Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00422740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
- 2022/BZP 00437522/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa 11 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą systemu do zarządzania i tonerów na potrzeby GCUW.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Centrum Usług Wspólnych
1.3.) Oddział zamawiającego: GCUW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365360218
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. gen. J. Hallera 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-426
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 506-51-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gcuw@gcuw.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gdansk.pl/gcuw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa 11 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą systemu do zarządzania i tonerów na potrzeby GCUW.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2703a132-5a86-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008707/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Dzierżawa 11 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą systemu do zarządzania i tonerów na potrzeby GCUW.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422740/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZP.231.74.2022.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178704,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dzierżawa na rzecz Zamawiającego 11 (słownie: jedenaście) urządzeń wielofunkcyjnych czarno-białych z formatem drukowania A4 i A3 z opcją skanowania w kolorze, w tym:
• 8 urządzeń A4 oraz
• 3 urządzenia A3 (zawierające opcję A4),
b) zapewnienie oprogramowania lub/i systemu niezbędnego do efektywnego i prawidłowego funkcjonowania urządzeń zgodnie z umową, w tym systemu zarządzania drukowaniem oraz system monitoringu stanu urządzeń wraz z ich niezbędnymi licencjami i aktualizacjami (bezpłatnymi w czasie trwania umowy),
c) dostawa tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do dzierżawionych urządzeń, z wyłączeniem papieru,
d) serwis dzierżawionych urządzeń, zgodnie z dokumentami zamówienia ZOZP.231.74.2022.MR oraz ze złożoną ofertą Wykonawcy.
2. Przedmiot zamówienia, wskazany w ust. 1, pkt a), c) oraz d) będzie realizowany w następujących lokalizacjach Zamawiającego:
a) al. gen. J. Hallera 16/18, Gdańsk (5 urządzeń A4 i 1 urządzenie A3)
b) ul. Wrzeszczańska 29, Gdańsk (3 urządzenia A4 i 1 urządzenie A3)
c) ul. Kartuska 5, Gdańsk (1 urządzenie A3)
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNEZamawiający dokonuje unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), tj. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
1. W dniu 14.11.2022 r. zamawiający opublikował na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości:
a) Zamówienie podstawowe: 153 946,80 zł brutto
b) Zamówienie opcjonalne: 65 859,12 zł brutto.
2. Zamawiający w dokumentach zamówienia, w szczególności w SWZ, w Rozdziale 3, ust. 5, pkt „a” oraz „b” określił czas realizacji dla zamówienia podstawowego oraz opcjonalnego:
„5. Termin wykonania zamówienia:
a) Zamówienie podstawowe od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 12.12.2022 r. do 31.12.2023 r.
b) Zamówienie opcjonalne od 02.01.2024 do 30.06.2024 r.”
3. Zamawiający zatem określił szacunkowy miesięczny koszt zamówienia, zawierający wszystkie jego składowe na kwotę 12 828,90 zł brutto.
4. W dniu 17.11.2022 r. zamawiający dokonał otwarcia ofert. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, w której szacunkowa wartość brutto za miesiąc (iloczyn kolumn C oraz D) wyniosła łącznie 200 642,52 zł.
5. Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający unieważnia postępowanie na dzierżawę 11 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z serwisem oraz dostawą systemu do zarządzania i tonerów na potrzeby GCUW na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.),
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200642,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200642,52 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.