Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00313823/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00326367/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00328806/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i instalacja urządzeń na potrzeby Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 32 36 128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe0eafe1-1be5-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i instalacja urządzeń na potrzeby Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe0eafe1-1be5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095698/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa i instalacja urzadzeń na potrzeby Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu na potrzeby Miejskiego Systemu Monitoringu Wizyjnego (MSMW), funkcjonującego na terenie miasta Gdańska.
Wykonawca zamówienia będzie zobowiązany jest do uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz integracji dostarczonych urządzeń z Miejskim Systemem Monitoringu Wizyjnego.
Zamówienie podstawowe obejmuje:
1.Kamera PTZ (20 kamer do instalacji, 3 kamery do magazynu Zamawiającego) - razem 23 komplety,
2.Kamera wielosensorowa (do magazynu Zamawiającego) - 11 kompletów,
3.Prace instalacyjne kamer PTZ – demontaż istniejącej kamery oraz montaż nowej - 20 szt.,
4.Klawiatura sterująca do obsługi systemów BVMS (do magazynu Zamawiającego) - 10 szt.,
5.Monitor w postaci matrycy 3x3, z przeznaczeniem na ścianę wizyjną- 9 szt.
6.Demontaż istniejącej i montaż nowej ściany wizyjnej składającej się z 9 monitorów w postaci matrycy 3x3 - 1 komplet.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdział nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323100-4 - Kolorowe monitory wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482529,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675208,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482529,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKSO-TECH PIOTR SZOTA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5833225872
7.3.3) Ulica: ul. Raduńska 36/22
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-021
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482529,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena oferty brutto: zamówienie podstawowe: 482 529,00 zł,
zamówienie opcjonalne: 214 020,00 zł,
Cena razem: 696 549,00 zł.
SPRINT SA, Olsztyn
Cena oferty brutto: zamówienie podstawowe: 675208,50 zł.
zamówienie opcjonalne: 223841,55 zł.
Cena razem: 899 050,05 zł.
W treści ogłoszenia podano w SEKCJI VI pkt: 6.2, 6.3, 6.4- ceny zamówienia podstawowego bez opcji.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup komory laminarnej PCR i dermatoskopu w 2 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Odtworzenie warstwy asfaltowej bitumicznej z asfaltu lanego po robotach remontowych prowadzonych na elementach sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gdańska
- "Dostawy wyrobów medycznych jednorazowych dla Copernicus PL Sp. z o.o."
- Usługa prania bielizny szpitalnej na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gdańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
- Dostawa wraz z montażem nisz kolumbaryjnych.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie wykonawcy na dostawę, montaż i uruchomienie mikroskopu cyfrowego edukacyj. wraz z zintegr. kamerą -Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- 455.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu audio-wideo oraz klimatyzacji wraz z akcesoriami w ramach projektu Key to the future - Kompleksowy program rozwoju... w podziale na 3 części.
więcej: Kolorowe monitory wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.