eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoZimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, placów i przystanków na terenie miasta Jasła



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, placów
i przystanków na terenie miasta Jasła

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,101000,8f000234c91b39310f3b53529587b5f9.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, placów
i przystanków na terenie miasta Jasła

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c59071bb-38bf-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028413/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, placów i przystanków na terenie miasta Jasła

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361506/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta Jasła zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy zawierającym wykaz chodników, ciągów pieszych i placów określającym każdy element, w zakresie:
- pełnienia dyżurów, odśnieżania i usuwania śliskości w okresie opadów śniegu i gołoledzi przy zastosowaniu sprzętu mechanicznego i ręczni,.
- oczyszczania chodników, ciągów pieszych i placów w przypadku braku opadów śniegu, w tym usuwania piasku,
- usuwania śniegu i likwidacji śliskości na dojściach do przejść dla pieszych,
- zimowego utrzymania przystanków, utrzymanie czystości.

2. Zimowe utrzymania chodników, ciągów pieszych i placów winno być prowadzone przy pomocy sprzętu mechanicznego i ręcznie, zwalczanie śliskości winno być prowadzone przy pomocy materiałów uszorstniających: piasek, mieszanka piaskowo solna 10-cio procentowa. W przypadku wystąpienia gołoledzi lub oblodzenia dopuszcza się stosowanie zmian proporcji mieszanki celem zwiększenia jej skuteczności.
- Wykonawca usługi przystąpi do odśnieżania i likwidacji śliskości niezwłocznie w chwili powstania warunków uzasadniających ich rozpoczęcie i zakończy je w ciągu 4 godzin od chwili ich ustąpienia.
- W przypadku braku opadów Wykonawca przystąpi do oczyszczenia ręcznego chodników, ciągów pieszych i placów /utrzymanie czystości/.
- Zakres wykonywanych usług może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości chodników, ciągów pieszych i placów, których zimowe utrzymanie jest obowiązkiem Zamawiającego.

3. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi zimowego utrzymania, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku
z powyższym wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową.

4. Wykonywanie umowy musi odbywać się z użyciem co najmniej dwóch pojazdów z pługo-piaskarką.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 63121,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta Jasła zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy zawierającym wykaz chodników, ciągów pieszych i placów określającym każdy element, w zakresie:
- pełnienia dyżurów, odśnieżania i usuwania śliskości w okresie opadów śniegu i gołoledzi przy zastosowaniu sprzętu mechanicznego i ręczni,.
- oczyszczania chodników, ciągów pieszych i placów w przypadku braku opadów śniegu, w tym usuwania piasku,
- usuwania śniegu i likwidacji śliskości na dojściach do przejść dla pieszych,
- zimowego utrzymania przystanków, utrzymanie czystości.

2. Zimowe utrzymania chodników, ciągów pieszych i placów winno być prowadzone przy pomocy sprzętu mechanicznego i ręcznie, zwalczanie śliskości winno być prowadzone przy pomocy materiałów uszorstniających: piasek, mieszanka piaskowo solna 10-cio procentowa. W przypadku wystąpienia gołoledzi lub oblodzenia dopuszcza się stosowanie zmian proporcji mieszanki celem zwiększenia jej skuteczności.
- Wykonawca usługi przystąpi do odśnieżania i likwidacji śliskości niezwłocznie w chwili powstania warunków uzasadniających ich rozpoczęcie i zakończy je w ciągu 4 godzin od chwili ich ustąpienia.
- W przypadku braku opadów Wykonawca przystąpi do oczyszczenia ręcznego chodników, ciągów pieszych i placów /utrzymanie czystości/.
- Zakres wykonywanych usług może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości chodników, ciągów pieszych i placów, których zimowe utrzymanie jest obowiązkiem Zamawiającego.

3. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi zimowego utrzymania, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku
z powyższym wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową.

4. Wykonywanie umowy musi odbywać się z użyciem co najmniej dwóch pojazdów z pługo-piaskarką

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 64496,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta Jasła zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy zawierającym wykaz chodników, ciągów pieszych i placów określającym każdy element, w zakresie:
- pełnienia dyżurów, odśnieżania i usuwania śliskości w okresie opadów śniegu i gołoledzi przy zastosowaniu sprzętu mechanicznego i ręczni,.
- oczyszczania chodników, ciągów pieszych i placów w przypadku braku opadów śniegu, w tym usuwania piasku,
- usuwania śniegu i likwidacji śliskości na dojściach do przejść dla pieszych,
- zimowego utrzymania przystanków, utrzymanie czystości.

2. Zimowe utrzymania chodników, ciągów pieszych i placów winno być prowadzone przy pomocy sprzętu mechanicznego i ręcznie, zwalczanie śliskości winno być prowadzone przy pomocy materiałów uszorstniających: piasek, mieszanka piaskowo solna 10-cio procentowa. W przypadku wystąpienia gołoledzi lub oblodzenia dopuszcza się stosowanie zmian proporcji mieszanki celem zwiększenia jej skuteczności.
- Wykonawca usługi przystąpi do odśnieżania i likwidacji śliskości niezwłocznie w chwili powstania warunków uzasadniających ich rozpoczęcie i zakończy je w ciągu 4 godzin od chwili ich ustąpienia.
- W przypadku braku opadów Wykonawca przystąpi do oczyszczenia ręcznego chodników, ciągów pieszych i placów /utrzymanie czystości/.
- Zakres wykonywanych usług może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości chodników, ciągów pieszych i placów, których zimowe utrzymanie jest obowiązkiem Zamawiającego.

3. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi zimowego utrzymania, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku
z powyższym wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową.

4. Wykonywanie umowy musi odbywać się z użyciem co najmniej dwóch pojazdów z pługo-piaskarką

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 74339,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta Jasła zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy zawierającym wykaz chodników, ciągów pieszych i placów określającym każdy element, w zakresie:
- pełnienia dyżurów, odśnieżania i usuwania śliskości w okresie opadów śniegu i gołoledzi przy zastosowaniu sprzętu mechanicznego i ręczni,.
- oczyszczania chodników, ciągów pieszych i placów w przypadku braku opadów śniegu, w tym usuwania piasku,
- usuwania śniegu i likwidacji śliskości na dojściach do przejść dla pieszych,
- zimowego utrzymania przystanków, utrzymanie czystości.

2. Zimowe utrzymania chodników, ciągów pieszych i placów winno być prowadzone przy pomocy sprzętu mechanicznego i ręcznie, zwalczanie śliskości winno być prowadzone przy pomocy materiałów uszorstniających: piasek, mieszanka piaskowo solna 10-cio procentowa. W przypadku wystąpienia gołoledzi lub oblodzenia dopuszcza się stosowanie zmian proporcji mieszanki celem zwiększenia jej skuteczności.
- Wykonawca usługi przystąpi do odśnieżania i likwidacji śliskości niezwłocznie w chwili powstania warunków uzasadniających ich rozpoczęcie i zakończy je w ciągu 4 godzin od chwili ich ustąpienia.
- W przypadku braku opadów Wykonawca przystąpi do oczyszczenia ręcznego chodników, ciągów pieszych i placów /utrzymanie czystości/.
- Zakres wykonywanych usług może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości chodników, ciągów pieszych i placów, których zimowe utrzymanie jest obowiązkiem Zamawiającego.

3. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi zimowego utrzymania, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku
z powyższym wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową.

4. Wykonywanie umowy musi odbywać się z użyciem co najmniej dwóch pojazdów z pługo-piaskarką

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 75661,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta Jasła zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy zawierającym wykaz chodników, ciągów pieszych i placów określającym każdy element, w zakresie:
- pełnienia dyżurów, odśnieżania i usuwania śliskości w okresie opadów śniegu i gołoledzi przy zastosowaniu sprzętu mechanicznego i ręczni,.
- oczyszczania chodników, ciągów pieszych i placów w przypadku braku opadów śniegu, w tym usuwania piasku,
- usuwania śniegu i likwidacji śliskości na dojściach do przejść dla pieszych,
- zimowego utrzymania przystanków, utrzymanie czystości.

2. Zimowe utrzymania chodników, ciągów pieszych i placów winno być prowadzone przy pomocy sprzętu mechanicznego i ręcznie, zwalczanie śliskości winno być prowadzone przy pomocy materiałów uszorstniających: piasek, mieszanka piaskowo solna 10-cio procentowa. W przypadku wystąpienia gołoledzi lub oblodzenia dopuszcza się stosowanie zmian proporcji mieszanki celem zwiększenia jej skuteczności.
- Wykonawca usługi przystąpi do odśnieżania i likwidacji śliskości niezwłocznie w chwili powstania warunków uzasadniających ich rozpoczęcie i zakończy je w ciągu 4 godzin od chwili ich ustąpienia.
- W przypadku braku opadów Wykonawca przystąpi do oczyszczenia ręcznego chodników, ciągów pieszych i placów /utrzymanie czystości/.
- Zakres wykonywanych usług może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości chodników, ciągów pieszych i placów, których zimowe utrzymanie jest obowiązkiem Zamawiającego.

3. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi zimowego utrzymania, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku
z powyższym wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową.

4. Wykonywanie umowy musi odbywać się z użyciem co najmniej dwóch pojazdów z pługo-piaskarką

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 46805,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114490,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134694,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114490,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podkarpacka Grupa Okienna OKNO-REST Norbert Wójtowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851904963

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114490,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95919,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137028,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95919,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852104839

7.3.4) Miejscowość: Trzcinica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95919,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72052,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84768,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72052,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podkarpacka Grupa Okienna OKNO-REST Norbert Wójtowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851904963

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72052,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.