eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałdytyModernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Małdyty



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Małdyty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Małdyty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 10

1.5.2.) Miejscowość: Małdyty

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maldyty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maldyty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcde2389-2a3a-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Małdyty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcde2389-2a3a-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044093/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Małdyty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKMiR.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Małdyty polegająca na:
1) budowie oświetlenia zewnętrznego w granicach istniejącego pasa drogowego – ul. Cichej, Topolowej, Szkolnej, Wiśniowej, Turystycznej i Zamkowej w m. Małdyty,
2) wymianie 49 szt. szaf sterowania oświetleniem ulicznym na terenie Gminy Małdyty,
3) wymianie konserwacyjnej 168 szt. opraw sodowych na LED wzdłuż drogi DW519,
4) wymianie konserwacyjnej 26 szt. opraw oświetleniowych typu parkowego na terenie GOKiS w Małdytach,
5) wymianie konserwacyjnej 27 szt. opraw oświetleniowych na terenie kompleksu sportowego w Małdytach,
6) wymianie konserwacyjnej nieizolowanych linii napowietrznych oświetlenia ulicznego o łącznej dł. 5000 m.
2. W ramach zamówienia przewiduje się:
1) roboty demontażowe (linii napowietrznych, słupów, latarni solarnych),
2) budowę i wymianę szaf oświetleniowych SO,
3) roboty kablowe,
4) montaż słupów i opraw oświetleniowych,
5) wymianę ist. opraw oświetleniowych,
6) montaż urządzeń ochrony przeciwporażeniowej.
3. Podstawowe parametry techniczne:
1) 47 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych o wys. 6/7 m,
2) 48 szt. opraw oświetleniowych typu LED o mocy 35/36W,
3) 168 szt. opraw oświetleniowych typu LED o mocy 75W (wymiana),
4) 26 szt. opraw oświetleniowych typu LED parkowe o mocy 18,3W (wymiana),
5) 20 szt. opraw LED o mocy do 210W (wymiana),
6) 7 szt. opraw LED o mocy 35W (wymiana),
7) 47 szt. wysięgników,
8) 51 szt. szaf sterowania oświetleniem (w tym wymiana 49 szt.),
9) 5000 m przewodów izolowanych (kpl. wymiana z nieizolowanych).
4. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja techniczna oraz STWiOR, które stanowią załączniki nr 7 i 8 do SWZ.
5. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków jakie można wpisać w tym polu, informujemy iż opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale 3. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1221390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1954470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1221390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ DANILEWICZ Z.H.U. SDI INSTALATARSTWO ELEKTRYCZNE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411746584

7.3.3) Ulica: SŁONECZNIK 48

7.3.4) Miejscowość: MORĄG

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1221390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.