eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój"Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej i Strażnicy OSP w Galowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej i Strażnicy OSP w Galowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej i Strażnicy OSP w Galowie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-310bb690-4ae9-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029786/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej i Strażnicy OSP w Galowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 3 „Efektywna i zielona energia”, działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391770/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej i Strażnicy OSP w Galowie w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III”.

ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH OBEJMUJE NASTĘPUJĄCY ZAKRES ROBÓT:

Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej i Strażnicy OSP w Galowie.

I Branża budowlana
− docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem grubości 16 cm
− docieplenie stropu wełną mineralną grubości 20 cm
− wymiana stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych i drzwiowej
− przedłużenie okapów wraz z wyminą obróbek blacharskich
− montaż nowych rynien i rur spustowych
− UWAGA! Dokumentacja projektowa zakłada ponowny montaż zdemontowanych rynien i rur spustowych. W wycenie należy jednak uwzględnić montaż nowych rynien i rur spustowych.
− wykonanie opaski przy budynku
− wymiana pionów instalacji odgromowej budynku
− wykonanie robót naprawczych malarskich
− elewacja strona zachodnia:
montaż 2 sztuk kratek wentylacyjnych (anemostaty)
demontaż oprawy oświetleniowej ze ściany zewnętrznej budynku
demontaż starych i montaż nowych drzwiczek rewizyjnych (20x25 cm)
− elewacja strona południowa:
demontaż dawnego nieczynnego przyłącza energetycznego
− elewacja wschodnia:
demontaż skrzynki rewizyjnej i montaż nowej skrzynki wraz z montażem nowego przełącznika do syreny głównej IP68
montaż nowych uchwytów na flagi – 3 szt.
demontaż i ponowny montaż tablicy informacyjnej
− regulacja słupka oraz przęsła ogrodzeniowego
− wymiana pokrycia dachowego daszku nad schodami od strony zachodniej wraz z oczyszczeniem i pomalowaniem stalowej konstrukcji daszku wraz z słupami
− demontaż istniejącego daszku nad schodami od strony wschodniej. Montaż nowego daszku w konstrukcji drewnianej, jednospadowego, pokrytego blachą trapezową (kolorystyka do uzgodnienia). Daszek o wymiarach około 2,5mx1,0m wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich.
− rozbiórka schodów zewnętrznych od strony wschodniej oraz wykonanie nowych z kostki brukowej gr. 4 cm.


II Branża sanitarna
− budowa zewnętrznej instalacji gazu do budynku świetlicy wiejskiej i strażnicy OSP
− montaż gazowego kotła kondensacyjnego dwufunkcyjnego (c.o. i c.w.u.) zgodnie z dokumentacją projektową
− wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania poprzez modernizację istniejącej instalacji c.o. na parterze budynku oraz rozbudowę instalacji c.o. na piętro budynku
− wykonanie sterowania trzema strefami grzewczymi instalacji c.o. (I - garaż, II - pozostała część parteru, III - I piętro) poprzez zastosowanie czujnika wewnętrznego
− montaż ciepłomierzy
− wykonanie robót naprawczych malarskich

III Branża elektryczna
− wymiana opraw oświetleniowych oraz wykonanie poziomych odcinków przewodów instalacji elektrycznej od istniejących puszek łączeniowych do projektowanych opraw

Uwaga! Zamawiający dopuszcza obniżenie parametru IP opraw oświetleniowych do poziomu zgodnego z warunkami technicznymi dla poszczególnych pomieszczeń. Pozostałe parametry opraw pozostają bez zmian.

Zadanie jest dofinansowane w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Busko-Zdrój - etap III” ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 3 „Efektywna i zielona energia”, działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym.

Realizację inwestycji należy prowadzić zgodnie z warunkami decyzji o pozwoleniu na budowę, w oparciu o dokumentacje projektowe i opis przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sztuką budowlaną, aktualną wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami.

Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy dla każdego obiektu:
- tablicę informacyjną budowy,
- tablicę informacyjną o źródle współfinansowania zadania,
- trwałą tablicę pamiątkową po zakończeniu budowy,
W/w tablice należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacji RPOWŚ (załącznik nr 12) oraz wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej dostępnej w linku: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r


UWAGA 2
1. Elementy przeznaczone do rozbiórki i demontażu takie jak: gruz itp.- Wykonawca zdemontuje i zutylizuje na swój koszt.
2. Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty.
3. Dokumenty z przeprowadzenia przedmiotowych robót należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:

a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ zawierającej:
- projekt budowlany;
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych
b) Przedmiarach robót - załącznik do SWZ.

Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493459,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 703528,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493459,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 655-000-02-44

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493459,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.