eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDPS przy ul. Sterniczej 2



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DPS przy ul. Sterniczej 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5a6586d-3aac-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DPS przy ul. Sterniczej 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5a6586d-3aac-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047077/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Roboty instalacyjne przy Systemie Sygnalizacji Pożaru i oddymiania oraz oznakowanie dróg ewakuacji i oświetlenia awaryjnego w budynku DPS przy ul. Sterniczej 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Pierwsze postępowanie TZ.250.54.2024.MK zostało zakończone unieważnieniem z powodu braku ważnych ofert. Zamawiający ze względu na termin ustawowe nie może ich zachować, ponieważ uruchomienie przetargu podst. skutkuje przedłużeniem procedury o minimum 31dni(najkrótszy termin przy procedurze krajowej: 5 dni na ogłoszenie po unieważnieniu,14dni na otwarcie na stronie zamawiającego, min. 2dni na sprawdzenie ofert kolejne 5dni na wezwanie do złożenia dokumentów oraz 5dni oczekiwania po upublicznieniu wyboru najkorzystniejszej oferty).Negocjacje be ogłoszenia skraca nam termin do 13 dni(2 dni od przekazania zaproszenia do negocjacji, 2 dni na otwarcie ofert na stronie zamawiającego, min. 2dni na sprawdzenie ofert kolejne 5dni na wezwanie do złożenia dokumentów oraz 2 dni oczekiwania po upublicznieniu wyboru najkorzystniejszej oferty).Zgodnie z Opinią techniczną PSP stan techniczny w budynku DPS przy ul. Sterniczej2 stwarza realne zagrożeniem zdrowia a nawet życia pensjonariuszy w budynku

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.74.2024.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są Roboty instalacyjne przy Systemie Sygnalizacji Pożaru i oddymiania oraz oznakowanie dróg
ewakuacji i oświetlenia awaryjnego w budynku DPS przy ul. Sterniczej 2
2. Zakres robót obejmuje:
a) Roboty instalacyjne przy Systemie Sygnalizacji Pożaru (SSP)
-system sygnalizacji pożaru
-system wizualizacji SSP
-instalacja elektryczna dla potrzeb SSP
b) Roboty przy systemie oddymiania
-montaż instalacji zasilania i sterowania
-montaż siłowników
c) Roboty przy oznakowaniu dróg ewakuacji i oświetlenia awaryjnego
-wydzielenie instalacji oświetlenia awaryjnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172617,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172617,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172617,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2. TUGAL- Jakub Kowalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191729218

7.3.4) Miejscowość: SOPOT

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172617,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.