eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szastarka"Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Szastarka"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Szastarka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZASTARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 17

1.5.2.) Miejscowość: Szastarka

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-225

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminaszastarka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugszastarka.e-biuletyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaszastarka.ezamawiajacy.pl/pn/gminaszastarka/demand/162497/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Szastarka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7af56daf-294d-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026534/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szastarka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364394

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Szastarka”
4.2 Opis inwestycji:
Planowane do przebudowy, remontu drogi gminne stanowią odcinki, które obecnie są w bardzo złym stanie technicznym, powstałe głównie z ilości uszkodzeń mechanicznych powstałych wskutek istniejących wybojów i wybijania lub wyrzucania kołami luźnych elementów nawierzchni. Rodzaje robót budowlanych będą uzależnione od ich stanu technicznego. Przebudowa będzie związana przede wszystkim z przebudową konstrukcji nawierzchni jezdni oraz pozostałych elementów pasa drogowego. Ponadto w każdym z tych odcinków zapewnione zostanie odwodnienia pasa drogowego poprzez odpowiednie wyprofilowanie spadków podłużnych i poprzecznych, odprowadzenie wody opadowej poprzez wsiąkanie wody w pobocza lub do przydrożnych istniejących rowów.
4.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje::
4.3.1 Remont drogi gminnej nr 108648L w miejscowości Blinów Drugi polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na odcinku 0,766 km.
4.3.2 Remont drogi gminnej na dz. nr 1162 w m. Blinów Drugi polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej na odcinku 0,661 km
4.3.3 Remont drogi gminnej na dz. ewid. 1110 w miejscowości Blinów Pierwszy polegający na wykonaniu nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB na odcinku 0,207 km.
4.3.4 Remont drogi gminnej nr 108651L w miejscowości Brzozówka-Kolonia na dz. nr 309/1 polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.
4.3.5 Remont drogi gminnej nr 118051L w miejscowości Brzozówka-Kolonia od km 0+000 do km 0+582 na odcinku 0,582 km polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.

4.3.6 Remont drogi gminnej Nr 108639L w miejscowości Huta Józefów na odcinku o długości 1,060 km polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.
4.3.7 Przebudowa drogi gminnej nr 108630L w miejscowości Huta Józefów polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.
4.3.8 Remont drogi gminnej nr 108654L w miejscowości Majdan-Obleszcze na odcinku o długości 0,400 km polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.
4.3.9 Remont drogi gminnej nr 108643L w miejscowości Polichna Czwarta na dz. nr 263 (zakres robót od km 0+000 do km 0+260) polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.
4.3.10 Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Polichna Pierwsza na dz. ew. 340/4 o długości 0,330 km polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.
4.3.11 Remont drogi gminnej w miejscowości Polichna Pierwsza na dz. ew. nr 340/3 na odcinku o długości 0,308 km polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.
4.3.12 Remont drogi gminnej Nr 108646L w miejscowości Blinów Pierwszy na odcinku o długości 0,999 km polegający na wykonaniu nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB.
4.3.13 Remont drogi gminnej nr 118050L w miejscowości Blinów Drugi na działkach ewidencyjnych 1065; 1064/2 na odcinku o długości 0,250 km polegający na wykonaniu nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB.
4.3.14 Remont drogi gminnej w miejscowości Polichna Czwarta na działce ewidencyjnej 525 na odcinku o długości 0,100 km polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.
4.3.15 Remont drogi gminnej nr 118039L w miejscowości Rzeczyca Kolonia na dz. nr 176/6 i 196 od km 0+000 do km 0+928 (zakres robót od km 0+400 do km 0+678) polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej.
4.4 Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, projekty stałej organizacji ruchu, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz przedmiar robót (dokument pomocniczy) - stanowiące Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5 Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarami robót konieczne do uwzględnienia:
- organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy Wykonawcy,
- zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy,
- zorganizowanie i wykonanie dostaw materiałów,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej w trakcie trwania inwestycji
i w wymaganym czasie po jej zakończeniu,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną,
- obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie),
- zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budowy,
- uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na ewentualne wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy,
- dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) w ilości 1 000 ton. Kruszywo musi spełniać wymagania norm: PN-EN 13043-2004 oraz normy PN-EN 13242+A1:2010, lub równoważne oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tych norm. Wykonawca przy dostawie jest zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczone kruszywa spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Koszt załadunku, transportu kruszywa i ich rozładunek w miejscu, wskazanym przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Termin dostawy do 30 dni od podpisania umowy.
- zakup wraz z dostawą i montażem tablicy informacyjnej na własny koszt Wykonawcy, zgodnej z wytycznymi instytucji dofinansowującej w ramach Programu Polski Ład,
- koszty związane z udziałem Wykonawcy w przeprowadzanych przez Zamawiającego przeglądach okresowych w okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

14212200-2 - Kruszywo

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5621190,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8935940,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5621190,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZOMIX Grzegorz Zaleśny, Piotr Zaleśny Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020131180

7.3.3) Ulica: ul. Szklarniowa 4, 37-400 Nisko

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5621190,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.