Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00367669/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kotłowni i łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży wraz z osuszaniem ściany wschodniej w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAŚNIK
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kraśnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@gminakrasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasnik.e-bip.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/gminakrasnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kotłowni i łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży wraz z osuszaniem ściany wschodniej w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74474a1d-2a3f-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031824/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont kotłowni i łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cześć nr 1 (zad. nr 1) „Remont kotłowni i łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży”.a) w ramach elementów budowlanych:
- demontaż istniejących drzwi, ozn. RD1;
- demontaż 2x miski ustępowej, 1 x umywalki w pom 0/4;
- rozbiórka ścian działowych w pom 0/4;
- rozebranie płytek podłogowych w pom 0/4;
- rozebranie płytek na ścianach w pom 0/4;
- zeskrobanie i zmycie starej farby na sufitach w pom 0/1, 0/2, 0/3, 0/4;
- zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach w pom 0/1, 0/2, 0/3;
- demontaż cokołu w pom 0/1, 0/3;
- skucie tynku w pom 0/1, 0/3;
- skucie luźnego tynku na ścianach w pom 0/7, 0/8;
- skucie luźnego tynku na sufitach w pom 0/7, 0/8;
- wykucie bruzd w posadzce w pom 0/7;
- demontaż instalacji kanalizacyjnej żeliwnej podposadzkowej w pom 0/7;
- demontaż pionów instalacji kanalizacyjnej żeliwnej w pom 0/7;
- montaż drzwi wewnętrznych 80x200cm ozn. D1;
- naprawa i uzupełnienie ubytków w posadzce cementowej w pom. 0/2, 0/4, 0/7, 0/8;
- gruntowanie posadzki cementowej w pom 0/2, 0/4, 0/7, 0/8;
- gruntowanie ścian w pom. 0/1, 0/2, 0/3, 0/4, 0/7, 0/8;
- gruntowanie sufitów w pom. 0/1, 0/2, 0/3, 0/4, 0/7, 0/8;
- wykonanie hydroizolacji pionowej w pom 0/1, 0/3;
- tynkowanie ścian tynk cem.-wap. w pom. 0/1, 0/3, 0/7, 0/8;
- tynkowanie sufitów tynk cem. – wap. w pom 0/7, 0/8;
- układanie płytek posadzkowych na klej w pom 0/4;
- układanie płytek ceramicznych na ścianach w pom. 0/4;
-dwukrotne malowanie sufitów farbami emulsyjnymi w pom 0/1, 0/2, 0/3, 0/4, 0/7, 0/8;
- dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi w pom 0/1, 0/2, 0/3, 0/7, 0/8;
- wykonanie cokołu przypodłogowego, z płytek o wys. min 10cm w pom. 0/1, 0/2, 0/3;
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej PCV 160 podposadzkowej z kratkę ściekową w pom 0/7;
- wykonanie pionów instalacji kanalizacyjnej PCV 160 w pom 0/7;
- ułożenie folii budowlanej gr. 0,3mm w pom 0/7, 0/8;
- ułożenie styropianu EPS 100 na posadzce gr. 5cm w pom 0/7, 0/8;
- wykonanie szlichty cementowej gr. 5cm w pom 0/7, 0/8;
- montaż drzwi przesuwnych z płyt MDF w pom. 0/1;
b) W ramach elementów elektrycznych:
- budowę tablic rozdzielczych i ich zasilania;
- budowę oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego w remontowanych pomieszczeniach;
- budowę instalacji gniazdowych oraz instalacji zasilających poszczególne odbiorniki;
- budowę instalacji połączeń wyrównawczych;
- wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej;
- wykonanie ochrony przeciwporażeniowej.
Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja załączona do SWZ tj. przedmiary robót, wzór umowy, projekt budowlany, opisy techniczne stanowiące załączniki do SWZ. Przy czym Zamawiający wskazuje, iż przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy dla Wykonawcy i nie stanowią podstawy do wyceny oferty.. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty o specyfikacje techniczne oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 72300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cześć nr 2 (zad. nr 2) „Osuszanie ściany wschodniej w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży”Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- rozebranie obrzeży i nawierzchni z kostki brukowej;
- rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego;
- wykonanie wykopu wąskoprzestrzennego;
- odbicie tynków zewnętrznych;
- osuszenie fundamentów;
- gruntowanie powierzchni pionowych;
- wykonanie tynku zewnętrznego zwykłego;
- wykonanie pionowych izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii kubełkowej;
- zasypanie wykopów;
- wykonanie podbudowy betonowej z dylatacją;
- położenie obrzeży betonowych i odtworzenie chodników z kostki brukowej (odtworzenie opaski wzdłuż ściany).
Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja załączona do SWZ tj. przedmiary robót, wzór umowy, projekt budowlany (o ile dotyczy), opisy techniczne i specyfikacje techniczne (o ile dotyczy) stanowiące załączniki do SWZ. Przy czym Zamawiający wskazuje, iż przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy dla Wykonawcy i nie stanowią podstawy do wyceny oferty.. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty o specyfikacje techniczne oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 46900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe RB 4 Dariusz Bożek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151575593
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Karpiówka 142
7.3.5) Kod pocztowy: 23-206
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "RB 4" Dariusz Bożek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "RB 4" Dariusz Bożek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe RB 4 Dariusz Bożek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151575593
7.3.3) Ulica: -
7.3.4) Miejscowość: Karpiówka 142
7.3.5) Kod pocztowy: 23-206
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "RB 4" Dariusz Bożek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "RB 4" Dariusz Bożek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin wykonania zamówienia ustala się na:
Zad. nr 1 – 3 miesiące od daty podpisania umowy;
Zad. nr 2 – 3 miesiące od daty podpisania umowy.
3. Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć zgłoszenie przez Wykonawcę zakończenia wykonania robót budowlanych i gotowość do przekazania Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym wykonanych prac oraz dokumentów określonych w umowie.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Kraśnik
- REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniężnie
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.