Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00467547/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00507941/01 - Wynik z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o. na lata 2023-2024 cz. 01-04
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750051152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 30
1.5.2.) Miejscowość: Mokra Prawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8333808, 46 8332519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodkan-skierniewice-com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-skierniewice.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
produkcja i dostawa wody, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o. na lata 2023-2024 cz. 01-04
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3155b9df-6982-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargiwodkan.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zamawiający informuje, że z powodu ochrony poufnego charakteru informacji, Specyfikacja Warunków Zamówienia na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy Pzp została podzielona na część zawierającą informacje jawne i część zawierającą informacje poufne zawarte w ankiecie nr 8 – ocena ryzyka w zakresie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz oraz ankiecie nr 9 – ocena ryzyka w zakresie ryzyk cybernetycznych do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ).Treść SWZ, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze jawnym będą udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://przetargiwodkan.ezamawiajacy.pl, natomiast część SWZ objęta poufnością zostanie udostępniona Wykonawcy po złożeniu wniosku o udostępnienie informacji poufnych. Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Informacje poufne, o których mowa powyżej, udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1130 z późn. zm.) – zwanej dalej ,,ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej lub umocowanej do reprezentowania Wykonawcy poprzez Platformę zakupową dostępną pod adresem: https://przetargiwodkan.ezamawiajacy.pl przez opcję ,,Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki ,,Korespondencja”.
Osoba działająca w imieniu Wykonawcy na podstawie umocowania zobowiązana jest dołączyć do wniosku stosowne pełnomocnictwo – w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (Szczegółowe informacje dotyczące sposobu podpisu/poświadczania zostały opisane w rozdziale XIII SWZ).
Uwaga:
- Zamawiający nie przekaże części poufnej SWZ w przypadku wadliwego sporządzenia wniosku lub przekazania go w inny sposób niż wskazany w niniejszym rozdziale SWZ lub w sytuacji, gdy wniosek zostanie złożony przez osobę inną niż uprawniony lub umocowany przedstawiciel Wykonawcy lub został złożony w imieniu Wykonawcy, który nie posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej,
- Zamawiający nie przekaże również części poufnej SWZ w przypadku niezłożenia wraz z wnioskiem pełnomocnictwa lub złożenia pełnomocnictwa zawierającego wady lub błędy,
- w przypadku przekazania Zamawiającemu wadliwych wniosków lub pełnomocnictw lub nie złożenia pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich poprawienia lub uzupełnienia, pod rygorem nieprzekazania części poufnej SWZ.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale III SWZ.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, dokumentów, informacji oraz zawiadomień odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej e-Zamawiający (dalej ,,Platforma” lub ,,System”) dostępnej pod adresem: https://przetargiwodkan.ezamawiajacy.pl i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego pod adresem:
https://przetargiwodkan.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania (w przypadku posiadania konta na Platformie) lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
1) podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub
2) kontakt pod numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
3) jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja”.
Szczegółowe zasady korzystania z Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych” - Instrukcja dla Wykonawcy dostępnej pod adresem: https://przetargiwodkan.ezamawiajacy.pl
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.
Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie ,,pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2 GB w formacie odpowiednio: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający rekomenduje format danych przesyłanych plików: pdf
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
- plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,
- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów, np. osobistym i kwalifikowanym, może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L Nr 119 z 4 maja 2016 r., s. 1), dalej ,,RODO”, informujemy, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Wodociągów i Kanalizacji „WOD-KAN” sp. z o.o., Mokra Prawa 30 , 96-100 Skierniewice,
2) inspektorem ochrony danych w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji „WOD-KAN” sp. z o.o. jest Pan Marek Maszewski; e-mail iod@wodkan-skierniewice.com.pl , tel. 46 833 38 08 wew. 39,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE dane osobowe będą przechowywane przez cały okres trwania projektu;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 03/ZK/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o. na lata 2023-2024 r. obejmująca następujące ryzyka dla cz. 01 i/lub 02 i/lub 03 i/lub 04:
1) Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
2) Ubezpieczenia komunikacyjne
3) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz
4) Ubezpieczenie od ryzyk cybernetycznych
Część 01: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
w skład której wchodzą ryzyka:
• UBEZPIECZENIE MIENIA OD WSZYSTKICH RYZYK
• UBEZPIECZENIE SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO OD WSZYSTKICH RYZYK
• UBEZPIECZENIE SZYB I INNYCH PRZEDMIOTÓW SZKLANYCH OD STŁUCZENIA, PĘKNIĘCIA LUB PORYSOWANIA
• UBEZPIECZENIE MASZYN BUDOWLANYCH
• UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZWIĄZKU Z PROWADZONĄ DZIAŁALNOŚCIĄ I UŻYTKOWANYM MIENIEM
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla cz. 01-04 przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ pn. ,,PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI ,,WOD-KAN” sp. z o.o. na lata 2023-2024”, którego integralną część stanowią ankiety nr 1 - 9, z zastrzeżeniem rozdz. III pkt 9-17 SWZ.
Postępowanie jest prowadzone przez Zamawiającego przy udziale Brokera Ubezpieczeniowego Kancelaria Brokerska Modus Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 01-067 Warszawa, ul. Piaskowa 6 lok. 73, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy w Warszawie pod nr KRS 0000254810, NIP: 113-26-08-093, REGON: 140445713, posiadającą zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych (KNUiFE) nr 1419/06 na wykonywanie działalności brokera ubezpieczeniowego.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że czynności realizowane w niniejszym postępowaniu przez Kancelarię Brokerską Modus Sp. z o.o. mają charakter czynności brokerskich w zakresie dystrybucji ubezpieczeń oraz akceptuje skutki jakie z tego faktu wynikają zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. z 2019 r. poz. 1881), oraz powszechnie utrwalonymi w obrocie zwyczajami.
Broker ubezpieczeniowy, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będzie realizował czynności związane z zawarciem umowy ubezpieczenia w zakresie określonym w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia w formie kurtażu brokerskiego.
W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy będącemu zakładem ubezpieczeń, wykonującym działalność ubezpieczeniową w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, umowa ubezpieczenia zawarta w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności. Zamawiający wymaga, aby nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1130 z późn. zm.).
Wykonawca dla realizacji niniejszego zamówienia musi posiadać ogólne lub szczególne warunki ubezpieczenia dla wszystkich ryzyk określonych w przedmiocie zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515411-7 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego, stanowiących maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego dla cz. 01 przedmiotu zamówienia. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- kryterium ,,cena oferty” (C) – waga 100%
2. Powyższemu kryterium Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Sposób oceny [według wzoru]
cena oferowana minimalna
C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt
cena badanej oferty
Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów, biorąc pod uwagę ww. kryterium oceny, spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania przedstawione w ustawie Pzp oraz w treści SWZ.
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o. na lata 2023-2024 r. obejmująca następujące ryzyka dla cz. 01 i/lub 02 i/lub 03 i/lub 04:
1) Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
2) Ubezpieczenia komunikacyjne
3) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz
4) Ubezpieczenie od ryzyk cybernetycznych
Część 02: UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE
w skład której wchodzą ryzyka:
• OBOWIĄZKOWE UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POSIADACZY POJAZDÓW MECHANICZNYCH
• UBEZPIECZENIE AUTOCASCO
• UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW KIEROWCY I PASAŻERÓW
• UBEZPIECZENIE ASSISTANCE
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla cz. 01-04 przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ pn. ,,PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI ,,WOD-KAN” sp. z o.o. na lata 2023-2024”, którego integralną część stanowią ankiety nr 1 - 9, z zastrzeżeniem rozdz. III pkt 9-17 SWZ.
Postępowanie jest prowadzone przez Zamawiającego przy udziale Brokera Ubezpieczeniowego Kancelaria Brokerska Modus Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 01-067 Warszawa, ul. Piaskowa 6 lok. 73, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy w Warszawie pod nr KRS 0000254810, NIP: 113-26-08-093, REGON: 140445713, posiadającą zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych (KNUiFE) nr 1419/06 na wykonywanie działalności brokera ubezpieczeniowego.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że czynności realizowane w niniejszym postępowaniu przez Kancelarię Brokerską Modus Sp. z o.o. mają charakter czynności brokerskich w zakresie dystrybucji ubezpieczeń oraz akceptuje skutki jakie z tego faktu wynikają zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. z 2019 r. poz. 1881), oraz powszechnie utrwalonymi w obrocie zwyczajami.
Broker ubezpieczeniowy, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będzie realizował czynności związane z zawarciem umowy ubezpieczenia w zakresie określonym w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia w formie kurtażu brokerskiego.
W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy będącemu zakładem ubezpieczeń, wykonującym działalność ubezpieczeniową w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, umowa ubezpieczenia zawarta w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności. Zamawiający wymaga, aby nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1130 z późn. zm.).
Wykonawca dla realizacji niniejszego zamówienia musi posiadać ogólne lub szczególne warunki ubezpieczenia dla wszystkich ryzyk określonych w przedmiocie zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66515411-7 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego, stanowiących maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego dla cz. 02 przedmiotu zamówienia. Zamówienie udzielane będzie na usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- kryterium ,,cena oferty” (C) – waga 100%
2. Powyższemu kryterium Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Sposób oceny [według wzoru]
cena oferowana minimalna
C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt
cena badanej oferty
Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów, biorąc pod uwagę ww. kryterium oceny, spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania przedstawione w ustawie Pzp oraz w treści SWZ.
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o. na lata 2023-2024 r. obejmująca następujące ryzyka dla cz. 01 i/lub 02 i/lub 03 i/lub 04:
1) Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
2) Ubezpieczenia komunikacyjne
3) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz
4) Ubezpieczenie od ryzyk cybernetycznych
Część 03: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ CZŁONKÓW WŁADZ
w skład której wchodzą ryzyka:
• UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ CZŁONKÓW WŁADZ
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla cz. 01-04 przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ pn. ,,PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI ,,WOD-KAN” sp. z o.o. na lata 2023-2024”, którego integralną część stanowią ankiety nr 1 - 9, z zastrzeżeniem rozdz. III pkt 9-17 SWZ.
Postępowanie jest prowadzone przez Zamawiającego przy udziale Brokera Ubezpieczeniowego Kancelaria Brokerska Modus Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 01-067 Warszawa, ul. Piaskowa 6 lok. 73, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy w Warszawie pod nr KRS 0000254810, NIP: 113-26-08-093, REGON: 140445713, posiadającą zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych (KNUiFE) nr 1419/06 na wykonywanie działalności brokera ubezpieczeniowego.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że czynności realizowane w niniejszym postępowaniu przez Kancelarię Brokerską Modus Sp. z o.o. mają charakter czynności brokerskich w zakresie dystrybucji ubezpieczeń oraz akceptuje skutki jakie z tego faktu wynikają zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. z 2019 r. poz. 1881), oraz powszechnie utrwalonymi w obrocie zwyczajami.
Broker ubezpieczeniowy, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będzie realizował czynności związane z zawarciem umowy ubezpieczenia w zakresie określonym w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia w formie kurtażu brokerskiego.
W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy będącemu zakładem ubezpieczeń, wykonującym działalność ubezpieczeniową w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, umowa ubezpieczenia zawarta w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności. Zamawiający wymaga, aby nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1130 z późn. zm.).
Wykonawca dla realizacji niniejszego zamówienia musi posiadać ogólne lub szczególne warunki ubezpieczenia dla wszystkich ryzyk określonych w przedmiocie zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515411-7 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- kryterium ,,cena oferty” (C) – waga 100%
2. Powyższemu kryterium Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Sposób oceny [według wzoru]
cena oferowana minimalna
C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt
cena badanej oferty
Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów, biorąc pod uwagę ww. kryterium oceny, spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania przedstawione w ustawie Pzp oraz w treści SWZ.
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o. na lata 2023-2024 r. obejmująca następujące ryzyka dla cz. 01 i/lub 02 i/lub 03 i/lub 04:
1) Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
2) Ubezpieczenia komunikacyjne
3) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków władz
4) Ubezpieczenie od ryzyk cybernetycznych
Część 04: UBEZPIECZENIE OD RYZYK CYBERNETYCZNYCH
w skład której wchodzą ryzyka:
• UBEZPIECZENIE OD RYZYK CYBERNETYCZNYCH
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia dla cz. 01-04 przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ pn. ,,PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ DLA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI ,,WOD-KAN” sp. z o.o. na lata 2023-2024”, którego integralną część stanowią ankiety nr 1 - 9, z zastrzeżeniem rozdz. III pkt 9-17 SWZ.
Postępowanie jest prowadzone przez Zamawiającego przy udziale Brokera Ubezpieczeniowego Kancelaria Brokerska Modus Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 01-067 Warszawa, ul. Piaskowa 6 lok. 73, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M.ST. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy w Warszawie pod nr KRS 0000254810, NIP: 113-26-08-093, REGON: 140445713, posiadającą zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych (KNUiFE) nr 1419/06 na wykonywanie działalności brokera ubezpieczeniowego.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że czynności realizowane w niniejszym postępowaniu przez Kancelarię Brokerską Modus Sp. z o.o. mają charakter czynności brokerskich w zakresie dystrybucji ubezpieczeń oraz akceptuje skutki jakie z tego faktu wynikają zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. z 2019 r. poz. 1881), oraz powszechnie utrwalonymi w obrocie zwyczajami.
Broker ubezpieczeniowy, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, będzie realizował czynności związane z zawarciem umowy ubezpieczenia w zakresie określonym w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia w formie kurtażu brokerskiego.
W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy będącemu zakładem ubezpieczeń, wykonującym działalność ubezpieczeniową w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, umowa ubezpieczenia zawarta w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności. Zamawiający wymaga, aby nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1130 z późn. zm.).
Wykonawca dla realizacji niniejszego zamówienia musi posiadać ogólne lub szczególne warunki ubezpieczenia dla wszystkich ryzyk określonych w przedmiocie zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66515411-7 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności finansowej
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej będzie stosował następujące kryteria oceny ofert:
- kryterium ,,cena oferty” (C) – waga 100%
2. Powyższemu kryterium Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Sposób oceny [według wzoru]
cena oferowana minimalna
C = ---------------------------------------------------- x 100 pkt
cena badanej oferty
Punktacja przyznawana ofertom w ww. kryterium będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów, biorąc pod uwagę ww. kryterium oceny, spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania przedstawione w ustawie Pzp oraz w treści SWZ.
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla Cz. 01-04 przedmiotu zamówienia:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, o którym mowa w rozdziale VII SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. z 2020 r. poz. 895 z późn. zm.) w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, a w przypadku gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej, zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dla Cz. 01-04 przedmiotu zamówienia:
PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
- w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8 do SWZ.
(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie).
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
(W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębny dokument).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, o których mowa w rozdz. VIII pkt 5 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla Cz. 01-04 przedmiotu zamówienia:
PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
- w odniesieniu do warunku uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. z 2020 r. poz. 895 z późn. zm.), w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, a w przypadku gdy Wykonawcy rozpoczęli działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej, zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – stanowiące zał. nr 5 do SWZ.Oświadczenie, o którym mowa powyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, złożył oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, dotyczące tych podwykonawców.
Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Ofertę sporządza się na Formularzu ofertowym lub według takiego samego schematu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Ogólne warunki ubezpieczenia dla ryzyk ubezpieczeniowych określonych w Cz. 01 i/lub Cz. 02 i/lub Cz. 03 i/lub Cz. 04.
2) Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego: Dla Cz. 01 - załącznik nr 3A i/lub Dla Cz. 02 – załącznik nr 3B i/lub Dla Cz. 03 – załącznik nr 3C i/lub Dla Cz. 04 – załącznik nr 3D do SWZ.
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
4) pełnomocnictwo(a) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy(-ów) ubiegającego (-ych) się o udzielenie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru albo ewidencji – (jeżeli dotyczy);
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ - (jeżeli dotyczy).
Ww. dokumenty:
- muszą być sporządzone z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy.
- należy dodać na Platformie zakupowej w zakładce OFERTY poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany.
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona złoży po otwarciu ofert na wezwanie Zamawiającego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
3) Zaleca się, aby pełnomocnikiem (Liderem) był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się lub ustanowionego pełnomocnika (Lidera).
5) Ustanowiony pełnomocnik (Lider) winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, na rzecz każdego z wykonawców wspólnie ubiegającego się oraz do wyłącznego występowania w realizacji umowy.
6) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ustawy Pzp, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2) SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7.1 W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do dołączenia do oferty oświadczenia (zał. nr 4 do SWZ), z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8) Brak podstaw wykluczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie oceniany w odniesieniu do każdego z Wykonawców niezależnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w zakresie wskazanym we wzorach umów stanowiących załączniki do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://przetargiwodkan.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Oferty”
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:- wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, oferta Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy zostaje odrzucona.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Czarnocin.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY WILCZĘTA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY KOLNO
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.