegółowy opis oraz zakres prac obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228832,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228832,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228832,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muller Jelcz-Laskowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930220196
7.3.3) Ulica: Al. Młodych 40
7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228832,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.