Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00399406/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
- 2023/BZP 00411857/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu do utrzymania i renowacji rowów oraz przepustów na terenie Powiatu Piotrkowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590654581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Dąbrowskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.cejnuk@zdp.powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdppiotrkowtrybunalski.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdppiotrkowtrybunalski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu do utrzymania i renowacji rowów oraz przepustów na terenie Powiatu Piotrkowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9797700-53c4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131410/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu do utrzymania i renowacji rowów oraz przepustów na terenie Powiatu Piotrkowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP-II.2200.32.2023.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 529200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Rok produkcji - 2023b) Pełne wyposażenie wymagane podczas poruszania się po drogach publicznych
c) Moc ciągnika 115-120 KM spełniający normy emisji spalin EURO V
d) Silnik czterocylindrowy, chłodzony cieczą o poj. 3,600 cm³ - 4000 cm³
e) Skrzynia biegów mechaniczna synchronizowana min 30P X 30R przełożeń, tym 4 biegi załączane pod obciążeniem ( biegi pełzające od 0,2km/h – 0,6km/h przy prędkości WOM 540obr/min)
f) Blokada postojowa skrzyni biegów, wymagane zabezpicznie przy transporcie i na pochyłościach.
g) Rewers elektrohydrauliczny, sprzęgło główne w kąpieli olejowej.
h) Hydraulika zewnętrzna – min. 3 pary szybkozłącza
i) Wydatek pompy hydrauliczne głównej – min. 80 l/min.
j) WOM tylny – min. 540 /540E/ 1000 /obr/min, załączany również z błotników tylnych,
k) TUZ tylny sterowany elektronicznie – udźwig min. 5300 kg, również z błotników tylnych,
l) TUZ przedni min 2000kg + obciążnik przedni min. 400 kg
m) Napęd na 4 koła – 4 x 4 (4WD)
n) Zbiornik paliwa min 150L, zbiornik AdBlue min 10L,
o) Hamulce zależne dla każdego z kół przedniej i tylnej osi,
p) Ogumienie nisko profilowe szerokie , o rozmiarze max. przód R 24, tył max. R 34, felgi nieregulowane.
q) Błotniki dynamiczne kół przednich,
r) Układ pneumatyki dla sterowania hamulcami przyczep dwuobwodowy,
s) Regulowany zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem przesuwny oraz zaczep dolny,
t) Kabina amortyzowana na zawieszeniu sprężynowo - gazowym, ogrzewana, klimatyzowana, wentylowana, fotel kierowcy pneumatyczny obracany 180°, fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa.
u) Homologacja fabryczna – rejestracja 2 osoby,
v) Tylny TUZ przygotowany do mocowania ramienia hydraulicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 441570,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Ramie hydrauliczne:a) Rok produkcji - 2023
b) Zasięg roboczy poziomy 6,00 - 6,5m ( z głowicą koszącą min 1,30m )
c) Przekładnia żeliwna dwustanowiskowa z dwoma niezależnymi pompami (wydłużona praca pomp hydraulicznych, równomierne obciążenie przekładni.)
d) Pompa główna o mocy min 70KM i pojemności min 72cm³
e) Wydatek oleju pompy głównej 115-130l/min
f) Ciśnienie pracy min 200 Bar
g) Bezpiecznik najazdowy hydro-pneumatyczny obrotu ramienia min 95o
h) Bezpiecznik hydrao-pneumatyczny płynnej regulacji w pionie 1 – go ramienia ( +/- 20cm),
i) Chłodnica oleju z elektronicznym systemem sterowania.
j) Zbiornik oleju min 180 L ,wskaźnik poziomu i temperatury oleju,
k) Sterowanie z kabiny 100% elektryczno-hydrauliczne proporcjonalne – joystick (wymagana praca 2 siłowników równocześnie)
l) Ramię pierwsze wysięgnka wzmocnione z profilu min 140 x 140 x 6 mm,
m) Pozycja transportowa i garażowa max 2,9m
n) Prędkość transportowa 40km/h,
o) Ciężar ramienia max 1100 kg
2. Głowica do koszenia traw i krzewów:
a) Fabrycznie nowa rok produkcji 2023
b) Głowica o szerokości roboczej 130-140 cm.
c) Noże bijakowe obrotowe 360° H szt. max 15 z utwardzana powierzchnią roboczą
d) Średnica cięcia i rozdrabniania min Ø 15cm
e) Dwa kierunki koszenia sterowane z kabiny operatora
f) Średnica rolki podporowej min 150mm umożliwiająca łatwe pokonywanie nierówności.
g) Wzmocniona i otwierana hydraulicznie przednia osłona głowicy
h) Moc na rotorze koszącym min 67 KM , napęd pasowy.
i) Ciężar głowicy 340-350 kg
3. Głowica do wycinania krzewów i gałęzi:
a) Fabrycznie nowa rok produkcji 2023r
b) Szerokość robocza 190cm - 210cm
c) Średnica ciętych gałęzi min 15 cm
d) Tarcze robocze średnicy 550-600mm
e) Waga max 250kg
f) Ciśnienie pracy 180-220 Bar
g) Znak bezpieczeństwa CE
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 209346,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Witold Misiuda - Rolmex
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wialan Langer i Wiatr Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661127977
7.3.4) Miejscowość: Samborzec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-10 do 2023-11-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209346,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209346,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209346,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rolmex Karol Misiuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572664359
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209346,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-10 do 2023-11-07INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Warsztaty "Certyfikowany szkolny doradca zawodowy - Metoda Achtnicha w praktyce" "Poznaj z nami świat zawodów"- cykl warsztatów dotyczących preorientacji zawodowej dla dzieci z "zerówek"
- PRZEBUDOWA MOSTU NA PRZEPUST ZLOKALIZOWANEGO W CIĄGU ULICY ŁÓDZKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM NA ODCINKU OD UL. KASZTELAŃSKIEJ DO UL. GĘSIEJ
- Usługa porządkowa w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Dostawa i montaż mebli sądowych dla Sądu Rejonowego w Opocznie
- Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- Zakup ciągnika z osprzętem do zimowego utrzymania dróg i transportu materiałów drogowych
- Zakup ciągnika z przyczepą
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem czołowym dla Zakładu Doświadczalnego Technologii Produkcji Pasz i Akwakultury w Muchocinie
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.