eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczawnicaBudowa budynku przychodni zdrowia w miejscowości Szlachtowa



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku przychodni zdrowia w miejscowości Szlachtowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103

1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182622203

1.5.8.) Numer faksu: 182622530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku przychodni zdrowia w miejscowości Szlachtowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d430ecf2-32da-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003681/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa budynku przychodni zdrowia w miejscowości Szlachtowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381805

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.1.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11002362,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. „Budowa budynku przychodni zdrowia w miejscowości Szlachtowa” polegająca na budowie budynku przychodni zdrowia wraz z przyłączami mediów oraz zagospodarowaniem przyległego terenu, m.in. budową dojść, dojazdów i miejsc parkingowych, obiektów małej architektury, wiaty garażowej, na działkach nr ewid. 534/12, 534/13, 532/3 obr. Szlachtowa, w miejscowości Szlachtowa. W ramach inwestycji przewiduje się również przygotowanie terenu pod zabudowę. Wskazana inwestycja umożliwi kompleksową dostępność mieszkańcom Miasta i Gminy Szczawnica do podstawowej opieki zdrowotnej, rehabilitacyjnej a także specjalistycznej w jednym miejscu. Obecnie, pomimo posiadanego statusu Uzdrowiska, Miasto i Gmina Szczawnica, nie dysponuje takim obiektem
3.2 Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określają:
1) Dokumentacja projektowa, na którą składają się:
a) zatwierdzony decyzją Starosty Nowotarskiego Nr 461/2024 znak BA.6740.1.446.2024.AŁ z dnia 23 maja 2024 r. zmieniającą decyzję Starosty Nowotarskiego nr 708/19 znak BA.6740.1.1367.2017.Ał z dnia 3 lipca 2019 r. udzielającą pozwolenia na budowę budynku przychodni zdrowia i wiaty garażowej wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastrukturą techniczną w Szlachtowej, „Projekt architektoniczno- budowlany. Projekt zamienny względem projektu architektoniczno- budowlanego zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę nr 708/19 z dnia 03.07.2019 r.”;
b) pozwolenie wodnoprawne udzielone decyzją Dyrektora Zarządu Zlewni w Nowym Sączu znak KR.ZUZ.3.421.44.2018.DZ z dnia 16 listopada 2018 r. wraz z operatem wodnoprawnym,
c) PROJEKT WYKONAWCZY PRZYŁĄCZA WODY DLA INWESTYCJI BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA PRZY UL. ŁEMKOWSKIEJ W SZCZAWNICY DZ. NR 534/12 I 534/13, OBR. SZCZAWNICA” – projektant mgr inż. Adam Lal,
d) PROJEKT WYKONAWCZY PRZYŁĄCZA KANALIZACJI SANITARNEJ DLA INWESTYCJI BUDOWA OŚRODKA ZDROWIA PRZY UL. ŁEMKOWSKIEJ W SZCZAWNICY DZ. NR 534/12 I 534/13, OBR. SZCZAWNICA” – projektant mgr inż. Adam Lal;
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
3.2.1 Przedmiary robót stanowiące załącznik do SWZ są materiałem pomocniczym i nie są wiążące dla stron – nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Brak w Przedmiarach pozycji robót niezbędnych do wykonania celem prawidłowej realizacji zamówienia nie uprawnia Wykonawcy do wystąpienia z roszczeniem do Zamawiającego o zwiększenie należnego wynagrodzenia.
3.2.2 Zamawiający nie określa, w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art.58 ust.4 ustawy.
3.2.3 W przypadku, gdy w dokumentach zamówienia pojawią się znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie, należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”.
3.2.4 W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8950000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13870539,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8950000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Marek Głowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352023127

7.3.3) Ulica: ul. Tatrzańska 9

7.3.4) Miejscowość: Łopuszna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-432

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8950000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 760 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.