Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339939/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029
W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 322147114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71350b43-31d9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045820/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „MALUCH+” 2022-2029 w formule zaprojektuj i wybuduj.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339939
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2351352,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano – montażowych w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z wyposażeniem pomieszczeń dla zadania pn.: Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U.2021 poz.2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2020 poz.1062) oraz z zasadami projektowania uniwersalnego o którym mowa w art. 2 Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzonej w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. z 2012 r. poz.1169 oraz z 2018 r. poz.1217) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego, o którym stanowi art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023 poz.682 t.j. z dnia 12.04.2023 ze zm.) oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie realizacji robót budowlanych oraz ich zakończenie.
b) wykonanie robót budowlano-montażowych wraz z wyposażeniem pomieszczeń i zagospodarowaniem terenu zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową,
c) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych zezwoleń i decyzji administracyjnych pozwalających na użytkowanie obiektu powstałego w wyniku realizacji robót budowlanych zgodnie z jego przeznaczeniem w ramach realizacji w trybie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029”.
Przedmiot zamówienia będzie objęty dofinansowaniem w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. W ramach niniejszego zamówienia zostanie zrealizowany zakres inwestycji opisanej w PFU.
INNE UWARUNKOWANIA:
1. Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty budowlano-montażowe Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót budowlano-montażowych w czynnych obiektach użyteczności publicznej.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący ciągłe funkcjonowanie w przedmiotowym obiekcie Dziennego Domu Senior+ oraz do zminimalizowania ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami.
3. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorem Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach oraz z Dyrektorem Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach
4. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności.
5. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
6. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów, materiałów z placu budowy.
8. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej terenu budowy oraz terenów przyległych (realizowany obiekt, infrastruktura, urządzenia znajdujące się w obrębie prowadzonych robót). W przypadku powstałych uszkodzeń, a nie udokumentowanych jak wyżej, uszkodzenia traktowane będą jako powstałe w wyniku prowadzonych robót.
9. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami na czas ich realizacji.
10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Wytycznymi ochrony drzew na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice – Katalog dobrych praktyk – załącznik nr 11 do SWZ
11. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i sporządzenia ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej. W przypadku konieczności zniszczenia schronień ptaków gatunków chronionych Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania
w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji z Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
w Katowicach (RDOŚ) oraz do prowadzenia robót zgodnie z wydaną decyzją.
12. Zadanie objęte będzie dofinansowaniem w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi
w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 finansowanym ze środków Krajowego Planu Odbudowy
i Zwiększenia Odporności (KPO). Realizacja przedmiotu umowy (dokumentacja projektowa, roboty budowlano-montażowe, wyposażenie pomieszczeń, termin zakończenia) niezgodnie z wytycznymi zawartymi w ww. programie naraża Zamawiającego na utratę przyznanych środków finansowych, co może skutkować skierowaniem przez Zamawiającego względem Wykonawcy roszczenia utraconych przez Zamawiającego środków finansowych.
13. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy do 7 dni od zawarcia umowy.
Projekt ubiega się o dofinansowanie w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
− program funkcjonalno-użytkowy (PFU) – załącznik nr 10 do SWZ;
− wytyczne ochrony drzew na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice – Katalog dobrych praktyk –załącznik nr 11 do SWZ
− projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 12 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2648800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2890100,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2648800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Semper Plus S.C. Krzysztof Hadaś, Beata Hadaś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 631 22 81 472, REGON: 276 823 963
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 239
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEMPER PLUS S.C. KRZYSZTOF HADAŚ, BEATA HADAŚ
jakie przetargi wygrała firma
SEMPER PLUS S.C. KRZYSZTOF HADAŚ, BEATA HADAŚ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2648800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
b) zakończenie realizacji przedmiotu umowy - do dnia 15.11.2024 r. wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu/zaświadczenia potwierdzającego przyjęcie zawiadomienia o zakończeniu budowy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.