eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikRemont kotłowni i łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży wraz z osuszaniem ściany wschodniej w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży



Ogłoszenie z dnia 2024-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kotłowni i łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży wraz z osuszaniem ściany wschodniej w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAŚNIK

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Kraśnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretarz@gminakrasnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasnik.e-bip.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/gminakrasnik.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kotłowni i łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży wraz z osuszaniem ściany wschodniej w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74474a1d-2a3f-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031824/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont kotłowni i łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367669

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96910,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cześć nr 1 (zad. nr 1) „Remont kotłowni i łazienki w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży”.

a) w ramach elementów budowlanych:
- demontaż istniejących drzwi, ozn. RD1;
- demontaż 2x miski ustępowej, 1 x umywalki w pom 0/4;
- rozbiórka ścian działowych w pom 0/4;
- rozebranie płytek podłogowych w pom 0/4;
- rozebranie płytek na ścianach w pom 0/4;
- zeskrobanie i zmycie starej farby na sufitach w pom 0/1, 0/2, 0/3, 0/4;
- zeskrobanie i zmycie starej farby na ścianach w pom 0/1, 0/2, 0/3;
- demontaż cokołu w pom 0/1, 0/3;
- skucie tynku w pom 0/1, 0/3;
- skucie luźnego tynku na ścianach w pom 0/7, 0/8;
- skucie luźnego tynku na sufitach w pom 0/7, 0/8;
- wykucie bruzd w posadzce w pom 0/7;
- demontaż instalacji kanalizacyjnej żeliwnej podposadzkowej w pom 0/7;
- demontaż pionów instalacji kanalizacyjnej żeliwnej w pom 0/7;
- montaż drzwi wewnętrznych 80x200cm ozn. D1;
- naprawa i uzupełnienie ubytków w posadzce cementowej w pom. 0/2, 0/4, 0/7, 0/8;
- gruntowanie posadzki cementowej w pom 0/2, 0/4, 0/7, 0/8;
- gruntowanie ścian w pom. 0/1, 0/2, 0/3, 0/4, 0/7, 0/8;
- gruntowanie sufitów w pom. 0/1, 0/2, 0/3, 0/4, 0/7, 0/8;
- wykonanie hydroizolacji pionowej w pom 0/1, 0/3;
- tynkowanie ścian tynk cem.-wap. w pom. 0/1, 0/3, 0/7, 0/8;
- tynkowanie sufitów tynk cem. – wap. w pom 0/7, 0/8;
- układanie płytek posadzkowych na klej w pom 0/4;
- układanie płytek ceramicznych na ścianach w pom. 0/4;
-dwukrotne malowanie sufitów farbami emulsyjnymi w pom 0/1, 0/2, 0/3, 0/4, 0/7, 0/8;
- dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi w pom 0/1, 0/2, 0/3, 0/7, 0/8;
- wykonanie cokołu przypodłogowego, z płytek o wys. min 10cm w pom. 0/1, 0/2, 0/3;
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej PCV 160 podposadzkowej z kratkę ściekową w pom 0/7;
- wykonanie pionów instalacji kanalizacyjnej PCV 160 w pom 0/7;
- ułożenie folii budowlanej gr. 0,3mm w pom 0/7, 0/8;
- ułożenie styropianu EPS 100 na posadzce gr. 5cm w pom 0/7, 0/8;
- wykonanie szlichty cementowej gr. 5cm w pom 0/7, 0/8;
- montaż drzwi przesuwnych z płyt MDF w pom. 0/1;
b) W ramach elementów elektrycznych:
- budowę tablic rozdzielczych i ich zasilania;
- budowę oświetlenia ogólnego oraz awaryjnego w remontowanych pomieszczeniach;
- budowę instalacji gniazdowych oraz instalacji zasilających poszczególne odbiorniki;
- budowę instalacji połączeń wyrównawczych;
- wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej;
- wykonanie ochrony przeciwporażeniowej.

Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja załączona do SWZ tj. przedmiary robót, wzór umowy, projekt budowlany, opisy techniczne stanowiące załączniki do SWZ. Przy czym Zamawiający wskazuje, iż przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy dla Wykonawcy i nie stanowią podstawy do wyceny oferty.. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty o specyfikacje techniczne oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 72300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cześć nr 2 (zad. nr 2) „Osuszanie ściany wschodniej w budynku świetlicy wiejskiej w Stróży”

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- rozebranie obrzeży i nawierzchni z kostki brukowej;
- rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego;
- wykonanie wykopu wąskoprzestrzennego;
- odbicie tynków zewnętrznych;
- osuszenie fundamentów;
- gruntowanie powierzchni pionowych;
- wykonanie tynku zewnętrznego zwykłego;
- wykonanie pionowych izolacji przeciwwilgociowych powłokowych bitumicznych;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii kubełkowej;
- zasypanie wykopów;
- wykonanie podbudowy betonowej z dylatacją;
- położenie obrzeży betonowych i odtworzenie chodników z kostki brukowej (odtworzenie opaski wzdłuż ściany).

Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący realizacji przedmiotu umowy określa dokumentacja załączona do SWZ tj. przedmiary robót, wzór umowy, projekt budowlany (o ile dotyczy), opisy techniczne i specyfikacje techniczne (o ile dotyczy) stanowiące załączniki do SWZ. Przy czym Zamawiający wskazuje, iż przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy dla Wykonawcy i nie stanowią podstawy do wyceny oferty.. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty o specyfikacje techniczne oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 46900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe RB 4 Dariusz Bożek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151575593

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Karpiówka 142

7.3.5) Kod pocztowy: 23-206

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe RB 4 Dariusz Bożek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151575593

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Karpiówka 142

7.3.5) Kod pocztowy: 23-206

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy rozpoczyna się z dniem protokolarnego przekazania terenu robót Wykonawcy.
2. Termin wykonania zamówienia ustala się na:
Zad. nr 1 – 3 miesiące od daty podpisania umowy;
Zad. nr 2 – 3 miesiące od daty podpisania umowy.
3. Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć zgłoszenie przez Wykonawcę zakończenia wykonania robót budowlanych i gotowość do przekazania Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym wykonanych prac oraz dokumentów określonych w umowie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.