Og³oszenie z dnia 2022-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00398169/01 - Og³oszenie z dnia 2022-10-18
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Wy³onienie kadry dydaktycznej szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i M³odzie¿y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Pediatrii im. Jana Paw³a II w Sosnowcu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@centrum-pediatrii.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://centrum-pediatrii.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://centrum-pediatrii.com.pl/zamowieniapubliczne/pozostale/uslugi_spoleczne/501.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wy³onienie kadry dydaktycznej szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i M³odzie¿y2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e525be63-4ba0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00450989
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00050802/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 Wy³onienie kadry dydaktycznej Modu³ VII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00398169/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: US/4/2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 150000 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 121951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wy³onienie kadry dydaktycznej szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i M³odzie¿y opublikowanego na stronie:https://www.cmkp.edu.pl/ksztalcenie/ksztalcenie-w-ochronie-zdrowia/programy/ pod tytu³em „Psychoterapia dzieci i m³odzie¿y - nowy program 2019” w ramach modu³u VII - W³asne do¶wiadczenie psychoterapeutyczne - terapia w³asna.
Pakiet nr 1 - Kadra dydaktyczna - Psychoterapia w³asna indywidualna lub grupowa 250h - cel: self - experience
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 75000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wy³onienie kadry dydaktycznej szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i M³odzie¿y opublikowanego na stronie:https://www.cmkp.edu.pl/ksztalcenie/ksztalcenie-w-ochronie-zdrowia/programy/ pod tytu³em „Psychoterapia dzieci i m³odzie¿y - nowy program 2019” w ramach modu³u VII - W³asne do¶wiadczenie psychoterapeutyczne - terapia w³asna.
Pakiet nr 2 - Kadra dydaktyczna - Psychoterapia w³asna indywidualna lub grupowa 250h - cel: self metod± psychodramy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 75000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32192,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychologii i Psychoterapii Izydorczyk Bernadetta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481071748
7.3.3) Ulica: ul. Czoga³y 91
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PSYCHOLOGII I PSYCHOTERAPII IZYDORCZYK BERNADETTA
jakie przetargi wygra³a firma
PRACOWNIA PSYCHOLOGII I PSYCHOTERAPII IZYDORCZYK BERNADETTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 75000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-10 do 2023-07-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32192,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogus³awa Franek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262142661
7.3.3) Ulica: ul. Axentowicza 8/1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 75000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-10 do 2023-07-31INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIER¯AW¡ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZÊTU LABORATORYJNEGO
- Kompleksowa us³uga ratownictwa wodnego na terenie obiektów MOSiR w Sosnowcu na rok 2025
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym poprzez przyjmowanie, przemieszczanie i dorêczanie przesy³ek rejestrowanych wychodz±cych z MOPS w Sosnowcu w 2025r
- "Us³uga utrzymania systemu wydruku centralnego wraz z dostaw± urz±dzeñ wielofunkcyjnych; us³uga poczty e-mail 2500 kont pocztowych, o pojemno¶ci 4TB na okres 24 miesiêcy dla WSS5 "(...)"
wiêcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadañ wynikaj±cych z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajêæ z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkó³ prowadz±cych kszta³cenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorz±d - dostawa i wdro¿enie infrastruktury sprzêtowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleñ dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadz±cych zajêcia rozwijaj±ce jako¶æ edukacji w O¶rodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.