eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaRemont drogi gminnej 101016K (ul. Kościelnej) w km od 00+161,80 do km 00+316,00 w miejscowości Trzebinia, Gmina Trzebinia.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej 101016K (ul. Kościelnej) w km od 00+161,80
do km 00+316,00 w miejscowości Trzebinia, Gmina Trzebinia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f411443-3da6-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej 101016K (ul. Kościelnej) w km od 00+161,80
do km 00+316,00 w miejscowości Trzebinia, Gmina Trzebinia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f411443-3da6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038710/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Remont drogi gminnej 101016K (ul. Kościelnej) w km od 00+161,80 do km 00+316,00 w miejscowości Trzebinia, Gmina Trzebinia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00359871

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310886,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej publicznej ul. Kościelnej w km od 00+161,80 do km 00+316,00 w miejscowości Trzebinia.
W ramach zadania przewiduje się wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej (śr. na gr. 8cm – pow. ok. 951m2 wraz z odwozem pozyskanego destruktu do 10km w miejsce wskazane przez Zamawiającego), plantowanie poboczy (ok. 160m2), lokalne wymiany podbudowy (ok. 97m2) z odwozem i utylizacją pozyskanego materiału z wykopów (ok. 59,0m3).
W zakresie robót nawierzchniowych należy mechaniczne oczyścić i skropić emulsją asfaltową sfrezowaną nawierzchnię asfaltową, a następnie wykonać warstwę wyrównawczą (śr. grubości 4cm) z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W (ok. 110t), na której po wcześniejszym wykonaniu skropienia emulsją asfaltową należy wykonać warstwę ścieralną z AC 11S gr. 4cm (ok. 965,0m2).
Ponadto w ramach przedmiotowego zadania należy wykonać prace rozbiórkowe (m.in. rozebranie 6szt istniejących i montaż nowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami oraz rozebranie istniejących
i montaż nowych krawężników), regulację włazów urządzeń obcych, dostosować wysokościowo nawierzchnie istniejących wjazdów do posesji, wykonać humusowanie i obsianie poboczy oraz zdemontować i zamontować przewidziane w przedmiarze robót elementy oznakowania pionowego i poziomego.
Przed realizacją zadania należy wykonać i zamontować (na konstrukcji z profili stalowych) jedną dwustronną tablicę informacyjną o wymiarach 180cm x 120cm wg. wytycznych Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Po zakończeniu robót należy również sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla zrealizowanego zadania.

Szczegółowy zakres robót objętych zadaniem określa załączona dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót (z podziałem na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne).

W oferowanej cenie Wykonawca winien uwzględnić koszty:
• odwozu nadmiaru gruntu z wykopów i korytowania oraz dowozu ziemi w przypadku wystąpienia jej niedoboru – na odległość wynikającą z miejsca składowania lub pozyskania ziemi, łącznie
z ewentualnymi kosztami utylizacji lub zakupu ziemi. Wskazanie miejsca odwozu nadmiaru gruntu lub miejsca pozyskania dla uzupełnienia niedoborów – będzie obowiązkiem Wykonawcy,
• ewentualnego zorganizowanie dla swoich potrzeb zaplecza budowy,
• opracowania projektu okresowej zmiany organizacji ruchu na czas robót oraz oznakowanie i zabezpieczenia terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
• nadzorów właścicieli sieci uzbrojenia podziemnego, wynikające z treści uzgodnień branżowych.

Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.

KOD CPV: 45233140-2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397899,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397899,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397899,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWO - TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123221562

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72

7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397899,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.