eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleD/52/2024 Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/52/2024 Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774527063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951334

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

D/52/2024 Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3252ca85-98d1-45b6-b2dc-dcb17ad70f31

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 [44] Sprzęt multimedialny (RTV, projektory, tablice interaktywne ,odbiorniki TV, rejestratory i odtwarzacze AV, nagłośnienia, aparaty fotograficzne, kamery, projektory multimedialne, ekrany projek.)

1.2.23 [46] Urządzenia drukująco-kopiujące (kserokopiarki, drukarki, skanery i urządzenia wielofunkcyjne) - AKTUALIZACJA kwiecień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1. Przedmiot zamówienia w części 1 wspófinansowany w ramach projektu Programu Erasmus+, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, umowa nr: 2022-1-PL01-KA131-HED-000058261. 2. Przedmiot zamówienia w częściach 2 – 3 wspófinansowany w ramach projektu Programu Erasmus+, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, umowa nr: 2023-1-PL01-KA131-HED-000123139.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410653

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/52/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Zakup i dostawa zestawów nagłośnieniowych – 2 szt.

1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1 ujęto w załączniku nr 1A do SWZ.

2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiot zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba), kompatybilnego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 6.

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia określony w części nr 1.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż czterdzieści osiem [ 48 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia nie krótszy niż siedem [7] dni kalendarzowych; pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 2290,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Zakup i dostawa zestawu wideokonferencyjnego – 1 szt.

1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 2 ujęto w załączniku nr 1B do SWZ.

2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiot zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba), kompatybilnego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 6.

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia określony w części nr 2.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż czterdzieści osiem [ 48 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia nie krótszy niż siedem [7] dni kalendarzowych; pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.5.5.) Wartość części: 3828,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Zakup i dostawa telewizora – 1 szt.

1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 3 ujęto w załączniku nr 1C do SWZ.

2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiot zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba), kompatybilnego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 6.

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia określony w części nr 3.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż czterdzieści osiem [ 48 ] miesięcy pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.

6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi dwadzieścia jeden [21] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia nie krótszy niż siedem [7] dni kalendarzowych; pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

4.5.5.) Wartość części: 1787,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Fizyki – 1 szt.

1. Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 4 ujęto w załączniku nr 1D do SWZ.

2. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol producenta jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiot zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.
Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu samodzielnie konfigurowanego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia, i którego parametrów Zamawiający nie może sprawdzić również w ogólnodostępnych źródłach, Wykonawca zobowiązany jest w ofercie jednoznacznie wskazać dane techniczne zaoferowanego sprzętu, odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, poprzez dołączenie szczegółowej specyfikacji technicznej zaoferowanego sprzętu.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba), kompatybilnego przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w pkt. 6.

4. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia określony w części nr 4.

5. Okres gwarancji wskazany w pkt. 4 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż czterdzieści osiem [ 48 ] miesięcy pkt. 19.2.5. SWZ stosuje się.

6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi dziesięć [10] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 6 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia nie krótszy niż trzy [3] dni kalendarzowe; pkt. 19.2.6. SWZ stosuje się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

4.5.5.) Wartość części: 1463,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAGTIME - WOJCIECH LASEK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797709954

7.3.3) Ulica: 1 MAJA 19 OFICYNA

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-068

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 24.07.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 2 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 24.07.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 3 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 24.07.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania w części nr 4 jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.