Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396761/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup macierzy dyskowej typu allflash oraz dwóch serwerów w celu rozbudowy istniejącego klastra HA do Starostwa Powiatowego w Tczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup macierzy dyskowej typu allflash oraz dwóch serwerów w celu rozbudowy istniejącego klastra HA do Starostwa Powiatowego w Tczewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c17a666-39d1-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045107/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup macierzy dyskowej typu all-flash w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
1.2.3 Zakup 2 szt. serwerów w celu rozbudowy istniejącego klastra HA w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396761
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 323786,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednej sztuki fabrycznie nowej macierzy dyskowej typu allflash do rozbudowy istniejącej infrastruktury.4.5.3.) Główny kod CPV: 30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)
4.5.5.) Wartość części: 201000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych serwerów w celu rozbudowy istniejącego klastra HA.4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 122786,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232716,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232716,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232716,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGNATI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368958880
7.3.3) Ulica: 3 Maja 7a/4
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232716,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129071,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129071,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129071,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA NORD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 190471769
7.3.3) Ulica: Łużycka 2
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129071,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Szkolenia, audyty oraz opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI w ramach projektu pn. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Tczewie"
- Roboty budowlane w CKZ w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Tczewskiego-poprzez prace budowlane-etap II"
- Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mieścin (dz. nr 82/9)"
- Budowa przejścia dla pieszych w Rokitkach
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Baborowie i jednostkach podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie " Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania wraz z usługą wdrożenia na potrzeby realizacji projektu: "Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wiśniowa"
- Dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowani
- Zakup trzech serwerów wraz z dostawą, montażem, instalacją i unieruchomieniem w środowisku Zamawiającego.
- Dostawa trzeciego serwera do klastra, serwerów do backupu, biblioteki taśmowej z tasiemkami i oprogramowaniem do wykonywania i zarządzania backupami
więcej: Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.