eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TyczynBudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172219310

1.5.8.) Numer faksu: 172219217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tyczyn@tyczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04d2ab7e-2d55-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04d2ab7e-2d55-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00191399/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIP.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 394209,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie pochylni: roboty rozbiórkowe w tym: utwardzonego terenu z kostki betonowej, części murku i ogrodzenia agregatu prądotwórczego znajdujących się na trasie pochylni, roboty ziemne, stopy fundamentowe dla pochylni. Konstrukcja pochylni ze stalowych belek policzkowych, połączonych stalowymi poprzeczkami. Nawierzchnia pochylni z ocynkowanych krat stalowych pomostowych. Podpory pochylni ze stalowych, zimno giętych profili o przekroju kwadratowym. Balustrady pochylni z rur stalowych.
- Roboty towarzyszące: Wykonanie fundamentów – stóp fundamentowych pod schody wraz z uprzednią rozbiórką istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, robotami ziemnymi, wycinką drzew i karczowaniem istniejących pni kolidujących z zamierzeniem inwestycyjnym, następnie po wykonaniu fundamentów schodów i przebudowie sieci: gazowych, NN, ks, kd odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, uzupełnienie nawierzchni parkingu z asfaltu, wyrównanie terenu, obsianie trawą terenu zielonego, roboty naprawcze na elewacji budynku urzędu po zdemontowanym PRP gazu, itp.; Przebudowę kolidującej sieci gazowej średniego i niskiego ciśnienia, kabli elektrycznych NN, kolidującej kanalizacji sanitarnej i deszczowej; Roboty remontowe w istniejącym budynku (wymiana okna, wraz z zamontowaniem w ww. otworze drzwi ewakuacyjnych z naświetlem; uzupełnienie tynków i docieplenie ościeży oraz uzupełnienie posadzki powłok malarskich, w sąsiedztwie przebudowanego otworu. Wszelkie roboty naprawcze uszkodzeń powstałych przy montażu pochylni i przebudowie kolidujących sieci i przyłączy oraz przy wykonaniu fundamentów pod schody. Odtworzenie ogrodzenia agregatu prądotwórczego; Wykonanie oświetlenia zewnętrznego, nad projektowanym wejściem i pochylnią na poziomie parteru; Wytyczenie geodezyjne, inwentaryzację geodezyjną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ- projekt architektoniczno budowlany, projekty techniczne, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422113,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433788,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422113,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATBUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133907973

7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-103

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych-nazwy Podwykonawców nie są jeszcze znane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422113,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.