Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402196/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00403427/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHLÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głogowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Niechlów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-215
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@niechlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://niechlow.ezamawiajacy.pl/pn/niechlow/demand/165153/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„MODERNIZACJA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faeb967f-3913-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059742/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 „MODERNIZACJA GMINNEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRIOŚ.271.15.2024.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Modernizację, przebudowę i remont 12 odcinków dróg na terenie gminy Niechlów w formule zaprojektuj i wybuduj w oparciu o wstępne założenia techniczne przewidziane w Programie funkcjonalno Użytkowym oraz przedmiarze robót stanowiącym dokument pomocniczy określający orientacyjne ilości robót budowlanych i prac projektowych przewidzianych do wykonania w następujących lokalizacjach:
a) Bełcz Wielki droga zlokalizowana na dz. nr 270 teren przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi ok. 100m odcinka drogi o szerokości ok. 3,0m.
b) Lipowiec droga zlokalizowana na dz. nr 120 teren przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi ok. 100m odcinek drogi o szerokości ok. 3,5m.
c) Łękanów droga zlokalizowana na dz. nr 501 teren przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi ok. 120m odcinka drogi
d) Naratów droga zlokalizowana na dz. nr 130 – teren przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi ok. 111m odcinek drogi o szerokości ok. 3,5m.
e) Świerczów droga zlokalizowana na dz. nr 134, 139 - teren przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi ok. 207m odcinka drogi o szerokości ok. 3,5m. i 4,0m.
f) Szaszorowice droga zlokalizowana na dz. nr 205- teren przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi ok. 60m odcinek drogi o szerokości ok. 3,3m.
g) Wronów droga Powiatowa nr 1088D zlokalizowana na dz. nr 517 – teren przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi ok. 100m odcinek drogi o szerokości ok. 5,0m.
h) Niechlów droga Gminna nr 100620D (ul. Szkolna) wraz z obrębem skrzyżowania z drogą powiatową nr 1090D (ul. Leszczyńska) zlokalizowana na dz. 33/22, 33/4, 237 – teren przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi odcinek drogi gminnej ok. 130m o szerokości ok 6 m oraz odcinek drogi powiatowej ok. 30m. o szerokości ok. 5,0m.
i) Odcinek drogi gminnej nr 100621D – ul. Krótka (dojazd do garaży – dz. nr 33/23, 33/24) w miejscowości Niechlów o długości ok. 80 m i powierzchni ok. 1150 m2
j) Karów droga Gminna zlokalizowana na dz. nr 190, 184, 215 – teren przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi ok. 480 m odcinek drogi o szerokości ok. 4,0m wraz z przebudową zjazdów i odcinkiem przedłużającym drogę.
k) Miechów droga Gminna zlokalizowana na dz. nr 208 i 218 –teren przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi ok. 92m odcinka drogi o szerokości ok. 4,0m.
l) Wroniniec droga Gminna 100616D zlokalizowana na dz. nr 285 –tern przeznaczony pod przedsięwzięcie stanowi ok 113m odcinek drogi o szerokości ok. 3,0m.
2) Wykonanie dokumentacji projektowej i projektów organizacji ruchu oraz uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, zgód, zgłoszeń, pozwoleń, ekspertyz, odstępstw, badań itp. (w tym pozwolenia na użytkowanie, pozwolenia na prowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, itp. – jeżeli będzie to wymagane przepisami prawa).
3) Wykonanie projektu koncepcyjnego poprzedzającego opracowanie dokumentacji projektowej
4) Wykonanie pełnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy, SWZ, przedmiar, Umowę, ustalenia z Zamawiającym, wszelkie uzyskane na etapie projektowym uzgodnienia, opinie, pozwolenia, itp.
2. Zadanie zostanie wykonane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania Zamawiającego stanowiące opis przedmiotu zamówienia, zostały zawarte w:
1) Projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SWZ),
2) Programie Funkcjonalno – Użytkowym (Załącznik nr 2 do SWZ),
3) Harmonogramie rzeczowo – finansowym – (Załącznik nr 2A do SWZ)
4) Przedmiarze Robót (Załącznik nr 2B do SWZ).
5) Stanowisku Konserwatora Zabytków (Załącznik nr 2C do SWZ)
które wchodzą w skład SWZ i stanowią jej integralną część.
4. Zamawiający udostępni mapy do celów projektowych – opracowane własnym staraniem.
5. Ponadto w ramach zamówienia należy uwzględnić roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte PFU i przedmiarem robót, w tym m. in.:
1) koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane,
2) zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy,
3) drogi tymczasowe i montażowe,
4) obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza),
5) zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budową,
6) ubezpieczenie robót, sprzętu wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego personelu,
7) uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy - gdy dotyczy,
8) prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST (Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego (nadzór inwestorski),
9) zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych,
10) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w rejonie prowadzonych robót, opracowanie czasowej i stałej organizacji ruchu,
11) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, w tym m.in. Wywóz ziemi i materiałów rozbiórkowych - jeżeli dotyczy i przekazanie terenu budowy Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
13) Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 z późn. zm.) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
14) Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, iż przedmiary mają charakter poglądowy i w przypadku różnicy w wartościach ujętych w przedmiarach, a wartościach koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy ponosi ryzyko wynikające z niedoszacowania oferty, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.
15) Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.
16) Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
17) Zapewnienie nadzoru archeologicznego w przypadku wystąpienia okoliczności w wyniku której taki nadzór stanie się niezbędny.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną na podstawie PFU, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz uwarunkowaniami wynikającymi z niniejszego zamówienia.
7. Materiały i urządzenia, przeznaczone do realizacji zamówienia, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie – Prawo budowlane.
8. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i doświadczeniem wykonawcy, w tym: wszystkie, zaproponowane urządzenia winny pochodzić od producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenie napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych; nie dopuszcza się stosowania urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji,
9. Przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów,
10. Prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie nie niższym niż określone w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
11. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
1) Opracowanie dokumentacji powykonawczej,
2) Powykonawczej Inwentaryzacji geodezyjnej,
3) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań (o ile wymagać będzie tego prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia)
4) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz projektów organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa zgód, pozwoleń, opinii, uzgodnień i zgłoszeń itp. niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
5) Ustanowienie nadzoru archeologicznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
34928472-7 - Oznakowanie
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722627,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2667223,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722627,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Drogowo-Melioracyjne „DROGOMEL” A. Skoczylas-K.Głuszko Spółka Jawna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279
7.3.3) Ulica: Wrocławska
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722627,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
więcej: Oznakowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.