Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00411153/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportowa w zakresie przewozu dzieci 6-letnich i uczniów z terenu Gminy Jerzmanowa na zajęcia nauki pływania z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JERZMANOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-222
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/ 831 21 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jerzmanowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jerzmanowa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa transportowa w zakresie przewozu dzieci 6-letnich i uczniów z terenu Gminy Jerzmanowa na zajęcia nauki pływania z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b94a220-5b73-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067215/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów z terenu Gminy Jerzmanowa na pływalnię.
1.3.4 Dowóz dzieci z przedszkoli z terenu Gminy Jerzmanowa na pływalnię.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411153
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPR-II.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca, zobowiązany będzie do:Wykonania usługi transportowej w zakresie przewozu uczniów szkół podstawowych Gminy Jerzmanowa na basen kryty do Głogowa. Usługa obejmować będzie przewóz uczniów z miejsca zamieszkania na basen kryty do Głogowa oraz powrót. Na usługę składać się będą: 10 wyjazdów po 3 autobusy, łącznie 30 kursów (tam i z powrotem) w okresie od 07.10.2023 r. do 16.12.2023 r.
Usługa powinna być świadczona sprawnymi technicznie pojazdami o ilości miejsc nie mniejszej niż dla 32 osób dla jednego pojazdu.
Dokładny harmonogram dni świadczenia usługi stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca, zobowiązany będzie do:Wykonania usługi transportowej w zakresie przewozu dzieci z przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Jerzmanowa na pływalnię w Ruszowicach. Usługa obejmować będzie przewóz dzieci z przedszkoli: Przedszkola Gminnego „Ocean Marzeń”
w Jaczowie, ul. Smardzowska 1, 67-210 Jaczów oraz z Przedszkola Gminnego „Kraina Marzeń”
w Jerzmanowej, ul. Obiszowska 25, 67-222 Jerzmanowa na pływalnię w Ruszowicach: Aquaspace – art. of swimming, ul. Turkusowa 10, 67-210 Ruszowice oraz powrót. Na usługę składać się będzie łącznie 20 wyjazdów (tam i z powrotem) w okresie od 09.10.2023 r. do 21.12.2023 r.
Usługa powinna być świadczona sprawnym technicznie pojazdem o ilości miejsc nie mniejszej niż dla 27 osób.
Dokładny harmonogram dni świadczenia usługi stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe KOWALSKI" Monika Kowalska - Soboń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251914015
7.3.4) Miejscowość: Grodziec - Mały
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE "KOWALSKI" MONIKA KOWALSKA-SOBOŃ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE "KOWALSKI" MONIKA KOWALSKA-SOBOŃ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intertrans PKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931856002
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.