eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaModernizacja drogi powiatowej nr 1891B w powiecie łomżyńskim w systemie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej nr 1891B w powiecie łomżyńskim w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK POWIATOWO-GMINNY "ŁOMŻYŃSKIE FORUM SAMORZĄDOWE"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525770705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Zambrowska 1/27

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86-215-69-72

1.5.8.) Numer faksu: 86-215-69-72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zwiazek-lfs.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zwiazek-lfs.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdplomza.ezamawiajacy.pl/pn/zdplomza/demand/164430/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi powiatowej nr 1891B w powiecie łomżyńskim w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d04b65ec-3443-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00367267/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja drogi powiatowej 1891B w Powiecie Łomżyńskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00384889

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZŁFS.P-2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2846055,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja polegająca na przebudowie drogi powiatowej nr 1891B w powiecie łomżyńskim w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Do zakresu prac należy opracowanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami na podstawie niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego w celu zaprojektowania i wykonania robót budowlanych - drogowych na drodze powiatowej w Piasutnie Żelaznym, obejmującej działkę o nr ewid.: 169.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania drogi wraz z ciągami pieszymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje, odstępstwa i zgody niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz wykonać roboty budowlane.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące roboty:
1) opracowanie dokumentacji zgłoszeniowej i/lub uzyskanie pozwolenia na budowę;
2) uzyskanie warunków technicznych dla zabezpieczenia istniejących sieci kolidujących z projektowaną rozbudową i przebudową dróg;
3) uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień, decyzji oraz zezwoleń;
4) opracowanie dokumentacji projektowej - projekty wykonawcze, wielobranżowe;
5) wykonanie robót budowlanych:
• wykonanie nawierzchni dróg o szerokości i geometrii z uwzględnieniem wymagań niniejszego PFU,
• wykonanie chodnika o szerokości z uwzględnieniem wymagań niniejszego PFU,
• wykonanie poboczy chłonnych z uwzględnieniem wymagań niniejszego PFU,
• dowiązanie do stanu istniejącego,
• przebudowa istniejących zjazdów,
• budowa odwodnienia powierzchniowego do istniejących rowów i zaniżenia na terenie dz. ewid. 133 dla skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego, ewentualna korekta skarp i przeciwskarp,
• rowów bądź w razie konieczności umocnienie skarp (lub wprowadzenie murków oporowych),
• wycinka drzew, jeżeli zajdzie konieczność,
• prace wykończeniowe,
• wykonanie elementów dróg i ulic,
• inwentaryzacja, przebudowa (zabezpieczenie) kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury
• podziemnej i nadziemnej,
• zieleń drogowa,
• wznowienie/ustalenie/wydzielenie w ramach inwestycji granic pasów drogowych przedmiotowych dróg, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, z uwzględnieniem ich projektowanej
• kategorii, i opracowanie szkicu przebiegu granic tych pasów drogowych, o po zakończeniu robót wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, Plac Budowy, drogi tymczasowe wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę;
5) pełnienie nadzoru autorskiego.
Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia:
• klasa drogi - zbiorcza Z,
• przekrój jednojezdniowy 1x2,
• prędkość projektowa 40 km/h,
• obciążenia ruchem kategorii KR2,
• dopuszczalne obciążenie osi pojedynczej 115 kN,
• szerokość pasa ruchu 3,0 m,
• pobocze gruntowe 0,75m,
• szerokość jezdni drogi: 6,00 m,
• łuki wyokrąglające zjazdy: 3,0 m,
• szacunkowa długość drogi: 990 m,
• szerokość chodnika : 2,0 m,
• szacunkowa długość chodnika: 78 m,
• odwodnienie powierzchniowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3042922,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3042922,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3042922,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIK-PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182028946

7.3.3) Ulica: ul. Meblowa 37

7.3.4) Miejscowość: Łomża

7.3.5) Kod pocztowy: 18-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Prace projektowe- PNOL Sp. z o.o.
2. Roboty branży sanitarnej - na tym etapie postepowanie nazwy podwykonawców nie są jeszcze znani
3. Roboty branży elektrycznej - na tym etapie postepowanie nazwy podwykonawców nie są jeszcze znani


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3042922,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.