eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikBudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik - I Etap



Ogłoszenie z dnia 2024-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik – I Etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAŚNIK

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kraśnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@gminakrasnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasnik.e-bip.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/gminakrasnik.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik – I Etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57691127-32d9-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031824/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik (I etap)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik – I etap”

Zakres robót obejmuje w szczególności:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik – I etap” które jest realizowane ze środków własnych Gminy Kraśnik.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasy Gmina Kraśnik, które zostało podzielone na dwa etapy, przedmiotem zamówienia jest realizacja I etapu
Etap 1 – Budowa świetlicy wiejskiej w Lasach – Stan surowy zamknięty
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie
- wykonanie niwelacji terenu wraz z wykopami i zagęszczaniem nasypów
- wykonanie fundamentów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z ich izolacjami przeciwwilgociowymi, cieplnymi i przeciwdźwiękowymi
- wykonanie podkładów pod posadzki parteru z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym
- wykonanie robót murarskich i konstrukcyjnych
- wykonanie otworów okiennych i drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych
- montaż zewnętrznej stolarki budowlanej okiennej i drzwiowej
- wykonanie murowania ścianek działowych wewnętrznych
- wykonanie kominów wentylacyjnych z kanałami pionowymi
- wykonanie pokrycia dachowego wraz z impregnowaniem, obróbkami blacharskimi, orynnowaniem

Zestawienie powierzchni budynku:
Powierzchnia zabudowy – 175,71 m2
Powierzchnia netto – 141,32 m2
Powierzchnia użytkowa – 134,32 m2
Kubatura – 544,71 m3
Wysokość budynku p.p.t. 8,10 m
Spadek głównych połaci dachowych – 30o
Wysokość pomieszczeń – 3,10 m

Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja załączona do SWZ tj. dokumentacja projektowa, opisy techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót o nazwie „LASY KOSZTORYS INWESTORSKI - stan surowy zamknięty – PR”, wzór umowy. Przy czym Zamawiający wskazuje, iż przedmiar robót mają wyłącznie charakter pomocniczy dla Wykonawcy. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu o załączony projekt, dokumentację wykonawczą, specyfikacje techniczne oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztorysów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dokonania odbioru końcowego. Zamawiający wymaga podania okresu gwarancji w pełnych miesiącach (liczby całkowite). W przypadku wpisania przez Wykonawcę wartości mniejszych niż liczby całkowite, np. części dziesiętnych, setnych itd. Zamawiający dokona zaokrąglenia, z zastosowaniem reguł matematycznych. W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60 miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca nie poda w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że jest to okres 36 miesięcy. Okres gwarancji obok ceny jest jednym z kryteriów oceny ofert.

Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp jako wymogu złożenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262310-7 - Zbrojenie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449565 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652467,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449565 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADLO Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Dariusz Budkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151323874

7.3.3) Ulica: Towarowa 34B

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449565 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawcy.
2. Termin wykonania zamówienia ustala się na 6 miesiące od daty podpisania umowy.
3. Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć zgłoszenie przez Wykonawcę zakończenia wykonania robót budowlanych i gotowość do przekazania Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym wykonanych prac oraz dokumentów określonych w umowie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.