Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa widza i widowni podczas wydarzeń organizowanych przez kino DCF we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM FILMOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279924
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MARSZ.JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 64A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-020
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dcf.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcf.wroclaw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa widza i widowni podczas wydarzeń organizowanych przez kino DCF we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32be79c9-737b-4225-bda1-180f23e0df6a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00310162/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Obsługa widza i widowni podczas wydarzeń organizowanych przez kino DCF we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym pn. „Obsługa widza i widowni podczas wydarzeń organizowanych przez sieć kin DCF z podziałem na 8 części” dla części 2 - Obsługa widza i widowni podczas wydarzeń organizowanych przez kino DCF we Wrocławiu nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Powyższe przesłanki stanowią podstawę do udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c9f7278c-2741-11ef-a458-c2a7c3d67e03
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DCF.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 197767,8 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98883,9 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa widza i widowni podczas wydarzeń organizowanych przez kino DCF we Wrocławiu.
2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) OPZ, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ,
2) PPU, stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Jenczelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00302803075
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71430,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja przedsięwzięcia artystyczno-kulturalnego w Parku Moczydło - numer postępowania: 12/ZP/25
- Świadczenie usług: obsługi Zwiedzających, wystaw/pokazów i obsługa ekspozycji w siedzibie Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie oraz w Oddziale I Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema (2 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.