eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaKompleksowa usługa w zakresie dowozu uczniów, w tym uczniów niepełnospr. z terenu Gm. Piła do pilskich jedn. oświat. oraz WSCEiT w Starej Łubiance w okresie od 02.09.2024 r. do 20.12.2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa w zakresie dowozu uczniów, w tym uczniów niepełnospr. z terenu Gm. Piła do pilskich jedn. oświat. oraz WSCEiT w Starej Łubiance w okresie od 02.09.2024 r. do 20.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/167550/notice/public/detailsss

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa w zakresie dowozu uczniów, w tym uczniów niepełnospr. z terenu Gm. Piła do pilskich jedn. oświat. oraz WSCEiT w Starej Łubiance w okresie od 02.09.2024 r. do 20.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76417434-ed9f-49da-90c8-8151e17dbd33

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049455/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Kompleksowa usługa w zakresie dowozu uczniów, w tym niepełnosprawnych do pilskich jednostek oświatowych oraz Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423578

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Piła do pilskich jednostek oświatowych.

Dla części 1 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
-Dowóz oraz odwóz 10 uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do:
 Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile, ul. Lelewela 140 – 4 uczniów,
 Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, ul. Śniadeckich 17 27 A/B– 4 uczniów,
 Salezjańskiej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pile, ul. Generała Władysława Andersa 34 - 1 uczeń,
 Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Marcinek” w Pile, ul. Juliusza Słowackiego 3 – 1 dziecko.
-Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych do przedszkola / szkoły / placówki w Pile odbywało się będzie możliwie jak najkrótszą trasą dom – przedszkole / szkoła / placówka – dom.
-Szacowana liczba uczniów wynosi 10, a szacowana dzienna liczba kilometrów wynosi 35. Podane liczby są wartościami minimalnymi, gwarantowanymi przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Piła do Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance.

Dla części 2 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Dowóz oraz odwóz 19 uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta Piły do Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance.
2. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych do placówki odbywało się będzie jednym pojazdem możliwie jak najkrótszą trasą dom – placówka – dom.
3. Szacowana liczba uczniów wynosi 19, a szacowana dzienna liczba kilometrów wynosi 100. Podane wielkości są wartościami minimalnymi, gwarantowanymi przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Dowóz ucznia z terenu Gminy Piła do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile.

Dla części 3 zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Dowóz oraz odwóz 1 ucznia do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile.
2. Szacowana liczba uczniów wynosi 1, a szacowana dzienna ilość kilometrów wynosi 7,5. Podane ilości są wartościami minimalnymi, gwarantowanymi przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 1 postępowania nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.