eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoBudowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Nisko



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Nisko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42015536-ca9d-476e-be81-65aea49adde4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Nisko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42015536-ca9d-476e-be81-65aea49adde4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064188/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa drogi gminnej ul. Dębinki w Nisku wraz z budową oświetlenia drogowego.

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 33 w msc. Nowa Wieś oraz na dz. nr ewid. 1009/3 w msc. Wolina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 699107,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 „Budowa drogi gminnej ul. Dębinki w Nisku wraz z budową oświetlenia drogowego".
a) Zakres robót obejmuje wykonanie jednego zadania zgodnie z STWiOR i załączonymi dokumentacjami technicznymi pn: „Budowa odcinka drogi gminnej ul. Dębinki w Nisku wraz z niezbędną infrastrukturą”.
b) Wykonawca zobowiązany będzie (na polecenie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego) do przekazania całości lub części materiału z rozbiórki lub korytowania wraz z jego przewozem i rozładunkiem na terenie Gminy Nisko. W przypadku braku w/w polecenia Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji materiału z rozbiórki lub korytowania we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 402361,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 „Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 33 w msc. Nowa Wieś oraz na dz. nr ewid. 1009/3 w msc. Wolina”.
a) Zakres robót obejmuje wykonanie zadania zgodnie z STWiORB i załączoną dokumentacją techniczną pn: „Dokumentacja techniczna pn. „Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 33 w msc. Nowa Wieś oraz na dz. nr ewid. 1009/3 w msc. Wolina”
b) Zadanie obejmuje Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 33 w msc. Nowa Wieś oraz na dz. nr ewid. 1009/3 w msc. Wolina w km od 0+000,00 do km 0+840,00, m.in. roboty przygotowawcze i frezowanie korekcyjne, nawierzchnie, pobocza, roboty wykończeniowe.
c) Wykonawca zobowiązany będzie (na polecenie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego) do przekazania całości lub części materiału z rozbiórki lub korytowania wraz z jego przewozem i rozładunkiem na terenie Gminy Nisko. W przypadku braku w/w polecenia Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji materiału z rozbiórki lub korytowania we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 296745,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 494 905,20 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty firmy: Konsorcjum firm: Lider: LACH-POL Sp. z o.o. Golce 63 A 37-405 Jarocin Partner: Paweł Lach Szyperki 39A 37-405 Jarocin z kwotą: 673 564,76 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 364 997,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty firmy: Konsorcjum firm: Lider: LACH-POL Sp. z o.o. Golce 63 A 37-405 Jarocin Partner: Paweł Lach Szyperki 39A 37-405 Jarocin z kwotą: 481274,40 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.