Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397771/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00417702/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Wysokiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olesno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pieloka 21
1.5.2.) Miejscowość: Olesno
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 343597841
1.5.8.) Numer faksu: 343597842
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olesno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olesno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Wysokiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27281ea7-39d6-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042382/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Wysokiej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397771
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Wysokiej, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres robót
Wykonawca sporządzi kompleksową dokumentację projektową dla przedmiotowego zadania zgodnie z zawartymi w Programie Funkcjonalno– Użytkowym wytycznymi, wymaganiami zamawiającego, umową i postanowieniami prawa polskiego, wykona roboty budowlane polegające na budowie ww. obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną. W zakresie zamówienia jest również wykonanie prac rozbiórkowych istniejącego budynku starej szkoły znajdującego się na dz. nr 246 – budynek parterowy w części podpiwniczony. Teren wokół budynku jest w części utwardzony. Należy rozebrać wszystkie istniejące nawierzchnie, zdemontować urządzenia zabawowe oraz ogrodzeniowe. Budynek należy rozebrać łącznie z piwnicą i fundamentami, a miejsce po rozbiórce zasypać i zagęścić ziemią. Przed wykonaniem prac rozbiórkowych należy wykonać ekspertyzę techniczną dotyczącą zachowania ściany łączącej budynek rozbiórkowy z istniejącym budynkiem na działce sąsiedniej.
Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez wykwalifikowanych inżynierów projektantów. Winna spełniać wymagania Programu Funkcjonalno‐ Użytkowego. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem. Roboty winny być zaprojektowane i wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać kompleksową dokumentacje niezbędną do uzyskania pozwolenia na budowę z koniecznymi uzgodnieniami i dokumentami formalnymi, które będą podstawą do wykonania robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji o dopuszczeniu do użytkowania, jeżeli będzie wymagana. Ze względu na specyfikację ww. zadania zaleca się opracowanie projektu wykonawczego.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi sporządzenie dokumentacji:
‐projektu budowlanego,
‐projektu wykonawczego wielobranżowego,
‐specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
‐przedmiarów,
‐kosztorysów.
Sporządzanie dokumentacji należy rozpocząć od wykonania projektu budowlanego. Po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę, należy wykonać projekt wykonawczy wielobranżowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, na podstawie, których należy zrealizować wyżej wymieniony przedmiot zamówienia / inwestycji.
Planowane główne produkty, wynikające z realizacji przedsięwzięcia:
‐budynek, podzielony funkcjonalnie na różne części,
‐parkingi zewnętrzne dla samochodów wraz ze zjazdem z drogi publicznej,
‐ciągi piesze / pieszo‐jezdne,
‐utwardzone place
‐zagospodarowanie terenu w zieleń urządzoną, obiekty małej architektury (takie jak ławki, siedziska, kosze na odpadki, urządzenia sportowe i sensoryczne oraz oświetlenie terenu),
‐wykonanie sieci, przyłączy oraz instalacji niezbędnej infrastruktury technicznej,
Realizacja przedsięwzięcia wymaga wykonania robót towarzyszących, do których należy zaliczyć:
‐karczowanie wraz z wycinką drzew i krzewów,
‐oczyszczenie terenu poprzez zdjęcia warstwy humusu lub gruntu,
‐w przypadku występowania sieci, instalacji technicznych na terenie inwestycji – po uzgodnieniu z gestorami sieci,
‐usunięcie wszelkich kolizji nowoprojektowanych sieci i instalacji z istniejącymi
‐uzgodnienie tymczasowej na czas budowy i docelowej organizacji ruchu
- kompleksowe wyposażenie obiektu zgodnie z zapisami pfu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneZamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym. Zgodnie z cyt. wyżej dyspozycją art. 255 pkt 3 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 22.07.2024 r. odbyło się otwarcie ofert. W postępowaniu wypłynęło 6 ofert. Wartość jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wyniosła 3 027 115,47 zł. Wartość najniższej oferty wyniosła 4 409 550,00 zł. Zamawiający nie zwiększy kwoty do ceny najniższej oferty. Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanowił tak jak w sentencji.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNA
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa preparatów do żywienia
- Dostawa płynów
- Postępowanie na dostawę soli drogowej typ DR w ilości 200 do 400 ton
- Remont drogi powiatowej nr 1912 O w m. Kuźnica
- Dostawa różnych implantów ortopedycznych II
więcej: przetargi w Oleśnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.