Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00379668/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów na terenie nieruchomości stanowiącej własność Województwa Wielkopolskiego położonych w Sielinku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639660210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 29
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-163
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wodr.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodr.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://patformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów na terenie nieruchomości stanowiącej własność Województwa Wielkopolskiego położonych w Sielinku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99010179-3210-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379668
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KOP.261.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Modernizacja obiektów na terenie nieruchomości stanowiącej własność Województwa Wielkopolskiego położonych w Sielinku.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na przebudowie i modernizacji pomieszczeń higieniczno sanitarnych, szatni, jadalni, pomieszczeń gospodarczych oraz sali konferencyjnej znajdujących się w dwóch obiektach na terenie wystawowym w Sielinku:
1. Budynek Dom Zakładowy (Administracyjno-biurowy)
2. Budynek Muzeum gospodarki mięsnej (budynek kultury)
Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej terenu, na którym będzie wykonana modernizacja obiektów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaprasza do odbycia wizji lokalnej 28 czerwca 2024 roku, godz. 10:00 -12:00, po wcześniejszym potwierdzeniu mailowym. Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pan Sergiusz Stryszak, numer telefonu 693 700 622, adres poczty email: sergiusz.stryszak@wodr.poznan.pl. Zamawiający potwierdzi obecność wykonawców lub ich przedstawicieli, którzy odbyli wizję lokalną poprzez wpisanie ich do stosownego rejestru będącego załącznikiem do protokołu z postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262520-2 - Roboty murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1129000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1424695,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSOX Sebastian Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771276904
7.3.4) Miejscowość: Potasze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa strzykawek do sporządzania i podawania leków dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych (głownie malarskich) w wybranych jednostkach WCO
- Sprzedaż z dostawą i montażem oraz uruchomieniem reaktora mikrofalowy z autosamplerem, kompresorem, termometrem światłowodowym i zestawem materiałów zużywalnych dla Wydziału Chemii UAM
- PN 19/10/2024 - rozbudowa serwerów
- Zakup i dostawa pieczywa
- Zakup biletów lotniczych na potrzeby podróży służbowych pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 435 ob. 13 oraz części działki nr 70/6 ob. 12 miasto Kołobrzeg, ul. Okopowa
- Likwidacja barier architektonicznych - remont łazienek
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- Modernizacja holu głównego i przedsionka oraz korytarza przy pomieszczeniach diagnostycznych w ramach zadania: Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - II
- Wykonanie napowietrzania klatki schodowej K1 w pałacu Dohnów w Morągu
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.