Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00464665/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
- 2024/BZP 00233255/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
- 2023/BZP 00079570/01 - Wynik z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karmelicka 5
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 823 22 30
1.5.8.) Numer faksu: 33 823 22 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jdabrowska@zzozwadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57de58ef-6a54-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025120/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcą odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby
komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których
pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.4.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom
informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Informacje dotyczące odpowiedzi napytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie zobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma
obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż
system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U.z 2020r.poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl
dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje Zalecenia:Formaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia
9listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych”. 8.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc.xls.jpg (.jpeg) ze
szczególnym wskazaniem na .pdf9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów:9.1. .zip 9.2. .7Z 10. Wśród formatów
powszechnych NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach
zostaną uznane za złożone nieskutecznie.11. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem
zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania
podpisu osobistego, który wynosi max5MB.12. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację
podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, rzekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i patrzenie ich
podpisem kwalifikowanym PAdES. 13.Pliki winnych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.
Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.45.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 12
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu – wyrobów medycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający podczas oceny ofert kierować się będzie następującymi
kryteriami:
1. Cena -60%
2. Termin dostawy -20%
3. Termin rozpatrzenia reklamacji - 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rozpatrzenia reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, którzy przedstawią aktualną
koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem – jeśli dotyczy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie
żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawęz dnia 07 kwietnia 2012r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974), potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, oraz przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r, poz. 211 ze zm.), wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ – jeśli dotyczy.
2.Oświadczenie, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami – wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ- jeśli dotyczy
3.Oświadczenie, że oferowane środki dietetyczne są dopuszczone o obrotu na zasadach określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia, zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia- wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ – jeśli dotyczy
4.Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, ulotki itp. potwierdzające spełnianie przez oferowane wyroby parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
5.W przypadku oferowania wyrobów medycznych klasy I –wprowadzonych do obrotu przed 26.05.2021- deklaracja zgodności EC(WE) sporządzona przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczająca zgodność oferowanego wyrobu z dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14.06.1993r., dotyczącą wyrobów medycznych oraz oświadczenie wykonawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, że oferowane wyroby zostały wprowadzone do obrotu przed 26.05.2021r.
6.W przypadku oferowania wyrobów medycznych korzystających z okresów przejściowych – deklaracja zgodności oferowanych wyrobów, wystawiona przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, poświadczająca zgodność wyrobów z wymaganiami dyrektywy dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14.06.1993r, dotyczącą wyrobów medycznych lub dyrektywą 90/385/EWG z dnia 20.06.1990r.w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania oraz oświadczenie dostawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, ze oferowany wyrób medyczny jest objęty okresem przejściowym, oraz certyfikat odnoszący się do oferowanych wyrobów wystawiony przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14.06.1993r. lub dyrektywy 90/385/EWG z dnia 20.06.1990r.w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania dot. wyrobów medycznych.
7.W przypadku zaoferowania wyrobów medycznych nie objętych punktami 5 i 6 – deklaracja zgodności, wystawiona przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczająca zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5.04.2017r.w sprawie wyrobów medycznych oraz w przypadku wyrobów klasy innej, niż klasa I: certyfikat odnoszący się do oferowanych wyrobów, wystawiony przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5.04.2017r.w sprawie wyrobów medycznych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1.Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawęz dnia 07 kwietnia 2012r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022r. poz. 974), potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, oraz przez Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r, poz. 211 ze zm.), wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ – jeśli dotyczy.
2.Oświadczenie, że oferowane produkty lecznicze są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami – wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ- jeśli dotyczy
3.Oświadczenie, że oferowane środki dietetyczne są dopuszczone o obrotu na zasadach określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia, zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia- wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ – jeśli dotyczy
4.Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, ulotki itp. potwierdzające spełnianie przez oferowane wyroby parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
5.W przypadku oferowania wyrobów medycznych klasy I –wprowadzonych do obrotu przed 26.05.2021- deklaracja zgodności EC(WE) sporządzona przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczająca zgodność oferowanego wyrobu z dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14.06.1993r., dotyczącą wyrobów medycznych oraz oświadczenie wykonawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, że oferowane wyroby zostały wprowadzone do obrotu przed 26.05.2021r.
6.W przypadku oferowania wyrobów medycznych korzystających z okresów przejściowych – deklaracja zgodności oferowanych wyrobów, wystawiona przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela, poświadczająca zgodność wyrobów z wymaganiami dyrektywy dyrektywą 93/42/EWG z dnia 14.06.1993r, dotyczącą wyrobów medycznych lub dyrektywą 90/385/EWG z dnia 20.06.1990r.w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania oraz oświadczenie dostawcy, importera, producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, ze oferowany wyrób medyczny jest objęty okresem przejściowym, oraz certyfikat odnoszący się do oferowanych wyrobów wystawiony przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami dyrektywy Rady 93/42/EWG z dnia 14.06.1993r. lub dyrektywy 90/385/EWG z dnia 20.06.1990r.w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania dot. wyrobów medycznych.
7.W przypadku zaoferowania wyrobów medycznych nie objętych punktami 5 i 6 – deklaracja zgodności, wystawiona przez producenta lub upoważnionego przedstawiciela producenta, poświadczająca zgodność oferowanych wyrobów z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5.04.2017r.w sprawie wyrobów medycznych oraz w przypadku wyrobów klasy innej, niż klasa I: certyfikat odnoszący się do oferowanych wyrobów, wystawiony przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745 z dnia 5.04.2017r.w sprawie wyrobów medycznych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów,
o których mowa w Rozdziale XIV pkt 13 SWZ;
3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
4. zobowiązania wymagane postanowieniami Rozdziału IX pkt 3 SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w Rozdziale XIV pkt 13 SWZ;
5. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; według wzoru określonego w Załączniku nr 2c do SWZ
6. formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ,
7. oświadczenie wymagane postanowieniami Rozdziału VII pkt 2, Rozdziału IX pkt 9 Rozdziału X pkt 3 SWZ.
8. Dokumenty wskazane w Rozdziale VIII SWZ – przedmiotowe środki dowodowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniui zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust 1. Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
4.1. w Rozdziale V pkt 1. 2 i 1.4. SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia,
4.2. w Rozdziale V pkt 1.2 i 1. 4.SWZ wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe o których mowa w Rozdziele VII pkt 5 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych
w Rozdziale V SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454 i 455 Ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZZamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454 i 455 Ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Zapewnienie wyposażenia sprzętowego Straży Miejskiej w Wadowicach w zakresie przeprowadzanych kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska
- Utrzymanie i obsługa cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Wadowice w 2025 roku
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic, pieluchomajtek, worków i profesjonalnych preparatów myjących
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
więcej: Specjalne produkty odżywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.