eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jas³oDostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynku SR w Ja¶le



Og³oszenie z dnia 2023-10-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynku SR w Ja¶le

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324317

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@jaslo.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.jaslo.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

wymiar sprawiedliwo¶ci

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynku SR w Ja¶le

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f133b6b5-6e49-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00451474

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00055558/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ugi dostawy gazu ziemnego do budynku S±du Rejonowego w Ja¶le

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f133b6b5-6e49-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f133b6b5-6e49-11ee-9aa3-96d3b4440790

Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).

4. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-f133b6b5-6e49-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.

8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:

a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).

10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.

11. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).

W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym4, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na Wykonawcy przystêpuj±cym do niniejszej procedury ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego spoczywaj± obowi±zki wynikaj±ce z przepisów Rozporz±dzenia 2016/679, a w szczególno¶ci obowi±zki informacyjne okre¶lone w art. 13 i art. 14. Wykonawca winien je wype³niæ wobec osób, których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³, a nastêpnie, w ramach sk³adanej oferty przekazuje je Zamawiaj±cemu. Wykonawca wype³niaj±c ww. obowi±zki informacyjne winien jest przy tym uwzglêdniæ, ¿e Zamawiaj±cy bêd±c zobowi±zany przepisami ustawy Pzp, w szczególno¶ci zasad± jawno¶ci postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, bêdzie ujawnia³ dane osobowe przekazane w ofercie - poza wyj±tkami przewidzianymi w ustawie Pzp - ka¿demu zainteresowanemu zgodnie z przepisami okre¶laj±cymi zasady udostêpniania protoko³u postêpowania.
Zamawiaj±cy, w celu wykonania obowi±zku wynikaj±cego z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia 2016/679, w stosunku do osób fizycznych, od których w niniejszym postêpowaniu dane mog± byæ zbierane bezpo¶rednio, informuje, ¿e:

1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest S±d Rejonowy w Ja¶le, ul. Armii Krajowej 3, reprezentowany przez Prezesa S±du Rejonowego w Ja¶le.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iod@jaslo.sr.gov.pl lub korespondencyjnie na adres S±du.
3. dane zbierane s± wy³±cznie w celu oraz w zakresie niezbêdnym do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, - podstawa prawna w przepisach Rozporz±dzenia 2016/679: art. 6 ust. 1 lit. c;
4. odmowa podania danych osobowych w zakresie ¿±danym przez Zamawiaj±cego mo¿e skutkowaæ odrzuceniem oferty Wykonawcy;
5. dane zgromadzone w postêpowaniu s± jawne - co oznacza, ¿e administrator ma prawny obowi±zek udostêpniæ je ka¿demu, kto w trybie 74 ust. 1 ustawy Pzp zwróci siê z wnioskiem do administratora o udostêpnienie protoko³u postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, albo w trybie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 902) zwróci siê z wnioskiem do administratora o udostêpnienie informacji publicznej dotycz±cej postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
6. administrator mo¿e ujawniaæ dane osobowe zgromadzone w postêpowaniu odbiorcom bêd±cym podmiotami przetwarzaj±cymi, które w imieniu administratora mog± przetwarzaæ te dane na podstawie zawartych z administratorem umów, w celu realizacji us³ug objêtych tymi umowami.
7. dokumentacja postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego podlega przepisom ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z pó¼n. zm.), dlatego po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane bêd± przechowywane przez okres 10 lat, zgodnie z przepisami w/w ustawy, - podstawa prawna w przepisach Rozporz±dzenia 2016/679: art. 6 ust. 1 lit. c;
8. osoba, której dane dotycz±, posiada prawo:
− dostêpu do tre¶ci danych osobowych na podstawie art. 15 Rozporz±dzenia 2016/679;
− ¿±dania sprostowania tre¶ci danych, które s± nieprawid³owe, lub ich uzupe³nienia na podstawie art. 16 Rozporz±dzenia 2016/679;
− ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 Rozporz±dzenia 2016/679;
− do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00193 Warszawa, gdy uzna, ¿e administrator przetwarzaj±c jej dane osobowe narusza przepisy Rozporz±dzenia 2016/679.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ponadto Zamawiaj±cy informuje, ¿e prawa osób, których dane przetwarzane s± w zwi±zku z postêpowaniem, na mocy przepisów ustawy Pzp s± ograniczone:
− prawo dostêpu - w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku wymaga³oby od Zamawiaj±cego niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby podania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 75);
− prawo sprostowania tre¶ci danych lub ich uzupe³nienia - skorzystanie z tego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp (art. 19 ust. 3) oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników (art. 76);
− prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych - do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego to uprawnienie nie mo¿e byæ zrealizowane (art. 19 ust. 3).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: F-250-02/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku S±du Rejonowego w Ja¶le, ul. Armii Krajowej 3. Dostarczanie gazu ma siê odbywaæ na podstawie umowy zawieraj±cej postanowienia umowy sprzeda¿y i umowy o ¶wiadczenie us³ug przesy³ania lub dystrybucji gazu (umowy kompleksowej) i byæ wykonywana na warunkach, okre¶lonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 1385 z pó¼n. zm), Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi, wydanymi na ich podstawie.
Standardy jako¶ciowe gazu zgodnie z Rozdzia³em 8 „Parametry jako¶ciowe paliw gazowych, standardy jako¶ciowe obs³ugi odbiorców oraz sposób za³atwiania reklamacji” rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegó³owych warunków funkcjonowania systemu gazowego (j.t. Dz.U. z 2018 r. poz. 1158)
Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dokonania wszelkich czynno¶ci i uzgodnieñ z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), niezbêdnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Wykonawca powinien posiadaæ aktualn± umowê z operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), dzia³aj±ca na terenie Zamawiaj±cego i umo¿liwiaj±c± sprzeda¿ paliwa gazowego do punktów poboru.
Obecnie sprzeda¿ realizowana jest w oparciu o umowy kompleksowe z PGNIG Obrót Detaliczny
Sp. z o.o. z siedzib± w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa. Aktualna umowa zawarta jest na czas okre¶lony do 31 grudnia 2023r.
S±d Rejonowy w Ja¶le nie jest zwolniony od akcyzy na wyroby gazowe (zgodnie z ustaw± z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym).
Gaz ma byæ dostarczany do punktu zdawczo-odbiorczego, którym jest zespó³ urz±dzeñ gazowych, s³u¿±cych do przy³±czenia sieci wewnêtrznej, bêd±cej w³asno¶ci± Zamawiaj±cego z sieci± gazow± operatora systemu. Zespó³ urz±dzeñ gazowych sk³ada siê z gazomierza i rejestratora szczytów godzinowych.
Paliwo u odbiorcy zu¿ywane bêdzie przez kocio³ grzewczy .
Odbiorca zakwalifikowany jest przez w³a¶ciwy dla niego system dystrybucyjny (OSD) do grupy taryfowej W -5.1_TA.
Obecnym OSD jest Polska Spó³ka Gazownictwa Sp. z o.o.
Nr punktu poboru gazu (PPG): 8018590365500019328930
Grupa taryfowa BW-5
Ci¶nienie gazu nie mniej ni¿ 1,8 kPa (tak± wielko¶æ mamy w aktualnej umowie z PGNiG)
Do obliczeñ przyjêto wska¼nik 11,200 kWh/m3 ¶rednioroczny wspó³czynnik konwersji.
Prognoza zu¿ycia gazu w 2024 r.
[m3]/[kWh]
31 125/348 600

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesy³ gazu i podobne us³ugi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce
kryteria: cena (waga 100%)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Wykonawca musi posiadaæ wa¿n± koncesjê w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy bêdzie wzywa³ wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia z postêpowania.

1) Wykonawca bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji z³o¿onych w o¶wiadczeniu wg za³±cznika nr 6 do swz.
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy bêdzie wzywa³ wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zwi±zku z tym, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiaj±cego do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:

Koncesjê w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydan± przez prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta winna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty:
− wype³niony formularz oferty, wg za³±cznika nr 1 do swz; wykonawca sk³ada niezale¿nie od interaktywnego „Formularza ofertowego”. Niez³o¿enie przedmiotowego dokumentu bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty wykonawcy. Dokument ten stanowi tre¶æ oferty wykonawcy.
− formularz cenowy – za³±cznik nr 8 do swz;
− o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg za³±cznika nr 2 do swz;
− Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy (je¿eli dotyczy tj. je¶li ww. reprezentacja nie wynika bezpo¶rednio z w³a¶ciwego rejestru);
o W przypadku oferty wspólnej, nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
− O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wg za³±cznika nr 3 do swz (je¿eli dotyczy).
− Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, wg za³±cznika nr 4 do swz (je¿eli dotyczy);
− O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, wg za³±cznika nr 5 do swz (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne warunki zmian umowy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy bêd±cym czê¶ci± dokumentacji postêpowania

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Uzupe³nienie informacji "Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej". 12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

13. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
14. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
16. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
17. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: dyrektor@jaslo.sr.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

Dodatkowa informacja:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. poz. 835).
Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (j.t. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.