Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00428140/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00562856/01 - Wynik z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa komputerów stacjonarnych oraz przenośnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.2.) Oddział zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Piekary 14/15
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-823
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: 61 850 60 23
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451073
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00428140
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy oraz związane z dostawą usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych w postaci: dokumentacji technicznej producenta (opisy lub fotografie bez świadectwa autentyczności). Wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączonej dokumentacji zapisy potwierdzające spełnienie każdego ze wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów lub wymagań, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do umowy.
2. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych w postaci: dokumentów potwierdzających ilość punktów w teście wydajności BAPCo® CrossMark®, w ramach kategorii „Overall Performance”.
3. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączonej dokumentacji zapisy potwierdzające spełnienie każdego ze wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów lub wymagań.
4. Zamawiający akceptuje równoważne środki dowodowe, jeśli potwierdzają że oferowane dostawy oraz związane z dostawą usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5. Wykonawca przedmiotowe środki dowodowe składa wraz z ofertą.
6. Zamawiający przewiduje możliwości złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków, za wyjątkiem przedmiotowych środków dowodowych służących do potwierdzenia zgodności z kryteriami oceny ofert.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, gdy służą one m.in. do potwierdzenia zgodności z kryteriami oceny ofert – art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.
8. Zamawiający, ze względu na przedmiot zamówienia, dopuszcza na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, złożenie przez Wykonawcę w ramach przedmiotowych środków dowodowych dokumentacji w języku angielskim.
Po zmianie:
1. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy oraz związane z dostawą usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych w postaci: dokumentacji technicznej producenta (opisy lub fotografie bez świadectwa autentyczności), oświadczenia producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączonej dokumentacji zapisy potwierdzające spełnienie każdego ze wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów lub wymagań, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do umowy.
2. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych w postaci: dokumentów potwierdzających ilość punktów w teście wydajności BAPCo® CrossMark®, w ramach kategorii „Overall Performance”.
3. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączonej dokumentacji zapisy potwierdzające spełnienie każdego ze wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrów lub wymagań.
4. Zamawiający akceptuje równoważne środki dowodowe, jeśli potwierdzają że oferowane dostawy oraz związane z dostawą usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5. Wykonawca przedmiotowe środki dowodowe składa wraz z ofertą.
6. Zamawiający przewiduje możliwości złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków, za wyjątkiem przedmiotowych środków dowodowych służących do potwierdzenia zgodności z kryteriami oceny ofert.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, gdy służą one m.in. do potwierdzenia zgodności z kryteriami oceny ofert – art. 107 ust. 3 ustawy Pzp.
8. Zamawiający, ze względu na przedmiot zamówienia, dopuszcza na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Pzp, złożenie przez Wykonawcę w ramach przedmiotowych środków dowodowych dokumentacji w języku angielskim.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-19 11:00
Po zmianie:
2023-10-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-19 11:30
Po zmianie:
2023-10-24 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-11-17
Po zmianie:
2023-11-22
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- usługa w zakresie dostarczenia sygnału TV, systemu telewizji kablowej do lokali mieszkalnych Osiedla Studenckiego w Słubicach
- Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne na terenie O-RSK w Poznaniu
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z możliwością oznaczania rWBC w ubogoleukocytarnych składnikach krwi wraz z dostawą odczynników i wszystkich niezbędnych materiałów do wykonywania badań
- USŁUGA WYNAJĘCIA STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁĄGĄ DO SKOKÓW SPADOCHRONOWYCH KADRY OSWRiS I SPADOCHRONOWEJ REPREZENTACJI WOJSKA POLSKIEGO
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.