Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00176843/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa zestawów diagnostycznych w okresie do 31.12.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Partyzantów 57
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 818893100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.wawer@piwet.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwet.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
weterynaria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa zestawów diagnostycznych w okresie do 31.12.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a26732-daa3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-23/17/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42053,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zestaw Elisa do oznaczania saksytoksyn w mięsie małży. przewidywana ilość - 4 zestawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 7768,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest test do szybkiej aglutynacji Brucella canis. Przewidywana ilość zestawów do zamówienia - 2.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 3713,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są zestawy Elisa do wykrywania różnych przeciwciał, w tym m.in. anty BoHV-4, BCoV, Mycoplasma Bovis oraz antygenów VHS, IPN, SVC. Łączna przewidywana ilość zestawów - 13 zestawów.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 18239,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są testy służą do identyfikacji szczepów terenowych/szczepionkowych; dedykowany dla szczepu szczepionkowego szczepionki SALMOVAC 440. Przewidywana ilość testów - 6.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 361,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są testy do oznaczania świńskiej IL-10, IL-1bta, IL-4, IFN-gamma, TNF-alpha. przewidywana ilosć zestawów - 5.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 15524,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest Substrat peroksydazy chrzanowej (HRP), nie wymagający dodatkowej optymalizacji warunków. Przewidywana ilość zestawów - 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 739,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówieni jest Test aglutynacji lateksowej, wykrywający przeciwciała IgM i/lub IgG anty Toxoplasma gondii, zawierający czerwone cząstki lateksu powleczone antygenami w kierunku T. gondii w zielonym zabarwieniu kontrastowym. przewidywana ilośc zestawów - 8.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 4554,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompetencyjny test ELISA do wykrywania przeciwciał kwasu domoikowego w mięsie małży. przewidywana ilość zestawów - 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 6916,56 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompetycyjny test ELISA (cELISA) do wykrywania przeciwciał anty Neospora caninum w surowicy bydła (1 zestaw) oraz immunoenzymatyczny test ELISA do badania przeciwciał przeciwko wirusowi niedokrwistości zakaźnej koni, ELISA (1 zestaw).4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Immunoenzymatyczny test ELISA do oznaczania kwasu okadaikowego (OA) i jego pochodnych (DTX1, DTX2, DTX3) w mięsie małży. Przewidywana ilość zestawów - 2.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 6255,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest test ELISA do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi wścieklizny w surowicy i płynach ustrojowych zwierząt. przewidywana ilość zestawów - 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 4938,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: paski nitrocelulozowe do immunoblotingu do wykrywania przeciwciał przeciwko ASFV, opłaszczone antygenem wirusa - 1 zestaw oraz paski nitrocelulozowe do immunoblotingu do wykrywania przeciwciał przeciwko ASFV, opłaszczone antygenem wirusa - 2 zestawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 10159,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zestaw ELISA do wykrywania przeciwciał przeciwko białkom niestrukturalnym (NSP) wirusa pryszczycy (FMDV) w próbkach krwi/osocza od bydła, świń, owiec, kóz i zwierząt dzikich podatnych na zakażenie, do wykrywania i serotypowania antygenu FMDV (O, A, C, Asia 1, SAT 1, SAT 2) w materiałach biologicznych od zwierząt podatnych, do diagnostyki serologicznej krwotocznego syndromu zająca szaraka (EBHS), do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi pryszczycy (FMDV) serotyp A, do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi pryszczycy (FMDV) serotyp Asia 1, do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi pryszczycy (FMDV) serotyp A, do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi pryszczycy (FMDV) serotyp A, do diagnostyki wirusologicznej krwotocznego choroby królików (RHD), Przewidywana łączna ilość zestawów wynosi 9.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 31309,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu reagentów do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi choroby pęcherzykowej świń (SVDV), zestawów ELISA do diagnostyki serologicznej krwotocznej choroby królików - RHD, zestaw ELISA do diagnostyki wirusologicznej krwotocznej choroby królików (RHD) i krwotocznego syndromu zająca szaraka (EBHS). Łączna ilość zestawów - 8.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest test do wykrywania chlamydii w ludzkich próbkach pobranych z układu moczowo-płciowego i narządu wzroku oraz do potwierdzenia obecności chlamydii w hodowli komórkowej metodą immunofluorescencji bezpośredniej przy użyciu przeciwciał monoklonalnych znakowanych fluoresceiną.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest enzymatyczny test immunologiczny (ELISA) do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi BRSV oraz immunoenzymatyczny (ELISA) do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi białaczki bydła (BLV). łączna ilość 4 zestawy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 17952,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zestaw testowy do wykrywania przeciwciał gB (glikoproteina otoczkowa) skierowanych przeciwko herpeswirusowi bydła typu 1 (BHV-1) związanemu z zakaźnym zapaleniem nosa i tchawicy bydła (IBR) i zakaźnym krostkowym zapaleniem sromu i pochwy (IPV) oraz testu immunodyfuzji w żelu agarozowym (AGID) do wykrywania przeciwciał przeciwko wirusowi białaczki bydła (BLV). Łączna przewidywana ilość zestawów - 5.4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 11600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26223,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26693,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26223,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOACK POLEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260205032
7.3.3) Ulica: Poloneza 93
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-826
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26223,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23016,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23016,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23016,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180039931
7.3.3) Ulica: Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23016,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2485,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2485,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2485,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOACK POLEN Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260205032
7.3.3) Ulica: Poloneza 93
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-826
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2485,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wysoka cena
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wysoka cena
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wysoka cena
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Treść oferty jest niezgodna z warunkami postępowania określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Treść oferty jest niezgodna z warunkami postępowania określonymi w opisie przedmiotu zamówienia
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Świadczenie usługi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu Oprogramowania Aplikacyjnego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
- Udzielenie licencji na korzystanie z praw autorskich Licencjodawcy dotyczących użytkowania i rozmnażania 10 linii (genetyk) konopi innych niż włókniste z przeznaczeniem do uprawy na cele medyczne
- "Zakup i dostawa kompletnej zwijarki włókniny kompatybilnej z przerzucarką do kompostu"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony IUNG PIB Puławy na 2025 r
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.