eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiDostawa i montaż nowych elementów placu Skatepark w Pionkach



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż nowych elementów placu Skatepark w Pionkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pionki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II, 15

1.5.2.) Miejscowość: Pionki

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 3414201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: burmistrz@pionki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.pionki.pl/strona-3462-rok_2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż nowych elementów placu Skatepark w Pionkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2d6ea12-1176-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039403/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż elementów skateparku przy ulicy Leśnej w Pionkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285660/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych elementów placu Skatepark w miejscowości Pionki. Obiekt będzie spełniał funkcję sportowo-rekreacyjną. Skatepark zlokalizowany jest na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ul. Leśnej na działce będącej własnością Gminy Miasto Pionki. Urządzenia Skate Parku należy rozstawić i zamontować na
istniejącym podłożu betonowym obecnego placu Skatepark - wg wskazań Zamawiającego i z zachowaniem stref bezpieczeństwa. Przed montażem należy zdemontować istniejące stare urządzenia placu Skatepark i złożyć je we wskazanym miejscu na terenie Pionek. Zdjęcie poglądowe obecnego skateparku z zaznaczonymi stalowymi elementami do demontażu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Spis elementów wyposażenia placu Skatepark, będących przedmiotem zamówienia:
1) Urządzenie potocznie zwane Box – 10 sztuk
2) Urządzenie potocznie zwane Bank – 6 sztuk
3) Urządzenie potocznie zwane Ramp – 4 sztuki
4) Urządzenie potocznie zwane Spine-Ramp – 2 sztuki
5) Urządzenie potocznie zwane Bump – 1 sztuka
6) Urządzenie potocznie zwane Barierka tylna skate – 10 stuk
7) Urządzenie potocznie zwane Barierka boczna skate – 4 sztuki
8) Tablica regulaminowa – 1 sztuka
3. Urządzenia zabawowe muszą spełniać wymagania i być rozmieszczone optymalnie z zachowaniem stref bezpieczeństwa oraz posiadać Certyfikat Unii Europejskiej CE i Deklarację zgodności (CE) zgodnie z Dyrektywą UE.
4. Szczegółowy opis oraz zakres prac obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228832,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228832,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228832,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muller Jelcz-Laskowice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930220196

7.3.3) Ulica: Al. Młodych 40

7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228832,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.