eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleNasadzenia na parkingu przy ul. Kraszewskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia na parkingu przy ul. Kraszewskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia na parkingu przy ul. Kraszewskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7798fb3-4ead-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Wykonanie nasadzeń, nasadzeń zastępczych i utworzenie terenów zielonych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397000/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.130.2022.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30830,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nasadzeń na parkingu przy ul. Kraszewskiego, na podstawie szkicu mapowego oraz planu nasadzeń.
2. Na przedmiot zamówienia składają się prace takie, jak:
1) wykonanie nasadzeń pnącz i krzewów według planu nasadzeń;
2) roboty przy nasadzeniach:
a) ściągnięcie części murawy,
b) nasadzenia krzewów,
c) wyłożenie powierzchni pod krzewami agrowłókniną,
d) ściółkowanie korą;
3) dwuletnia pielęgnacja/utrzymanie nasadzeń licząc od daty zakończenia odbioru częściowego umowy dot. wykonania prac ogrodniczych, w tym:
a) usuwanie chwastów 2 razy w miesiącu,
b) nawożenie,
c) podlewanie,
d) cięcia pielęgnacyjne i formujące,
e) wymianę roślin, które się nie przyjęły,
f) usuwanie obumarłych części roślin,
g) opryski, odtwarzanie i uzupełnianie korą powierzchni nasadzeń. Uzupełnianie kory, raz w miesiącu w okresie od 1 marca – do 31 października.
W okresie 1 marca – 15 października Wykonawca winien prowadzić prace związane z przycinką i pielęgnacją pnącz i krzewów przy nadzorze osoby mającej odpowiednie kwalifikacje do wykonywania nadzoru ornitologicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
Wykonanie zamówienia na etapie realizacji prac pielęgnacyjnych od daty podpisania protokołu częściowego po zakończeniu prac nasadzeniowych obejmuje w szczególności utrzymanie i pielęgnację wykonanych w ramach zadania nasadzeń w okresie 24 miesięcy licząc od daty zakończenia odbioru nasadzeń.
W terminie 7 dni kalendarzowych przed zgłoszeniem zakończenia prac ogrodniczych Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy harmonogram pielęgnacji obejmujący swym zakresem wykonanie przedmiotu zamówienia.

3. Usługa obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie prac ujętych w planie nasadzeń. Lokalizacja i granice obszaru prac: obszar obejmuje parking przy ul. Kraszewskiego w Koźlu zgodnie ze szkicem mapowym. Wszelkie prace należy wykonać zgodnie ze szkicem mapowym oraz planem nasadzeń dostarczonym przez Zamawiającego oraz pod jego bezpośrednim nadzorem.

4. Na przedmiot zamówienia składa się ponadto następujące czynności:
1) organizacja, zagospodarowanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu prac;
2) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
3) sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu terenu prac przed ich rozpoczęciem oraz po dokonaniu nasadzeń. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania terenu prac;
4) remonty i naprawę na własny koszt zniszczonej, podczas wykonywania przedmiotu umowy, nawierzchni w ulicach i chodnikach nie objętych zakresem projektu pod nadzorem przedstawiciela zamawiającego;
5) zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i zagospodarowanie ich zgodnie z ustawą o odpadach;
6) zapewnienie materiałów, roślin, narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy.

5. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.

6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: wykonanie nasadzeń oraz pielęgnacja zieleni.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.

7. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021r. poz. 110 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: szkic mapowy z opisanym planem nasadzeń oraz projektowane postanowienia umowy zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ.

UWAGA! Przed zawarciem umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zmawiającego wypełniony szczegółowy kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 1A do Specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29935,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163579,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29935,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGRODOWE PASJE Monika Wojtalla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990124769

7.3.3) Ulica: ul. Główna 1/4

7.3.4) Miejscowość: Górażdże

7.3.5) Kod pocztowy: 47-316

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29935,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.