eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miękinia"Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu z beczką asenizacyjną dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Miękini."- postępowanie powtórzone



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu z beczką asenizacyjną dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Miękini.”- postępowanie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZUK Miękinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930926335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Willowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Miękinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@miekinia-zuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia-zuk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/952347

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zbiorowe zaopatrzenie w wodę,odprowadzanie ścieków, budowa i remonty sieci oraz przyłączy wod-kan, usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu z beczką asenizacyjną dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Miękini.”- postępowanie powtórzone

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70b85efb-e8a4-495c-8ac2-0437dcd4012c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/06/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu z beczką asenizacyjną zwanym także w dalszej części „przedmiotem leasingu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego pojazdu z beczką asenizacyjną do odpłatnego korzystania przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Miękini.
3. Wymagania ogólne :
3.1 Rok produkcji : nie starszy niż 2024r.
3.2 Stan fabrycznie nowy, sprawna technicznie, wyposażona we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowana do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa.
3.3 Wszelkie koszty związane z dostawą tj. koszty transportu pojazdu ponosi Wykonawca, miejsce dostawy – siedziba Zamawiającego ul. Willowa 18 55-330 Miękinia.
3.4 Sposób i miejsce przekazania , przekazanie nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym w siedzibie Zamawiającego adres jw.
3.5. Minimalny okres gwarancji na podwozie: 24 miesiące od daty odbioru
3.6. Minimalny okres gwarancji na zabudowę asenizacyjną: 24 miesiące od daty odbioru.
3.7. serwis pogwarancyjny oferowanego pojazdu do 300 km od siedziby Zamawiającego.
3.8. Szczegółowy opis warunków gwarancji zawiera załącznik nr 9- Opis przedmiotu zamówienia

Szczegóły opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596177,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616009,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596177,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gabriela Stokłosa Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EFEKT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657

7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596177,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.